eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siekierczyn › Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105910 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siekierczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siekierczyn 271

1.5.2.) Miejscowość: Siekierczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-818

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757221778

1.5.8.) Numer faksu: 756666150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

siekierczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01f7af7c-bfb4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004791/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068495/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 908747,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn”:
a) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym
w zabudowie jednorodzinnej i zabudowie wielorodzinnej oraz od właścicieli nieruchomości, na których znajduje się domek letniskowy lub z innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w granicach administracyjnych Gminy Siekierczyn i ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK) w Lubaniu, ul. Bazaltowa 1.
b) Odbiór odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych i ich transport do IPOK w Lubaniu.
c) Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych, w tym w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz utrzymanie tych pojemników w należytym stanie sanitarno – technicznym.
d) Wyposażenie wskazanych nieruchomości zamieszkałych, w tym w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w pojemniki/stojaki potrójne z workami przeznaczonymi
do selektywnego zbierania odpadów komunalnych takich jak: papier, szkło, metale
i tworzywa sztuczne oraz w pojemniki na bioodpady oraz utrzymanie tych pojemników w należytym stanie sanitarno – technicznym.
e) Wyposażenie dwóch nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej (Zaręba,
ul. Parkowa nr 3 i 5) w jeden zbiorczy zestaw 3 pojemników przeznaczonych
do selektywnego zbierania papieru, szkła, metali i tworzyw sztucznych oraz utrzymanie tego zestawu w należytym stanie sanitarno – technicznym.
f) Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
w Siekierczynie oraz innych wskazanych miejsc w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) w urządzenia do selektywnego zbierania wskazanych odpadów komunalnych.


Ustalenia szczegółowe zostały wskazane w:
załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla zamówienia pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn”.
załączniku numer 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1087658,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1087658,28 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

postępowanie zostało unieważnione/art. 255 ust 3 Pzp
2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.