eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Przebudowa drogi powiatowej Nr 2255L Grabówka - Kol. Warsz. - Niedrzwica Duża

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2255L Grabówka – Kol. Warsz. – Niedrzwica Duża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 516 24 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 2255L Grabówka – Kol. Warsz. – Niedrzwica Duża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5681f2ce-79de-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024787/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 2255L Grabówka - Kol. Warsz. - Niedrzwica Duża

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028162/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiZP.222.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2255L Grabówka – Kol. Warsz. – Niedrzwica Duża”.
Niniejsze zadanie inwestycyjne planowane jest do dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2022 r.
Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanych w dalszej części „STWIORB”, stanowiących odpowiednio załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
UWAGA dotycząca wycinki drzew:
Wykonawca zobowiązany jest dokonać obliczeń uwzględniających różnicę za masę drewna w kwocie wyszacowanej w Wycenie Brakarskiej, stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ. Wyceny tej należy dokonać na podstawie załączonego do SWZ przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego, który będzie następnie wymagany do przedłożenia Zamawiającemu na etapie podpisywania umowy. W wycenie kosztorysowej inwestycji Wykonawca wskaże dodatkową pozycję dot. zróżnicowania kwoty za masę drewna. Cena złotych brutto podana w Formularzu Oferty (złącznik Nr 3 do SWZ), jest ceną po odjęciu wartości za pozyskaną masę drewna z wykonanej wycinki, wskazanej w Wycenie Brakarskiej, stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
Drzewo z dokonanej przez Wykonawcę wycinki staje się własnością Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa na realizację niniejszego zadania inwestycyjnego.
Zakres zamówienia obejmuje:
Planowana do realizacji inwestycja tj. przebudowa drogi powiatowej nr 2255L Grabówka – Kol. Warsz. – Niedrzwica Duża na odcinku od km 2+022,49 do km 6+100,00 położona jest administracyjnie na terenie gminy Niedrzwica Duża. Odcinek przeznaczony do prze-budowy przebiega przez miejscowości: Warszawiaki, Borkowizna i Niedrzwica Duża. Zakres zamówienia obejmuje:
1) w branży drogowej:
a) roboty rozbiórkowe,
b) wycinkę drzew i krzewów oraz usunięcie karpin kolidujących z planowaną inwestycją
c) przebudowę nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2255L poprzez odtworzenie zdegradowanej konstrukcji nawierzchni i jednoczesne jej poszerzenie do szerokości zasadniczej 6,0 m
d) wykonanie po lewej stronie jezdni drogi powiatowej (przy krawędzi jezdni) chodnika o nawierzchni z betonu asfaltowego barwionego na kolor czerwony o szerokości 2,20 m (z krawężnikiem) na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr 107073L w km 4+283,47 do km 6+100,00 (do skrzyżowania z drogą gminną nr 107078L)
e) wykonanie lokalnie chodników w obrębie przystanków autobusowych w celu skomunikowania ich między sobą o nawierzchni z betonowej kostki brukowej szerokości 2,20 m (z krawężnikiem)
f) wykonanie po prawej stronie jezdni drogi powiatowej (przy krawędzi jezdni) opaski bezpieczeństwa o nawierzchni z betonowej kostki brukowej szerokości 1,00 m (z krawężnikiem) na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr 107071L w km 2+858,31 do km 2+920,00
g) wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym gr. 15 cm o szerokości 1,0 m
h) przebudowę skrzyżowania drogi powiatowej nr 2276L z bocznymi drogami gminnymi nr 107072L, 107071L, 107073L, 107076L polegającą na wykonaniu: -korekty zaokrągleń wewnętrznych krawędzi pasów ruchu dla pojazdów skręcających w prawo wraz z wykonaniem nowej konstrukcji nawierzchni jezdni, -obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym gr. 15 cm szerokości 0,75 m
i) wykonanie zjazdów przez chodnik bitumiczny o parametrach zjazdów indywidualnych o nawierzchni z betonu asfaltowego (masa barwiona na czerwono) na szerokości chodnika; na pozostałej długości wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm;
j) wykonanie zjazdów przez chodnik z kostki o parametrach zjazdów indywidualnych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm;
k) wykonanie zjazdów na długości przekroju szlakowego o parametrach zjazdów indywidualnych o nawierzchni z betonu asfaltowego lub o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm;
l) wykonanie zjazdów na drogi gminne wewnętrzne o parametrach zjazdów indywidualnych o nawierzchni z betonu asfaltowego;
m) odtworzenie istniejących rowów przydrożnych otwartych;
n) uzupełnienie i wymiana zniszczonych przepustów pod zjazdami w ciągu istniejących rowów;
o) przebudowę istniejących przepustów betonowych pod koroną drogi powiatowej po-legającą na wymianie części przelotowych przepustów;
p) wykonanie rowów krytych z rur PP Ø60 cm wraz ze studniami rewizyjnymi betono-wymi Ø100 cm;
q) wykonanie odwodnienia liniowego krawężnikowego;
r) umocnienie skarp rowów poprzez humusowanie i obsianie mieszanką traw;
s) umocnienie lokalnie skarp i dna rowów betonowymi płytami ażurowymi;
t) umocnienie lokalnie skarp i dna rowów brukowcem gr. 16-20 cm;
u) wykonanie oświetlenia projektowanych przejść dla pieszych poprzez ustawienie la-tarni ulicznych hybrydowych LED;
v) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
w) ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: tablic prowadzących, słup-ków prowadzących, balustrad.
2) W branży teletechnicznej:
a) budowę kanału technologicznego ulicznego (KTu) i kanału technologicznego przepustowego (KTp) o profilu minimalnym wraz z wykonaniem studni.
Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy „nalepki” z następującymi informacjami:
data produkcji znaku,
• nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku,
• okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku (tj. 7 lub 10 lat),
• nazwa zarządcy– Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach.
• tel. 81 516 24 75
• nr drogi 2255 L
• km …………… .
Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie była większa niż 30 cm2. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nie odblaskowej.
Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt do zimowego utrzymania dróg zgodnie z przekazanym placem budowy, w zakresie wyznaczonym przez odpowiednie służby zimowego utrzymania dróg powiatowych zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg znajdującym się w Wydziale Dróg w siedzibie Zamawiającego. W czasie trwania czynnej akcji zimowego utrzymania dróg na odcinku wykonywanych robót budowlanych oraz na objazdach (jeśli dotyczy), Wykonawca ma szczególny obowiązek ciągłego monitorowania stanu tymczasowego oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, ustawionych na okres prowadzenia robót budowlanych.
Od momentu przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania drogi przez cały okres trwania umowy w stanie technicznym niepogorszonym (zapewniającym przejezdność). W sezonie letnim likwidując wykruszenia, wyboje, koleiny poprzez wykonywanie remontów cząstkowych masą asfaltową na gorąco (zimą, masą na zimno). W sezonie zimowym należy na bieżąco odśnieżać całą szerokość jezdni wraz z utwardzonymi poboczami oraz zwalczać śliskość przy użyciu odpowiednich środków chemicznych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną z tytułu szkód komunikacyjnych poniesionych w wyniku złego utrzymania odcinka drogi w okresie letnim i zimowym.
Zapewnienie utrzymania drogi przez Wykonawcę obowiązywać będzie od momentu przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz przekazania Zamawiającemu 1 egzemplarza Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej włączonej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w PODGiK wraz ze stosownymi oświadczeniami geodety w dwóch egzemplarzach, zgodnie z wytycznymi art. 57 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.). Dodatkowo należy przedłożyć 1 egzemplarz wersji elektronicznej zatwierdzonej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie .pdf.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków formularza, kompletny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9383122,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13721347,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9383122,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150200454

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9383122,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.