eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 180662W ulicy Olszankowej wraz z infrastrukturą techniczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 180662W ulicy Olszankowej wraz z infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227663491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej „Legionowo” Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010617968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sowińskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pec@pec.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pec.com.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 180662W ulicy Olszankowej wraz z infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b7458c7-954b-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018441/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa ul. Olszankowej na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Jana Pawła I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną - Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza - Poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067048/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 180662W ulicy Olszankowej wraz z infrastrukturą techniczną
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę jezdni, chodników, zjazdów,
2) budowę dróg rowerowych i pieszo-rowerowych,
3) budowę kanalizacji deszczowej,
4) budowę osiedlowej sieci cieplnej.
3. Zakres robót budowlanych:
1) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe,
2) budowa doświetlenia przejść dla pieszych i rowerzystów,
3) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu,
4) budowa drogi pieszo-rowerowej,
5) budowa drogi rowerowej,
6) przebudowa drogi gminnej ulicy Olszankowej,
7) rozbudowa skrzyżowania ul. Olszankowej z ul. Jana Pawła I,
8) budowa kanalizacji deszczowej i urządzeń wodnych,
9) budowa osiedlowej sieci cieplnej,
10) budowę zjazdów indywidualnych do posesji,
11) budowę odcinków chodnika z kostki betonowej,
12) humusowanie i obsianie poboczy trawą,
13) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
4. Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt budowlano-wykonawczy stanowiący integralną część SWZ.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową branży drogowej.
2) dokumentacją projektową branży elektroenergetycznej,
3) dokumentacją projektową branży sanitarnej – kanalizacja deszczowa,
4) dokumentacją projektową branży sanitarnej – sieć ciepłownicza,
5) przedmiarami robót,
6) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
7) projektami stałej i czasowej organizacji ruchu.
6. Zamówienie realizowane w ramach projektu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną - Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza - Poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT.
7. Zamawiający określa w § 25 SWZ wymagania (zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy:
• podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy,
• odpłatność wykonywanej pracy,
• praca wykonywana jest osobiście przez pracownika,
• powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych,
• ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego,
• praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.
8. Wykonawca jest zobowiązany na mocy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, do zapewnienia nie mniejszego niż 10% udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu przedmiotu umowy. Udział pojazdów, o którym mowa, oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.