eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyce › Poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Pińczowskiej 1, Pińczowskiej 5, Plac Partyzantów 2 i Piłsudskiego 7, 28-440 Działoszyce



Ogłoszenie z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113589 z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Pińczowskiej 1, Pińczowskiej 5, Plac Partyzantów 2 i Piłsudskiego 7, 28-440 Działoszyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5

1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3526010

1.5.8.) Numer faksu: 4135269900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzialoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Pińczowskiej 1, Pińczowskiej 5, Plac Partyzantów 2 i Piłsudskiego 7, 28-440 Działoszyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4435a3ac-e473-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007003/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznie wielorodzinnych budynków mieszkalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij
wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę
ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość
do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet
o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060428/01 z dnia 2021-05-20
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0.,włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący
format plików .pdf,
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
􀀁􀀁􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5,
28-
440
Działoszyce.
􀀁􀀁􀀁􀀁 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z
Inspektorem
Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
􀀁􀀁􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
􀀁􀀁􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
􀀁􀀁􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres
4l
at od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych
danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
􀀁􀀁􀀁􀀁 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących
jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
􀀁􀀁􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 􀀁􀀁􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
􀀁􀀁􀀁􀀁 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKRiOŚ.II.7624.18.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest:Poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych
budynków mieszkalnych przy ul. Pińczowskiej 1, Pińczowskiej 5, Plac Partyzantów 2 i
Piłsudskiego 7, 28-440 Działoszyce będących własnością Miasta Działoszyce
5.2. Zakres robót w czterech mieszkaniach obejmuje między innymi:
wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku do osób
niepełnosprawnych, w szczególności:
1) wykonanie oznakowania kierunkowego we wszystkich punktach węzłowych korytarzy (np.
skrzyżowania dróg komunikacyjnych budynku), zróżnicowanie kolorystyczne posadzek.
2) wykonanie ciągłych, nieprzerwanych dwustronnych pochwytów na klatkach schodowych na
dwóch wysokościach
3) wykonanie systemu identyfikacji wizualnej (różnorodne oznaczenia kondygnacji, piktogramy,
plany, drogowskazy).instalacja elektryczna wykonanie czytelnych napisów informacyjnych umieszczanych na drzwiach wejściowych lub obok drzwi (na wysokości wzroku osoby
pochylonej lub osoby na wózku) z zastosowaniem dużych i kontrastowych znaków.
4) wykonanie informacji dotykowej, np. oznaczenia w alfabecie Braille'a przy wejściu do
budynku, wejściach do poszczególnych lokali mieszkalnych, wejściu do dźwigu osobowego, na
poręczach schodów.
5) wykonanie ogólnego plan budynku - w strefie wejściowej lub w pobliżu dźwigu osobowego, z
zaznaczeniem punktu „tu jesteś”, oraz dodatkowo plan budynku z informacjami w alfabecie
Braille’a.
6) obniżenie wysokości lokalizacji włączników światła w strefie wejściowej i korytarzach do
wysokości 0,8 - 1,1. m.
7) Wymiana przycisków dzwonków do drzwi lokatorów o odpowiednio dużej wielkości
wyposażone w wizualny lub dźwiękowy sygnał, na wysokości 0,8 - 1,1 m.
8) Wymiana drzwi wejściowych na automatycznie otwierane lub otwierane ręcznie, ale nie
wymagające użycia dużej siły (wspomagane siłownikiem elektrycznym) z klamkami w formie
dźwigni, oznakowanie szklanych drzwi pasami kontrastującymi.
9) tynki wewnętrzne,
10) roboty różne wykończeniowe,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262423-2 - Wykonywanie pokładów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18. Opis sposobu obliczenia ceny:
18.1. W formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest podać
cenę za realizację przedmiotu zamówienia.
18.2. Cena wskazana w formularzu oferty jest wartością obliczoną w oparciu o kosztorys ofertowy na
podstawie następujących danych:
18.2.1. stawka roboczogodziny (z narzutami) uwzględniająca koszty pośrednie i zysk
18.2.2. stawka roboczogodziny netto (bez narzutów)
18.2.3. koszty pośrednie do R i S
18.2.4. zysk do S+Kp -
18.2.5. koszty zakupu materiałów do M (materiału wykonawcy i nie mogą być wyższe niż 10%)
Uwaga! Cenę (stawkę rg) należy podać w złotych polskich w zaokrągleniu z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
Wskaźniki procentowe narzutów kosztów pośrednich, zysku i kosztów zakupu należy podać w liczbach
całkowitych (bez miejsc po przecinku).
18.3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy, opracowany z załączonym do SWZ przedmiarem robót, wraz z zestawieniem materiałów. Kosztorys winien zawierać ilość
roboczogodzin, stawkę godzinową za roboczogodzinę. Opracowany kosztorys będzie pełnił dla
Zamawiającego funkcję pomocniczą oraz będzie stanowił podstawę do rozliczeń robót.
18.4. Rozliczenie robót będzie następowało odrębnie dla każdego „zlecenia” kosztorysem
powykonawczym za faktycznie wykonany zakres robót, potwierdzony przez inspektora nadzoru w
oparciu o składniki cenotwórcze z oferty wykonawcy i zasady rozliczeń określone w wzorze umowy.
18.5. Koszty materiałów i sprzętu będą rozliczane wg zasad określonych w wzorze umowy stanowiącej
załącznik do SWZ.
18.6. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania
niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz
zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
18.7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
18.8. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 106 z zm.).
18.9. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
18.10. Wykonawca, składając ofertę, jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, czy wybór
oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę
(rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz
wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Treść oświadczenia zawarta została w załączniku Nr 1 do
SWZ - Formularzu oferty.
Powstanie obowiązku podatkowego u Zamawiającego może wynikać z takich okoliczności jak:
- wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów,
- import usług lub towarów,
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej
oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek
rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, określone w pkt. 10.2. SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. 10.2. Na podstawie art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający ustala
następujące warunki udziału w postępowaniu:
10.2.1. warunki udziału dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie stawia warunków;
10.2.2. warunki udziału dotyczące uprawnień do prowadzenie określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia
warunków;
10.2.3. warunki udziału dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie
stawia warunków;
10.2.4. warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - warunek zostanie
uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:
wykaże w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienia
polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie remontów mieszkań o wartości nie
mniejszej niż 50 000,00 zł brutto,
10.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
10.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających
zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (załącznik nr 4
do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
10.5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające
zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę
spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego
podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
10.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w pkt. 10.5. SWZ,
nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą
wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca w
terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
podmiotami, albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10.7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składnia ofert, powoływać się na zdolności lub
sytuację podmiotów udostepniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w
danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
10.8. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia:
10.8.1. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.,
10.8.2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji których te
zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z
dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczenie o
posiadanych uprawnieniach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
12.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowani są do
ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.3. W odniesieniu do warunków określonych w pkt. 10.2. SWZ wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówieni mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,
którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy
załączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni
Wykonawcy.
12.4. Wszystkie zapisy Specyfikacji warunków zamówienia dotyczące Wykonawcy stosuje się
odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12.5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie
wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
13. Podwykonawstwo:
13.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
13.2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy
oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców.
13.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest
obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
13.4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
13.5. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile
są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i
osób do kontaktu z nimi,oraz przedstawicieli zaangażowanych w takie roboty budowlane.
Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w
zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat
nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót
budowlanych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.