eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przebudowa i adaptacja pomieszczeń II piętra w budynku przy Placu Kościuszki 18 w Tomaszowie Mazowieckim - przystosowanie obiektu do pełnienia funkcji kulturalnych i społecznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110985 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń II piętra w budynku przy Placu Kościuszki 18 w Tomaszowie Mazowieckim – przystosowanie obiektu do pełnienia funkcji kulturalnych i społecznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 23 11

1.5.8.) Numer faksu: 44 724 23 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=209890

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i adaptacja pomieszczeń II piętra w budynku przy Placu Kościuszki 18 w Tomaszowie Mazowieckim – przystosowanie obiektu do pełnienia funkcji kulturalnych i społecznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f7d28e-a270-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001434/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i modernizacja pomieszczeń II piętra w budynku przy Placu Kościuszki 18 w

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050176/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.3.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 605547,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń II piętra w budynku przy Placu Kościuszki 18 w Tomaszowie Mazowieckim – przystosowanie obiektu do pełnienia funkcji kulturalnych i społecznych.
2. Zakres zamówienia obejmował będzie:
– wymianę uszkodzonych elementów konstrukcji nośnej dachu i stropu nad poddaszem tj. belek stropowych, murłat, krokwi, słupków, stężeń,
– wzmocnienie konstrukcji stropu drewnianego nad 1 piętrem,
– remont więźby dachowej – wymianę uszkodzonych krokwi i poszycia dachu w miejscu uszkodzeń,
– wymianę istniejącego pokrycia dachu w części frontowej z gontów bitumicznych na nowe z blachy tytanowo - cynkowej (krycie w łuskę) a w części tylnej z papy asfaltowej na nowe z papy termozgrzewalnej,
– usunięcie istniejących warstw stropowych ze stropu nad pomieszczeniami poddasza w części tylnej,
– wykonanie nowych stropów nad użytkowymi pomieszczeniami poddasza,
– rozbiórkę starych podłóg i wykonanie nowych podłóg i posadzek na poddaszu, wykonanie nowych warstw podłogowych w piwnicy pod budynkiem głównym,
– likwidację wszystkich ścianek działowych na poddaszu z pozostawieniem konstrukcji ścianki ryglowej oddzielającej istniejący strych,
– usunięcie wszystkich istniejących tynków wapiennych na ścianach murowanych i wykonanie nowych cementowo-wapiennych,
– budowę nowych ścianek działowych typu lekkiego na konstrukcji szkieletowej drewnianej lub stalowej,
– wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej w miejscu zawilgoconej ściany piwnic,
– renowację części stolarki okiennej,
– budowę nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej,
– wykonanie obróbek blacharskich gzymsów, kominów oraz wymianę rynien,
– uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekty, przedmiary robót, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót oraz SWZ.
4. Hierarchia ważności dokumentów: Umowa z Wykonawcą robót, SWZ, Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748550 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1374574,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934029,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA HAJDERA ARCH BUD ANNA HAJDERA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732117900

7.3.3) Ulica: ul. mjr. Hubala, nr 48

7.3.4) Miejscowość: TOMASZÓW MAZ.

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934029,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający, rozstrzygnął postępowanie w dniu 8-06-2021 r. dokonując wyboru oferty:
Krzysztof Nabiałek,
Sylwester Nabiałek
Zakład Ogólnobudowlany OGBUD s.c.
ul. Konstytucji 3 Maja, nr 24
97-200 Tomaszów Mazowiecki

W dniu 15-06-2021 r. wpłynęło do zamawiającego pismo Wykonawcy wybranego o rezygnacji z podpisania umowy w związku z niedoszacowaniem przedsięwzięcia – tym samym uchylił się od zawarcia umowy.

Zamawiający stosownie do art. 263 ustawy pzp, dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców. Szczegółowe informacje w powyższej kwestii określa protokół nr 3 prac komisji z dnia 15-06-2021 r.
W związku z powyższymi czynnościami - w dniu 15-06-2021 r. zamawiający wezwał wykonawcę:
Pracownie Konserwacji Zabytków Nad Łódką Sp. z o.o.
ul. Północna 27/19
91-420 Łódź
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, które wymagane były w SWZ.
Termin na ich złożenie określono na dzień 22-06-2021 r. do godz. 9:00.
Wykonawca w terminie określonym powyżej przedłożył wymagane dokumenty (wykazy osób) podpisane w sposób prawidłowy przez osoby uprawnione profilem zaufanym.
Analiza przedłożonych poprawnie dokumentów pozwala stwierdzić, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu tym samym Komisja przetargowa jako zespół pomocniczy Kierownika zamawiającego po dokonaniu wszelkich czynności opisanych powyżej, kierując się przepisami prawa, obiektywizmem, bezstronnością, rzetelnością, posiadaną wiedzą oraz działając w sposób przejrzysty proponuje dokonać wyboru Wykonawcy:
Pracownie Konserwacji Zabytków Nad Łódką Sp. z o.o.
W dniu 23-06-2021 - wykonawca Pracownie Konserwacji Zabytków Nad Łódką Sp. z o.o. - przesłał pismo o odmowie podpisania umowy.
2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.