eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa środków czystości do Zakładu Karnego w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości do Zakładu Karnego w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146235100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości do Zakładu Karnego w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9ac4638-85ba-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016776/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047481/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2022.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Akcesoria do sprzątania
Nr Nazwa J.m. Ilości
1 Szczotka ryżowa (Szrober) plastikowa lub drewniana szt. 73
2 Szczotka żelazko duże szt. 50
3 Wiadro plastikowe z pokrywą szt. 430
4 Zestaw zmiotka i szufelka szt. 425
5 Szczotka do zamiatania szt. 430
6 Szczotka WC szt. 313
7 Miska plastikowa szt. 520
8 Zapas do mopa sznurkowy szt. 862
9 Zapas końcówka do mopa płaskiego szt. 60
10 Zapas do mopa płaskiego szt. 60
11 Mop – płaski szt. 60
12 Ściągaczka do wody 30 cm szt. 57
13 Ściągaczka do podłóg szt. 57
14 Szczotka chodnikowa 40 cm z uchwytem metalowym z kijem; szt. 53
15 Wiadro z wyciskaczem do mopa szt. 298
16 Kij drewniany z nakładką (gwintem) plastikową 120-150 cm. szt. 444
17 Zmywak kuchenny Szt. 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

4.5.5.) Wartość części: 40037,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

17 Zmywak kuchenny Szt. 600

Część II - Środki czystości (płyny, papier toaletowy, worki, ręczniki papierowe)
Nazwa J.m. Ilości
1 Płyn do mycia paneli szt. 100
2 Środek antystatyczny do konserwacji mebli
szt. 100
3 Mleczko do czyszczenia (pielęgnacji) łazienek szt. 217
4 Ręcznik papierowy rolki szt. 600
5 Papier toaletowy biały szt. 6520
6 Worki na śmieci o poj. 35 L rolka 663
7 Worki na śmieci o poj. 60 L rolka 323
8 Worki na śmieci o poj. 120 L rolka 668
9 Ręcznik papierowy składany w "ZZ" karton 160
10 Mleczko z mikrokryształkami op. 750 ml szt. 180
11 Ręcznik papierowy 150M/2W/120067 biały szt. 112
12 Odświeżacz powietrza w spray 300-500 ml szt. 200
13 Kostka do zmywarki Szt. 300
14 Zapach do zmywarki Szt. 12
15 Worki czerwone 120 L opakowanie 25 szt. rolka 20
16 Worki czerwone 240 L opakowanie 25 szt. rolka 20
17 Worki na śmieci o poj. 160l Rolka 21
18 Worki na smieci o poj. 20 L Rolka 3
19 Odkamieniacz do baterii umywalkowej L 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

4.5.5.) Wartość części: 68315,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Środki na kuchnię
Nazwa J.m. Ilości
1 Płyn myjący przeznaczony do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością i środkami żywienia kg 1705
2 Preparat czyszczący do powierzchni tłustych i zabrudzeń smolistych w opakowaniach max 20 kg kg 600
3 Preparat do usuwania kamienia osadowego w opakowaniach max 5 kg Kg 210

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39831250-3 - Roztwory myjące

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

4.5.5.) Wartość części: 13363,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV- Pasta

Nazwa J.m. Ilości
1 Pasta do podłóg i lastrika 400-500 ml.
szt. 258

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39812000-7 - Pasty i kremy

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

4.5.5.) Wartość części: 1318 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – szczotki z przeznaczeniem do wysokiej temperatury
Nazwa J.m. Ilości
1 Szczotka ręczna do szorowania twarda, zielona 200 mm szt. 5
2 Szczotka ręczna do szorowania twarda, czerwona 200 mm szt. 30
3 Szczotka ręczna do szorowania twarda, biała 200 mm szt. 10
4 Szczotka ręczna do szorowania twarda, różowa 200 mm szt. 2
5 Szczotka do szorowania z doprowadzeniem wody, twarda, czerwona 270 mm, biała szt. 5
6 Szczotka do szorowania z doprowadzeniem wody, twarda, czerwona 270 mm, zielona szt. 3
7 Wymienny wkład z podwójnym piórem do ściągaczki 7753 i 7763 czarny, 500mm, szt. 30
8 Styl aluminiowy, uchwyt uniwersalny, żółty, 1460mm, szt. 10
9 Styl aluminiowy, uchwyt uniwersalny, czerwony, 1460mm, szt. 10
10 Styl aluminiowy, uchwyt uniwersalny, zielony,1460mm, szt. 2
11 Styl aluminiowy, uchwyt uniwersalny, biały, 1460mm, szt. 4
12 Podłogowy ściągacz wody z wymiennym wkładem, czerwony, 500mm, szt. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49245,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49245,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49245,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma handlowo-usługowa KOGRAKO Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720003752

7.3.3) Ulica: Sandomierska 6

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49245,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-24 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84028,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84028,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84028,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma handlowo-usługowa KOGRAKO Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-000-37-52

7.3.3) Ulica: Sandomierska 6

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84028,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-24 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15009,9 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15009,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15009,9 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993010103

7.3.3) Ulica: Mieszewo Wielkie 3

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 09-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15009,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-24 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLITZ Aneta Papiernik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670005114

7.3.3) Ulica: Piotrkowice 166B

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-24 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca wezwany do przedłużenia terminu związania ofertą nie udzielił odpowiedzi pisemnej. Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.