Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00075353/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00082480/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00281293/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieczywa do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: WZŻ.DZP/15/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 071 718 62 46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi opiekuńcze, pielęgnacyjne, wychowawcze iedukacyjne dla dzieci zdrowych w wielku od ukończenia 20 tygodnia życia do 3 lat
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieczywa do obiektów Wrocławskiego Zespołu ŻłobkówNr postępowania: WZŻ.DZP/15/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dddcd3d-9b8a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Pieczywo: Dostwa pieczywa do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075353/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZŻ.DZP/15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 29300,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy pieczywa do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków, na podstawie zamówień cząstkowych składanych drogą mailową przez Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz asortymentowo - cenowy.
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy między poszczególnymi pozycjami w formularzu asortymentowo-cenowym do wysokości łącznej wartości brutto zamienianych pozycji.
Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – pieczywo”, stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.Miejsce dostaw: żłobki Zamawiającego na terenie Wrocławia:
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1;
6) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
7) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
8) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17; (żłobek nr 10 dokonuje zamówienia także dla żłobka nr 9)
żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, dostawa do żłobka nr 10.
9) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
10)żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
11) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
12) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
13) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
5.Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie za pomocą dostaw cząstkowych (zgodnie z zadeklarowaną przez Wykonawcę w ofercie częstotliwością) oraz zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, w asortymencie określonym w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.
6.Dostarczany przedmiot umowy wytwarzany będzie przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi normami, będzie I klasy jakości, świeży, wolny od wad jakościowych, oznakowany zgodnie z obowiązującą normą i wymaganiami Zamawiającego.
7. Pieczywo musi być w opakowaniu zabezpieczającym produkt przed wpływem czynników zewnętrznych. Produkty mają posiadać etykietę ze wskazaniem terminu przydatności, składem oraz innymi informacjami zgodnie z obowiązującym prawem.
8.Dostawa asortymentu i jego odbiór następować będzie według wagi netto.
9.Dostawa następować będzie w dniach pracy żłobków od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych w WZŻ w częstotliwości zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą.
10.Wykonawca realizować będzie dostawy asortymentu w sposób sukcesywny maksymalnie do godz. 07:30, z dostarczeniem i wniesieniem przez Wykonawcę oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy.
11.Asortyment dostarczany będzie przez Wykonawcę bezpośrednio do żłobka według wykazu obiektów Zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi – załącznik nr 3 do umowy, w ilościach zgodnych z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego.
Dostarczany każdorazowo asortyment zgodny będzie z zamówieniem Zamawiającego.
12.Uprawniony przedstawiciel Zamawiającego - za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie - zgłosi zamówienie na co najmniej 1-2 dni robocze przed wymaganym terminem dostawy.
13.Strony dopuszczają korektę zamówień, która może być dokonywana nie później niż 24 godziny przed realizacją danego zamówienia.
14.Artykuły będące przedmiotem umowy będą odpowiedniej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, wytycznymi GMP oraz systemu HACCP;
15.Wykonawca dostarczy towar zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. (Dz.U.2020 poz. 2021) oraz opisem przedmiotu zamówienia.
16.Artykuły będące przedmiotem umowy będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, specjalistycznym transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP oraz systemu HACCP i przekazane osobom upoważnionym.
17. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, mającym zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej na transport żywności oraz posiadającym ważną polisę ubezpieczeniową.
18. Wspólny słownik zamówień (CPV):
15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28934,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28934,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28934,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Angelika Uchańska PHU "Blugel"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992656913
7.3.3) Ulica: Wrocławska
7.3.4) Miejscowość: Długołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
jakie przetargi wygrała firma
Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28934,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Realizacja umowy od 01.04.2022 r. nie później niż do 30.06.2022 r.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa istniejącego miejsca gromadzenia odpadów komunalnych
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ ADM wraz z wykonaniem przycisku p.poż. w budynku wielorodzinnym
- BZP.2711.24.2024.MP "Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby konferencji X. Międzynarodowe Warsztaty Fizyki Powierzchni IWSP-2024".
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pieczywa i art. piekarniczych
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Przedszkola w Szaflarach"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 35 w Gdańsku
- DOSTAWA: PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH, MLEKA I PROD. MLECZNYCH, RYB ŚWIEŻYCH I MROŻONYCH, PRODUKTÓW ZBOŻOWYCH, JAJ, TŁUSZCZY, WODY, NAPOJÓW I SOKÓW, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH I ART. SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 46 w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.