Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082335/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109830 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da7ce80-cd04-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002091/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark
1.1.2 Wyposażenie punktu informacji turystycznej przy szlaku Green Velo w miejscowości Krzywe ( przy OKGS)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
LT-PL-5R- 384 pn. „Współpraca Litwy i Polski w zakresie ochrony dziedzictwa kulturowego i promowanie rozwoju turystyki” współfinansowanego z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska w ramach Europejskiego Programu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082335/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.271.2.2021.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 444020,65 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark, które obejmuje m.in.:1) Makroniwelację terenu 1600m2;
2) Renowację nawierzchni trawiastej 4000m2;
3) Rozbiórkę istniejącego ogrodzenia;
4) Budowa ogrodzenia typu farmerskiego wraz z bramą i furtką;
5) Utwardzenie nawierzchni 490m2;
6) Dostawę i montaż ławek parkowych szt.50;
7) Dostawę i montaż stołów parkowych z blatem drewnianym i ławkami kompl.4;
8) Odnowienie istniejącej sceny;
9) Wymianę schodów drewnianych z poręczami;
10) Dostawę i montaż oświetlenia solarnego 8pkt.;
11) Dostawę i montaż ławo stołu zadaszonego wyposażonego w autonomiczny system ładowania urządzeń mobilnych, zasilanego instalacją fotowoltaiczną o niżej wskazanych minimalnych parametrach szt.1:
a) Wytrzymała konstrukcja z cynkowanych i malowanych proszkowo profili stalowych (kolor szary, grafitowy lub antracyt) z możliwością montażu do gruntu,
b) Siedziska lub siedziska z oparciem drewniane (dąb/jesion/buk) zabezpieczone impregnatem lub kompozyt drewna i plastiku odporne na warunki atmosferyczne (kolor odcienie brązu),
c) Wymiary: szerokość 234 cm, głębokość 173 cm, wysokość 238 cm (dopuszcza się odstępstwo do 15%)
d) 4 stanowiska na rowery,
e) Moc paneli: min. 2*265Wpi,
f) Bateria/akumulator: 2 x żelowe, głębokiego rozładowania, 12 Ah lub 12 V 110 Ah,
g) Gniazda: 4 x USB 3,0 Quick Charge 2,1 A z możliwością ładowania smartfonów, tabletów itp., gniazdo 12 V – zasilanie 12V poprzez gniazdo zapalniczki samochodowej,
h) Oświetlenie: LED blatu ławki lub pod daszkiem załączane przez czujnik zmierzchowy bądź czujnik ruchu,
i) Dostęp do Internetu za pomocą rutera Wifi – hotspot.
12) Dostawa i montaż koszy betonowych szt.10;
13) Dostawa i montaż foto pułapki szt.1;
14) Dostawa i montaż altany z grillem wyposażonej w ławo stół na 10 osób szt.1;
15) Dostawa i montaż stojaków rowerowych kpl.2.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia) określa Dokumentacja projektowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiary robót, Projekt Umowy stanowiące załączniki do niniejszej SWZ oraz SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
39151100-6 - Stojaki
39224340-3 - Kosze
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen
4.5.5.) Wartość części: 387649,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki, które obejmuje m.in.:1) Utwardzenie nawierzchni 50m2;
2) Wykonanie trawników parkowych (humusowanie) 200m2;3) Wyposażenie Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki w:
a) Dostawę i montaż ławo stołu zadaszonego wyposażonego w autonomiczny system ładowania urządzeń mobilnych, zasilanego instalacją fotowoltaiczną o niżej wskazanych minimalnych parametrach szt.1:
aa) Wytrzymała konstrukcja z cynkowanych i malowanych proszkowo profili stalowych (kolor szary, grafitowy lub antracyt) z możliwością montażu do gruntu;
bb) Siedziska lub siedziska z oparciem drewniane (dąb/jesion/buk) zabezpieczone impregnatem lub kompozyt drewna i plastiku odporne na warunki atmosferyczne (kolor odcienie brązu);
cc) Wymiary: szerokość 234 cm, głębokość 173 cm, wysokość 238 cm (dopuszcza się odstępstwo do 15%);
dd) 4 stanowiska na rowery;
ee) Moc paneli: min. 2*265Wpi;
ff) Bateria/akumulator: 2 x żelowe, głębokiego rozładowania, 12 Ah lub 12 V 110 Ah;
gg) Gniazda: 4 x USB 3,0 Quick Charge 2,1 A z możliwością ładowania smartfonów, tabletów itp., gniazdo 12 V – zasilanie 12V poprzez gniazdo zapalniczki samochodowej;
hh) Oświetlenie: LED blatu ławki lub pod daszkiem załączane przez czujnik zmierzchowy bądź czujnik ruchu;
ii) Dostęp do Internetu za pomocą rutera Wifi – hotspot;
b) Dostawa i montaż stojaków rowerowych kpl.4.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia) określa Dokumentacja projektowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiary robót, Projekt Umowy stanowiące załączniki do niniejszej SWZ oraz SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
39151100-6 - Stojaki
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 40170,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp i w nawiązaniu do art. 259 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 1 – Zadanie 1 – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz w części nr 2 - Zadanie 2 – Zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki.
UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli (…)
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
Oferty wykonawców, które zostały złożone ww. postępowaniu dla każdej z części, w tym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 420 559,00 zł brutto na Zadanie 1- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz 44 000,00 zł brutto na Zadanie 2 - Zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki. Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623849,11 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp i w nawiązaniu do art. 259 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 1 – Zadanie 1 – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz w części nr 2 - Zadanie 2 – Zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki.
UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli (…)
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
Oferty wykonawców, które zostały złożone ww. postępowaniu dla każdej z części, w tym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 420 559,00 zł brutto na Zadanie 1- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Stary Folwark oraz 44 000,00 zł brutto na Zadanie 2 - Zagospodarowanie terenu wraz z wyposażeniem Punktu Informacji Turystycznej przy Ośrodku Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki. Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60885,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77059,50 PLN
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU PRÓŻNIOWEGO DO POBIERANIA KRWI; SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH I LABORATORYJNYCH; DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. L. RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Ocieplenie ścian zewnętrznych elewacji zachodniej i południowej Domu Studenta przy ul. Szkolnej 2 w Suwałkach
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Ławki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.