Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00093456/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zagospodarowanie zielenią płyty rynku w Przeźmierowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnowo Podgórne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 115
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618146221
1.5.8.) Numer faksu: 618146118
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@tarnowo-podgorne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.tarnowo-podgorne.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zagospodarowanie zielenią płyty rynku w Przeźmierowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e42f97ce-a91e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009567/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 zazielenienie płyty rynku w Przeźmierowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093456/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 436606,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa roślin (drzew i zieleni niskiej) wraz z nasadzeniami, donic, ławek, koszy na śmieci, pergoli wraz z montażem oraz systemu nawodnienia i podlewania zieleni, na płytę rynku w Przeźmierowie, szczegółowo wyspecyfikowanych w załącznikach do SWZ (opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy – załącznik nr 2, rzuty i rysunki).
2. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 12 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji i rękojmi dla pergoli, ławek i donic wynosi minimum 36 miesięcy. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
34928210-3 - Wiaty drewniane
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39113600-3 - Ławki
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI TARNOWO PODGÓRNE
- budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu drogi gminnej 322003P - etap II a - Tarnowo Podgórne - Kokoszczyn
- budowa oświetlenia drogowego w Jankowicach - ul. Ogrodowa
- budowa oświetlenia ulic Żurawinowej, Agrestowej, Aroniowej w Tarnowie Podgórnym - etap I
- budowa ulic: Poznańskiej, Promykowej, Upalnej, Ciepłej, Gorącej w Górze - etap II i III
- termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
więcej: przetargi TARNOWO PODGÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Most w ciągu ul. Jagiellońskiej nad rzeką Bytomką."
- Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Stronie Śląskie
- Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.