eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Budowę boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka, gmina Przysucha.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowę boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka, gmina Przysucha.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a0cf504-9cb0-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowę boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka, gmina Przysucha.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a0cf504-9cb0-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041165/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060696

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.4.2023.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej wraz oświetleniem przebudową linii napowietrznej.
1) Charakterystyka boiska. Boisko wielofunkcyjne będzie posiadać wymiary 46 x26 m. W skład boiska wchodzą: boisko do piłki ręcznej o wymiarach20 x 40 m; boisko do tenisa o wymiarach 10,97 x 23,77 m; dwa boiska do gry w siatkówkę o wymiarach 9 x 18 m każde; dwa boiska do koszykówki o wymiarach 15,00 x 22,10 m każde. Ogrodzenie boiska stanowią piłkochwyty o wysokości na dłuższych bokach 5 m, krótszych 6 m (wraz z furką i bramą wjazdową). Całość boiska otoczona jest opaską z kostki betonowej. Kolorystykę każdego z rodzajów boisk oraz ich wyposażenie zostały szczegółowo określone w dokumentacji projektowej.
2) Przebudowa linii napowietrznej niskiego napięcia kolidującej z budowanym boiskiem wielofunkcyjnym obejmuje: demontaż linii napowietrznej nN Wistka 1 (0,4 kV) obv. 1 na odcinku od stacji trafo do słupa nr 2 o długości ok 92 m; demontaż słupa ŻN10 Nr 1; demontaż słupa nr 2; wykonanie stanowiska słupowego z żerdzi wirowanych; budowa kablowej linii zasilającej o długości ok. 130 m.
3) Charakterystyka instalacji oświetleniowej. Instalacja składa się z czterech metalowych słupów o wysokości 10 m. Moc zainstalowanych lam typu LED wynosi po 200 W każda. W skład instalacji oświetleniowej wchodzą rozdzielnica (sterowanie oświetleniem boiska), obwód oświetlenia kabel typu YAKXS 4 x 25 mm2, rury ochronne, długość obwodu oświetlenia (YAKXS 4 x 25 mm2 ok. 140 m. itp.
4) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, miejscowość Wistka, nr ewid. dz. 591; 592; 310/2, obręb – 0018 Wistka, jednostka ewidencyjna: 142306_5 Przysucha – obszar wiejski. Właścicielem działek jest Gmina i Miasto Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000. Aktualnie zagospodarowanie działek obejmuje: niewymiarowe boisko asfaltowe, piłkochwyty, dwie tablice do kosza, słupki do piłki siatkowej, altanę ogrodową, siłownię plenerową, otwartą strefę aktywności, utwardzony teren parkingowy, kosze, ławki. Lokalizacja poszczególnych obiektów i ich docelowe przeznaczenie oraz nowa lokalizacja została określona w dokumentacji projektowej.
5) Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem: rozbiórka istniejącego boiska o nawierzchni z betonu asfaltowego; częściowe przesuniecie istniejącej strefy rekreacyjnej wraz z siłownią plenerową; demontaż istniejącego utwardzenia z kostki betonowej oraz jej ułożenie przy projektowanym boisku wielofunkcyjnym; przeniesienie Altany; budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej; budowa chodnika komunikacyjnego oraz opaski wokół boiska z kostki betonowej; budowa piłkochwytów; wykonanie oświetlenia boiska wielofunkcyjnego; usunięcie kolizji istniejącej linii niskiego napięcia z projektowanym boiskiem; wykonanie nowego odcinka doziemnego linii kablowej.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, wyposażenie boisk, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt zagospodarowania terenu pod nazwą: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka;
b) Projekt architektoniczno-budowlany pod nazwą: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka;
c) Projekt techniczny instalacji elektrycznej pod nazwą: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka;
d) Projekt wykonawczy pod nazwą: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka;
e) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych pod nazwą: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka;
f) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia pod nazwą: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka;
g) Projekt zagospodarowania terenu pod nazwą: Przebudowa linii napowietrznej nN kolidującej z projektowanym boiskiem wielofunkcyjnym w miejscowości Wistka na działkach nr ewid. 591, 592, 310/2.
h) Projekt techniczny pod nazwą: Przebudowa linii napowietrznej nN kolidującej z projektowanym boiskiem wielofunkcyjnym w miejscowości Wistka na działkach nr ewid. 591, 592, 310/2;
i) Projekt wykonawczy pod nazwą: Przebudowa linii napowietrznej nN kolidującej z projektowanym boiskiem wielofunkcyjnym w miejscowości Wistka na działkach nr ewid. 591, 592, 310/2
j) Informacja bioz pod nazwą: Przebudowa linii napowietrznej nN kolidującej z projektowanym boiskiem wielofunkcyjnym w miejscowości Wistka na działkach nr ewid. 591, 592, 310/2;
k) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4. Gwarancja jakości.
1) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości w na okres minimum 36 miesięcy.
2) Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
5. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najkorzystniejszą w rankingu była oferta złożona przez firmę Giermakowska Roboty Drogowe i Brukarskie Budowa Kortów Tenisowych Danuta Giermakowska. Cena oferty nie przewyższała kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający w dniu 13 lutego 2023 r. działając zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 1 ustawy oraz postanowieniami pkt 19.2 Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w punkcie 15.5 SWZ wezwał wykonawcę do złożenie podmiotowych środków dowodowych to jest:
Zamawiający w dniu 13 lutego 2023 r. działając zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 1 ustawy oraz postanowieniami pkt 19.2 Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w punkcie 15.5 SWZ wezwał wykonawcę do złożenie podmiotowych środków dowodowych zgodnie z SWZ. Podmiotowe środki dowodowe zostały złożone w dniu 20 lutego 2023 r zgodnie z wyznaczonym przez zamawiającego terminie. Na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca wskazał robotę budowlaną pod nazwą: Budowa kompleksu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Łęcznie, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa, przebudowa, rozbudowa boiska i infrastruktury sportowej na terenie gminy Sulejów. Ze złożonych dokumentów (wykaz robót, referencje) wynika, że robota ta była wykonana w 2017 roku ( 03.04.2017 r.) czyli w terminie po upływie 5 lat od terminu składania ofert i nie potwierdzała spełniania tego warunku przez wykonawcę. W dniu 21 lutego 2023 r. zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 128 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych wezwał wykonawcę do złożenia wyjaśnień i uzupełnień dotyczących złożonych w dniu 20 lutego 2023 r. podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W odpowiedzi wykonawca w dniu 21 lutego 2023 r przesłał zamawiającemu ponownie dokumenty , które nie potwierdzały w żaden sposób spełnianie przez niego warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określonych przez zamawiającego.
W związku z powyższym zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1, pkt. 2 ppkt. 6 odrzucił ofertę złożoną przez Firmę Giermakowska Roboty Drogowe i Brukarskie Budowa Kortów Tenisowych Danuta Giermakowska; siedziba: Łęgonice Małe 22, 26-425 Odrzywół jako wykonawcy niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
Cena oferty złożonej przez Multisport Boiska Sportowe Sp. z o. o.; siedziba: ul. K. Olszewskiego 13A, 43-600 Jaworzno; REGON: 382712693 wynosiła: 1144796,67 PLN i była wyższa o 144796,67 PLN od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia. Zamawiający po analizie swoich możliwości budżetowych nie znalazł możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do kwoty złożonej oferty przez Multisport Boiska Sportowe Sp. z o. o.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo Zamówień Publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.