eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109830 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875659300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da7ce80-cd04-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002091/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark

1.1.2 Wyposażenie punktu informacji turystycznej przy szlaku Green Velo w miejscowości Krzywe ( przy OKGS)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

LT-PL-5R- 384 pn. „Współpraca Litwy i Polski w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego i promowanie rozwoju turystyki” współfinansowanego z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska w ramach Europejskiego Programu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082335/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.2.2021.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 444020,65 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark, które obejmuje m.in.:
1) Makroniwelację terenu 1600m2;
2) Renowację nawierzchni trawiastej 4000m2;
3) Rozbiórkę istniejącego ogrodzenia;
4) Budowa ogrodzenia typu farmerskiego wraz z bramą i furtką;
5) Utwardzenie nawierzchni 490m2;
6) Dostawę i montaż ławek parkowych szt.50;
7) Dostawę i montaż stołów parkowych z blatem drewnianym i ławkami kompl.4;
8) Odnowienie istniejącej sceny;
9) Wymianę schodów drewnianych z poręczami;
10) Dostawę i montaż oświetlenia solarnego 8pkt.;
11) Dostawę i montaż ławo stołu zadaszonego wyposażonego w autonomiczny system ładowania urządzeń mobilnych, zasilanego instalacją fotowoltaiczną o niżej wskazanych minimalnych parametrach szt.1:
a) Wytrzymała konstrukcja z cynkowanych i malowanych proszkowo profili stalowych (kolor szary, grafitowy lub antracyt) z możliwością montażu do gruntu,
b) Siedziska lub siedziska z oparciem drewniane (dąb/jesion/buk) zabezpieczone impregnatem lub kompozyt drewna i plastiku odporne na warunki atmosferyczne (kolor odcienie brązu),
c) Wymiary: szerokość 234 cm, głębokość 173 cm, wysokość 238 cm (dopuszcza się odstępstwo do 15%)
d) 4 stanowiska na rowery,
e) Moc paneli: min. 2*265Wpi,
f) Bateria/akumulator: 2 x żelowe, głębokiego rozładowania, 12 Ah lub 12 V 110 Ah,
g) Gniazda: 4 x USB 3,0 Quick Charge 2,1 A z możliwością ładowania smartfonów, tabletów itp., gniazdo 12 V – zasilanie 12V poprzez gniazdo zapalniczki samochodowej,
h) Oświetlenie: LED blatu ławki lub pod daszkiem załączane przez czujnik zmierzchowy bądź czujnik ruchu,
i) Dostęp do Internetu za pomocą rutera Wifi – hotspot.
12) Dostawa i montaż koszy betonowych szt.10;
13) Dostawa i montaż foto pułapki szt.1;
14) Dostawa i montaż altany z grillem wyposażonej w ławo stół na 10 osób szt.1;
15) Dostawa i montaż stojaków rowerowych kpl.2.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia) określa Dokumentacja projektowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiary robót, Projekt Umowy stanowiące załączniki do niniejszej SWZ oraz SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113600-3 - Ławki

39151100-6 - Stojaki

39224340-3 - Kosze

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

4.5.5.) Wartość części: 387649,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki, które obejmuje m.in.:

1) Utwardzenie nawierzchni 50m2;
2) Wykonanie trawników parkowych (humusowanie) 200m2;3) Wyposażenie Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki w:
a) Dostawę i montaż ławo stołu zadaszonego wyposażonego w autonomiczny system ładowania urządzeń mobilnych, zasilanego instalacją fotowoltaiczną o niżej wskazanych minimalnych parametrach szt.1:
aa) Wytrzymała konstrukcja z cynkowanych i malowanych proszkowo profili stalowych (kolor szary, grafitowy lub antracyt) z możliwością montażu do gruntu;
bb) Siedziska lub siedziska z oparciem drewniane (dąb/jesion/buk) zabezpieczone impregnatem lub kompozyt drewna i plastiku odporne na warunki atmosferyczne (kolor odcienie brązu);
cc) Wymiary: szerokość 234 cm, głębokość 173 cm, wysokość 238 cm (dopuszcza się odstępstwo do 15%);
dd) 4 stanowiska na rowery;
ee) Moc paneli: min. 2*265Wpi;
ff) Bateria/akumulator: 2 x żelowe, głębokiego rozładowania, 12 Ah lub 12 V 110 Ah;
gg) Gniazda: 4 x USB 3,0 Quick Charge 2,1 A z możliwością ładowania smartfonów, tabletów itp., gniazdo 12 V – zasilanie 12V poprzez gniazdo zapalniczki samochodowej;
hh) Oświetlenie: LED blatu ławki lub pod daszkiem załączane przez czujnik zmierzchowy bądź czujnik ruchu;
ii) Dostęp do Internetu za pomocą rutera Wifi – hotspot;
b) Dostawa i montaż stojaków rowerowych kpl.4.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia) określa Dokumentacja projektowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiary robót, Projekt Umowy stanowiące załączniki do niniejszej SWZ oraz SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113600-3 - Ławki

39151100-6 - Stojaki

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 40170,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp i w nawiązaniu do art. 259 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 1 – Zadanie 1 – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz w części nr 2 - Zadanie 2 – Zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki.

UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli (…)
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
Oferty wykonawców, które zostały złożone ww. postępowaniu dla każdej z części, w tym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 420 559,00 zł brutto na Zadanie 1- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz 44 000,00 zł brutto na Zadanie 2 - Zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki. Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623849,11 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp i w nawiązaniu do art. 259 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 1 – Zadanie 1 – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz w części nr 2 - Zadanie 2 – Zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki.

UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli (…)
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
Oferty wykonawców, które zostały złożone ww. postępowaniu dla każdej z części, w tym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 420 559,00 zł brutto na Zadanie 1- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz 44 000,00 zł brutto na Zadanie 2 - Zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki. Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60885,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77059,50 PLN

2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.