eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Budowa boiska wielofunkcyjnego i remont Sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Chrzanowie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103415 z dnia 2021-07-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego i remont Sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Chrzanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrzanów Trzeci 112

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-305

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 015 87-55-132

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@chrzanow.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.eurzad.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chrzanow.e-biuletyn.pl/index.php?id=6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego i remont Sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Chrzanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19f1b46b-a1c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008368/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej – boiska wielofunkcyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036505/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZPD.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej na dz. nr 440 w Chrzanowie Pierwszym
Zakres zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej, oraz utwardzenie terenu, na którym zostanie wyznaczone miejsce do jazdy na wrotkach przy szkole podstawowej w Chrzanowie Pierwszym gm. Chrzanów na działce nr 440.Boisko o nawierzchni sztucznej, poliuretanowej na podbudowie, częściowo ogrodzone do wys. 4m piłko chwytem. Boisko przystosowane do gry w piłkę ręczną, siatkówkę i tenisa ziemnego wraz ze sprzętem sportowym.
Na terenie objętym zakresem inwestycji przewiduje się wykonanie:
• Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej,
• Systemowe elementy wyposażenia sportowego: bramki do piłki ręcznej, słupki do siatkówki (komplet), słupki do tenisa ziemnego (komplet),
• Częściowe ogrodzenie piłko chwytem H=4m,
• Ułożenie obrzeży,
• Ułożenie nawierzchni,
• Wykonanie podbudowy,
• Utwardzenie terenu, na którym zostanie wyznaczone miejsce do jazdy na wrotkach, nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej, bez fazowej o kształcie prostokątnym.
Urządzenie terenu
1. Ogrodzenie – zlokalizowane wzdłuż krótszych boków boiska oraz jednego dłuższego. Piłkochwyt systemowy zgodnie z rysunkami projektu. Wysokość piłko chwytu (po zamontowaniu) 4m. Profil przystosowany do mocowania siatki za pomocą haczyków PP. Między pierwszym a drugim profilem i dwoma ostatnimi występuje zastrzał stalowy stabilizujący słupy zewnętrzne. Rozpiętość pomiędzy słupami zgodnie z rysunkami technicznymi. Wypełnienie piłko chwytu – siatka ochronna. Słupy z profilu stalowego 80x80mm, ocynkowane i malowane proszkowo zakończone daszkiem plastikowym, kolor zielony – RAL6005.
2. Utwardzenia – częściowo zostanie przeznaczone na miejsce do jazdy na wrotkach. Konstrukcja składa się z warstwy ścieralnej z kostki brukowej betonowej kolorowej, bez fazowej o kształcie prostokątnym i gr. 6cm, podsypka z grysu 2/4 gr.3cm, podbudowa pomocnicza i ulepszone podłoże z mieszanki związanej cementem o kl. C3/4 15cm.
3. Odwodnienie – zaprojektowano spadki na projektowanych elementach w celu odprowadzenia wody opadowej. Wody opadowe odprowadzane powierzchniowo.
4. Boisko wielofunkcyjne – nawierzchnia kauczukowa nieprzepuszczalna o wymiarach pola gier: tenis ziemny 10,97x23,77m, siatkówka 9,00x18,00m, piłka ręczna 20,00x40,00m. Boisko wyposażone w komplet do piłki siatkowej, komplet do tenisa ziemnego, dwie bramki do piłki ręcznej. Wymiary i konstrukcja zgodnie z rys. arch. (montaż wg zaleceń producenta, zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa). Urządzenia sportowe montowane w tulejach, zestaw do piłki siatkowej – z regulacją wysokości. Nawierzchnia boiska obramowana obrzeżem betonowym 8x30x100 cm, osadzonym na ławie betonowej.
Konstrukcja nawierzchni:
-nawierzchnia poliuretanowa gr. min. 13mm,
- asfaltobeton dwuwarstwowo (asfaltobeton zamknięty gr.3cm, asfaltobeton częściowo zamknięty gr. 4cm),
-warstwa klinująca, kruszywo łamane 0-31,5mm gr. 5cm,
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5-63mm gr. 15cm
- piasek zagęszczony do Id>0,5 gr. min. 10cm
- grunt rodzimy
Nawierzchnia wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnymi i poprzecznymi, odchyłki mierzone łatą o dł. 2m nie powinny być większe niż 2mm. Warstwy kruszyw powinny spełniać wymagania przepuszczalności, odpowiedniego zagęszczenia oraz płaskości powierzchni (równości). Podbudowa z asfaltobetonu powinna być gładka, bez bruzd i zagłębień.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Pomocniczym przedmiarze robót,
• Dokumentacji technicznej,
• STWiOR.
- które stanowią załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 649325,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Modernizacja hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Istniejąca nawierzchnia sportowa ułożona jest na podłodze legarowej. Pierwszą warstwę stanowi układ szpachlujący poliuretanowy, warstwa druga to masa poliuretanowa stanowiąca warstwę nośną oraz warstwa trzecia wykonana z lakieru.
Zakres robót przy odnowieniu nawierzchni sportowej:
- uzupełnienie ubytków w nawierzchni,
- lakierowanie nawierzchni,
- odtworzenie linii boisk,
Renowację dachu z płyty warstwowej należy wykonać przy pomocy jednoskładnikowej, wysoko elastycznej farby antykorozyjnej przeznaczonej do uszczelniania i zabezpieczania dachów metalowych przed korozją. Sposób aplikacji pędzlem lub napędem hydrodynamicznym. Przygotowanie podłoża do poziomu St2 za pomocą mocnej myjki ciśnieniowej. Łączenia podłużne płyt oraz przejścia kominów wentylacyjnych przez dach w razie konieczności należy dodatkowo wzmocnić siatką poprzez wtopienie jej w warstwę farby.
Zakres robót przy renowacji dachu:
- oczyszczenie dachu myjką ciśnieniową,
- uszczelnienie połączeń płyt warstwowych z wzmocnieniem siatką,
- dwukrotne malowanie (2x 250g/1m2)jednoskładnikowym preparatem antykorozyjno-uszczelniającym.
Obecny stan nawierzchni odzwierciedlają zdjęcia stanowiące załącznik nr 7 do SWZ. Szczegółowy zakres robót został opisany w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

4.5.5.) Wartość części: 53218,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449687,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767656,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449687,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOFORMA Hubert Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590710338

7.3.3) Ulica: Za torem 41

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-807

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449687,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160103,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Jarosz Rafał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621525921

7.3.3) Ulica: Zofianka Górna 77

7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

odnowienie nawierzchni sportowej, wykonanie nawierzchni poliuretanowej zewnętrznej podwykonawca SŁAWEX Ćwiek Sławomir ul. Bratkowa 4, 22-100 Chełm


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.