eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu jordanowskiego przy ul. Piastów 13-14, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu jordanowskiego przy ul. Piastów 13-14, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu jordanowskiego przy ul. Piastów 13-14, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d44aa9c-92ed-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Roboty budowlane w zakresie modernizacji ogródków jordanowskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062941/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.8.22.JC1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147774,36

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu jordanowskiego przy ul. Piastów 13-14, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.8.22.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem opracowania jest zagospodarowanie terenu ogródka jordanowskiego przy ul. Piastów 13-14 na fragmencie działki nr 61/36 obr.2 Nowa Huta, Dzielnica XV Mistrzejowice, a w szczególności:
1.2.1 Montaż urządzeń zabawowych, tj.
1.2.1.1 Huśtawka 1 x siedzisko typu „bocianie gniazdo” i 2 x siedzisko standardowe - 1 szt.
1.2.1.2 Bujak „ślimak” – 1 szt.
1.2.1.3 Bujak „myszka”- 1 szt.
1.2.2 Montaż elementów małej architektury, tj.
1.2.2.1 Ławki z oparciem – 1 szt.
1.2.2.2 Ławka bez oparcia – 2 szt.
1.2.2.3 Kosze na śmieci – 1 szt.
1.2.2.4 Tablica z regulaminem placu zabaw – 1 szt.
1.2.2.5 Stojak rowerowy– 3 szt.
1.2.2.6 Hamak – 1 szt.
1.2.3 Nawierzchnia i obrzeże
1.2.4.1. Budowa nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6 cm – 64,07 m2
1.2.4.2. Obrzeże betonowe 20x6 cm – 88,72 mb
1.2.4.3. Budowa nawierzchni ze żwiru płukanego – 60,12 m2
1.2.4.4. Obrzeże typu ekobord o wym. 5,8 x 8 x 100 cm – 54,31 mb
1.2.4 Demontaż oraz utylizacja małej architektury:
1.2.4.1 Tablicy regulaminowej – 1 szt.
1.2.4.2 Kosza na śmieci- 1 szt.
1.2.4.3 Istniejącej ławki – 2 szt.
1.2.4.4 Istniejącej karuzeli- 1 szt.
1.2.4.5 Istniejącego bujaka – 2 szt.
1.2.4.6 Istniejąca piaskownica – 1 szt.
1.2.4.7 Rozebranie nawierzchni bezpiecznej z EPDM wraz z obrzeżem betonowym – 115,40 m2,
1.2.4.8 Rozebranie nawierzchni asfaltowej wraz z obrzeżem betonowym– 36 m2
1.2.4.9 Demontaż istniejącego korytka odwodnieniowego betonowego i montaż nowego betonowego korytka z rusztem – 5,31 mb.
1.2.5 Nasadzenia:
1.2.5.1 Drzewa: Wiśnia piłkowana Prunus serrulata ‘Kanzan’ – 5 szt., Jarząb szwedzki Sorbus intermedia ‘Brouwers’ – 2 szt.,
1.2.5.2 Krzewy okrywowe: Tawuła gęstokwiatowa Spiraea densiflora – 45,39 m2 (136 szt.);
1.2.5.3 Byliny: Werbena patagońska Verbena bonariensis ‘Lollipop’ (92 szt.)-30,73 m2; Kocimiętka Fassena Nepeta fassenii ‘Purrisian Blue’ (86 szt.)- 28,65 m2;
1.2.5.4 Trawy ozdobne: Śmiałek darniowy Deschampsia ceaspitosa ‘Goldtau’ (92 szt.) -30,73 m2; Sesleria jesienna Sesleria autumnalis (86 szt.)-28,65 m2.
1.2.5.5 Obrzeże typu geobord o wys. 6 cm i szer. 8 cm – 36 mb wraz z rozrzuceniem kory i rozłożeniem agrowłókniny o gr 40 g/m2.
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie uwzględnia zakupu i montażu wieży ze zjeżdżalnią oznaczone na planszy zagospodarowania terenu oznaczone symbolem U1 oraz nasadzeń 15 szt. Budlei Davida, 4 szt. Wiśni piłkowanej.
1.2.5.6 Przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wyłożenie kory pod nowymi nasadzeniami.
1.3 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB), stanowiącą załącznik do niniejszego postępowania.
1.4 Zamawiający zaznacza, iż dla realizacji zadania zostało uzyskane zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, w drodze decyzji, wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, znak sprawy: AU-01-7.6743.1194.2021.AMA., które stanowi element załączonej do niniejszej SWZ dokumentacji projektowej. Podczas prac należy spełnić wszelkie wymagania w nim zawarte.
1.5 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.7 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
4.1 foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp. wraz z kolorowymi zdjęciami lub rysunkami potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, w odniesieniu do typowych (produkowanych seryjnie) urządzeń i elementów, tj. ławki, kosz na śmieci, stojaki rowerowe, tablica regulaminowa, bujaki, hamak, huśtawka, spełnia wymagania opisane w SWZ (w szczególności techniczne, funkcjonalne, technologiczne, architektoniczne, użytkowe, estetyczne, materiałowe, kolorystyczne, konstrukcyjne, dotyczące bezpieczeństwa itp.), wraz z jednoznacznym podaniem marki/typu/modelu/symbolu itp. i producenta/ów pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych urządzeń i elementów.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158934,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158934,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158934,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORA Sp. z o.o., Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751538453

7.3.3) Ulica: ul. Isep 11

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-588

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158934,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.