eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie remontu i przebudowy pomieszczeń lokali użytkowych znajdujących się na parterze oraz część II piętra budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku, z przeznaczeniem na biuro.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie remontu i przebudowy pomieszczeń lokali użytkowych znajdujących się na parterze oraz część II piętra budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku, z przeznaczeniem na biuro.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106042

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00080173

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy pomieszczeń lokali użytkowych znajdujących się na parterze oraz część II piętra budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku, z przeznaczeniem na biuro.

2. Zakres robót obejmuje:
a) roboty ogólnobudowlane, tj.
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie niezbędnych rozbiórek, wyburzeń i zamurowań,
- wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, wraz z montażem rolet
- wykonanie nowych ścian działowych,
- wykonanie nowych posadzek,
- wykonanie nowych schodów zewnętrznych budynku,
- wykonanie podkonstrukcji pod agregat oraz centralę wentylacyjną,
- wykonanie aranżacji pomieszczeń dostosowującą go do potrzeb obiektu administracyjnego,
- wykonanie prac wykończeniowych,
b) roboty sanitarne tj.
- likwidacja istniejących instalacji wod-kan, i c.w.u.
- wykonanie nowych niezbędnych instalacji wod-kan,
- wykonanie instalacji c.o.
- wykonanie instalacji wentylacji
c) roboty elektryczne tj.
- wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej,
- wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
d) instalacje teletechniczne tj.
- wykonanie rozbudowy istniejącej instalacji teletechnicznej.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy pomieszczeń lokali użytkowych znajdujących się na parterze oraz część II piętra budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku, z przeznaczeniem na biuro.

2. Zakres robót obejmuje:
a) roboty ogólnobudowlane, tj.
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie niezbędnych rozbiórek, wyburzeń i zamurowań,
- wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, wraz z montażem rolet
- wykonanie nowych ścian działowych,
- wykonanie nowych posadzek,
- wykonanie nowych schodów zewnętrznych budynku,
- wykonanie podkonstrukcji pod agregat oraz centralę wentylacyjną,
- wykonanie aranżacji pomieszczeń dostosowującą go do potrzeb obiektu administracyjnego,
- wykonanie prac wykończeniowych,
b) roboty sanitarne tj.
- likwidacja istniejących instalacji wod-kan, i c.w.u.
- wykonanie nowych niezbędnych instalacji wod-kan,
- wykonanie instalacji c.o.
- wykonanie instalacji wentylacji
c) roboty elektryczne tj.
- wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej,
- wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
d) instalacje teletechniczne tj.
- wykonanie rozbudowy istniejącej instalacji teletechnicznej.
UWAGA!
Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach.
UWAGA !!
a) Podczas projektowania oświetlenia podstawowego przyjąć najmniejsze dopuszczalne natężenie oświetlenia zgodnie z normą PN-EN 12464-1:2012:
- Schody -150lux
- Komunikacja 100lux
- Szatnie 200lux
- Biura 500lux
- Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami PN-EN
- 1838:2013- 11 oraz posiadać dopuszczenie CNBOP oraz wyposażone w system autotest AT czas pracy baterii nie krótszy niż 1H.
b) Ochrona przeciwporażeniowa wykonana zgodnie z normą PN-HD 60364-4-41
c) Wykonać obliczenia sumaryczne zainstalowanej mocy przyłączeniowej w celu ewentualnej korekty aktualnej mocy przyłączeniowej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1. Złożyć podpisane Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiaru robót Zamawiającego.
2. Złożyć podpisane Zestawienie kosztorysowe, które należy sporządzić wg wzoru Zamawiającego – załącznik nr 1 do SWZ.
3. Złożyć podpisany Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w
podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
4. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
5. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 18 p. pkt. 2-4 SWZ.
6. Złożyć, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania odpis
lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 6, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.

Po zmianie:
1. Złożyć podpisane zmodyfikowane Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiaru robót Zamawiającego.
2. Złożyć podpisane Zestawienie kosztorysowe, które należy sporządzić wg wzoru Zamawiającego – załącznik nr 1 do SWZ.
3. Złożyć podpisany Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w
podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
4. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
5. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 18 p. pkt. 2-4 SWZ.
6. Złożyć, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania odpis
lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 6, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w paragrafie 15 projektowanych
postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w paragrafie 15 projektowanych
postanowień zmodyfikowanej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-02-23 12:00

Po zmianie:
2023-02-27 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-02-23 13:00

Po zmianie:
2023-02-27 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-03-24

Po zmianie:
2023-03-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.