Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00575332/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00032626/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 12 i 42 w województwie łódzkim w podziale na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500154
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-857
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 233 96 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_lodz@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 12 i 42 w województwie łódzkim w podziale na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c13293d0-9f3e-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129360/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa BRD w ciągu DK nr 12 i 42 w województwie łódzkim w podziale na 6 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575332
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/ŁO.D-3.2421.43.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa chodnika z niezbędnym oświetleniem w ciągu drogi krajowej nr 12 w woj. Łódzkim4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 864841,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi krajowej nr 12 w woj. łódzkim4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 198512,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa zatok autobusowych w ciągu drogi krajowej nr 12 w m. Przygłów w woj. łódzkim4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 826974,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa zatok autobusowych w ciągu drogi krajowej nr 12 w woj. Łódzkim4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1343299,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa brd wraz z niezbędną infrastrukturą w ciągu DK42 w miejscowościach Jedlno Pierwsze i Przedbórz4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1405054,82 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie łódzkim na DK 42 w m. Ładzice, km 131+050, 131+187 i 131+7804.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 311048,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najtańszej oferty wynosi 1 377 108,00 zł brutto a kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia to 948 992,00 zł brutto.
Brakująca kwota wynosi: 428 116,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w Części 1 postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najtańszej oferty wynosi 429 170,37 zł brutto a kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, to 248 184,00 zł brutto. Brakująca kwota wynosi: 180 986,37 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w Części 2 postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najtańszej oferty wynosi 2308302,87 zł brutto a kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, to 836351,00 zł brutto. Brakująca kwota wynosi: 1471951,87 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w Części 3 postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najtańszej oferty wynosi 2542900,77 zł brutto a kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, to 1208200,00 zł brutto. Brakująca kwota wynosi: 1334700,77 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w Części 4 postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najtańszej oferty wynosi 4379046,00 zł brutto a kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, to 1494338,00 zł brutto. Brakująca kwota wynosi: 2884708,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w Części 5 postępowania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najtańszej oferty wynosi 653173,05 zł brutto a kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, to 240000,00 zł brutto. Brakująca kwota wynosi: 413173,05 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w Części 6 postępowania.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Świadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa mebli w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
- "Poprawa BRD wraz z niezbędną infrastrukturą w ciągu DK42 w miejscowościach Jedlno Pierwsze i Przedbórz
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Kompleksowa usługa: projektowania, druku, wykonywania i montażu elementów informacji wizualnej, w tym: folii, tablic, zewn. i wewnętrznego oznakowania graficznego na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1903E na odc. od msc. Zelów do msc. Bujny Księże - dok. projektowo - kosztorysowa
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.