Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00068317/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108670 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie zamiennych projektów budowlanych dla budynków położonych przy ul. Księży Młyn 3, Księży Młyn 5 i Księży Młyn 9 w Łodzi w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej. (...)””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/11798,Wykonanie-zamiennych-projektow-budowlanych-dla-budynkow-polozonych-przy-ul-Ksiez.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie zamiennych projektów budowlanych dla budynków położonych przy ul. Księży Młyn 3, Księży Młyn 5 i Księży Młyn 9 w Łodzi w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej. (...)””2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99c9e1c8-bf2d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002444/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla budynków przy ul. Księży Młyn 3, 5 i 9 w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2621.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 110975,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie projektów budowlanych zamiennych oraz zamiennych decyzji pozwoleń Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla dokumentacji:
a) PROJEKT BUDOWLANY REMONTU KONSERWATORSKIEGO, TERMOMODERNIZACJI I PRZEBUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO, PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 3, WPISANEGO DO REJESTRU ZABYTKÓW NR A/361. data opracowania LIPIEC 2018 r., objętej decyzją pozwoleniem na budowę nr DAR-UA-I.2098.2018 z dnia 03.10.2018 r.,
b) PROJEKT BUDOWLANY REMONTU KONSERWATORSKIEGO, TERMOMODERNIZACJI I PRZEBUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO, PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 5, WPISANEGO DO REJESTRU ZABYTKÓW NR A/361, Z CZĘŚCIOWĄ ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA PRACOWNIE DLA TWÓRCY data opracowania LIPIEC 2018 r., objętej decyzją pozwoleniem na budowę nr DAR-UA-I.2105.2018 z dnia 03.10.2018 r.,
c) PROJEKT BUDOWLANY REMONTU KONSERWATORSKIEGO, TERMOMODERNIZACJI I PRZEBUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO, PRZY UL. KSIĘŻY MŁYN 9, WPISANEGO DO REJESTRU ZABYTKÓW NR A/361. Data opracowania LIPIEC 2018 r., objętej decyzją pozwoleniem na budowę nr DAR-UA-I.2103.2018 z dnia 03.10.2018 r.
w branżach: architektura z konstrukcją, wewnętrzne instalacje wod- kan, wewnętrzna instalacja c. o. (bez węzła cieplnego), zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ,
2) wykonanie kosztorysów różnicowych na podstawie kosztorysów ofertowych wykonawcy prowadzącego roboty budowlano- konserwatorskie w przedmiotowych budynkach,
3) sprawowanie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową pierwotną oraz opracowaną dokumentacją projektową zamienną od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2021 r.
Zakres zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej:
a) w budynkach przy ulicy Księży Młyn 3, 5 i 9 rezygnuje się z wykonania łącznie sześciu lokali dwukondygnacyjnych. Dokonuje się rezygnacji, w szczególności wykonania schodów wewnątrz lokalowych z pierwszej kondygnacji na poddasze oraz na drugiej kondygnacji lokali dwukondygnacyjnych: ścian wewnątrz lokalowych, stolarki drzwiowej, docieplenia strychu płytami mineralnymi, ścian wraz z dociepleniem oddzielających lokale z pomieszczeniami strychów, instalacji elektrycznej, instalacji wod-kan, wraz z montażem urządzeń oraz okien połaciowych. Konieczne jest zaprojektowanie łazienek w lokalach położonych na piętrach budynków oraz zmiany układu części pomieszczeń. Zmiana dotyczy lokali oznaczonych na dokumentacjach projektowych symbolami: „Lok. 1.2” i „Lok. 1.5” dla wszystkich trzech budynków,
b) zmienia się technologię ocieplenia budynków z ocieplenia zamiast na połaci dachowej na ocieplenie w i nad stropem pierwszego piętra budynków,
c) dokonuje się zmiany projektowej polegającej na dostosowaniu lokali oznaczonych w dokumentacji projektowej numerami „Lok. 0.3” w parterach budynków przy ul. Księży Młyn 3 oraz Księży Młyn 9 dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia zamiennych projektów budowlanych we wszystkich branżach za wyjątkiem branży elektrycznej.
Wymagania i uwagi:
1) Projekty budowlane zamienne i informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać w 4 egz. w wersji drukowanej i w 2 egz. w wersji elektronicznej,
2) Kosztorysy różnicowe i przedmiary należy wykonać w 3 egz. w wersji drukowanej i w 2 egz. w wersji elektronicznej,
3) Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową pierwotną oraz opracowanymi projektami zamiennymi zamienną.
4) Kwota wynagrodzenia za sprawowanie nadzoru autorskiego dla trzech budynków wyniesie 10% brutto całkowitego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wymagania formalne
1) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji, w tym zamiennych decyzji pozwolenia na budowę, o ile uzyskanie zamiennych decyzji pozwolenia na budowę jest wymagane, a także wszystkich dodatkowych dokumentów, które są konieczne do wykonania dokumentacji projektowej zamiennej (np. mapa do celów projektowych, decyzje o ustaleniu warunków zabudowy, wypisy z rejestru gruntów, stratygrafie warstw malarskich, odstępstwo od przepisów techniczno- budowlanych zgodnie z Art. 9 ustawy Prawo budowlane lub sporządzenie ekspertyz uzgodnionych z właściwymi organami zgodnie z §2 ust 2-4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie itp.).
2) Wersja elektroniczna powinna zawierać wersję edytowalną opracowania w formacie .doc (dokumenty tekstowe), .xls (arkusze kalkulacyjne), .dwg (rysunki) oraz wersję do odczytu. Pliki przeznaczone do odczytu winny być udostępniane w formacie .pdf,
i winny być zoptymalizowane, rozdzielczość materiałów w postaci graficznej nie powinna przekraczać 150 - 200 dpi. Przedmiary i kosztorysy w wersji edytowalnej mogą znajdować się w formacie pliku edytowalnego programu kosztorysującego, natomiast w wersji do odczytu – w formacie .pdf.
3) Płyta CD/DVD może zawierać więcej niż jedno opracowanie,
4) Zamienne projekty budowlane należy opracować zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Dz. U. 2020 poz. 1609.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7280008376
7.3.3) Ulica: PIOTRKOWSKA nr 45
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-410
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Świadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa mebli w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
- "Poprawa BRD wraz z niezbędną infrastrukturą w ciągu DK42 w miejscowościach Jedlno Pierwsze i Przedbórz
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- "Modernizacja budynku basenu - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej ." (III)
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 263 im. Powstańców Wielkopolskich przy ul. Szegedyńskiej 11 w Warszawie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. rozbudowy dr. pow. Nr 2981S ul. 1 Maja od skrzyżowania z dr. gm. nr 370005S ul. Al. Lipowa do skrzyżowania z dr. gm. nr 370001S ul. 26 Stycznia w Knurowie
- DZP.261.11.2025 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie rozbudowy strefy wellness w Parku Wodnym Koszalin
- Dok. proj. oraz roboty budowl., zw. z dostos. bud. przy ul. Wielkopolskiej 70/72 w Łodzi do akt. przep. p.poż. i budowl.-zad. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.