eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku OSP w Żelechowie, budowa szamba szczelnego, utwardzenie terenu, budowa instalacji gazowej - Etap II wraz z Utworzeniem i wyposażeniem Klubu SENIOR + w m. Żelechów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103259 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku OSP w Żelechowie, budowa szamba szczelnego, utwardzenie terenu, budowa instalacji gazowej – Etap II wraz z Utworzeniem i wyposażeniem Klubu SENIOR + w m. Żelechów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3

1.5.2.) Miejscowość: Żabia Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku OSP w Żelechowie, budowa szamba szczelnego, utwardzenie terenu, budowa instalacji gazowej – Etap II wraz z Utworzeniem i wyposażeniem Klubu SENIOR + w m. Żelechów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5ff0ae4-cde1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004465/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 OSP Żelechów - cz. III i IV Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: „Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Żelechowie, budowa szamba szczelnego, utwardzenie terenu, budowa instalacji gazowej” – Etap II wraz z Utworzeniem i wyposażeniem Klubu SENIOR + w miejscowości Żelechów będzie realizowany z uwzględnieniem wydzielenia zadania pod nazwą: „Utworzenie i wyposażenie Klubu SENIOR + w miejscowości Żelechów” z całości robót pozostałych do zakończenia inwestycji. | „Utworzenie i wyposażenie Klubu SENIOR + w miejscowości Żelechów” – ze względu na inne źródło dotacji należy zrealizować, odebrać i rozliczyć finansowo do 15.12.2021 – dofinansowanie ze środków Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego na realizację zadania w ramach Programu Wieloletniego ,,Senior +” na lata 2021-2025 – Senior + edycja 2021 moduł I), w tym sprawdzenia, próby i rozruchy instalacji znajdujących się w części budynku, w której utworzony został Klub SENIOR+. | UWAGA. Całą inwestycję, poza zadaniem „Utworzenie i wyposażenie Klubu SENIOR + w miejscowości Żelechów” należy zrealizować, odebrać i rozliczyć do 15.05.2022 – dostosowanie infrastruktury społecznej Gminy Żabia Wola do średniej jakości występującej w sąsiednich gminach w zakresie oświaty, sportu i rekreacji poprzez rozbudowę OSP Żelechów ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego. | Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o harmonogramy rzeczowo-finansowe (opracowane przez Wykonawcę i przedstawione do akceptacji Zamawiającego) z zachowaniem porządku chronologicznego. Po zakończeniu robót budowlanych, dokonaniu odbioru i spisaniu stosownego protokołu stanowiącego podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę, nastąpi rozlicznie finansowe zrealizowanego zakresu przedmiotu zamówienia w oparciu o harmonogramy rzeczowo-finansowe, stanowiące załączniki do umowy. | Wykonawca ma obowiązek opracować odrębny harmonogram rzeczowo-finansowy dla wydzielonego zadania pod nazwą: „Utworzenie i wyposażenie Klubu SENIOR + w miejscowości Żelechów”. | Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna – załącznik nr 10 do SWZ oraz wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ. | UWAGA. Zamawiający wymaga, by wykonawca przejął roszczenia gwarancyjne robót wykonanych przez wykonawcę zamówienia obejmującego Etap I oraz Etap II: Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 zadania inwestycyjnego, dalej: „uprzedni wykonawca”. Celem zastosowanego rozwiązania jest zabezpieczenie Zamawiającego przed koniecznością mnożenia roszczeń względem kilku wykonawców i próby uniknięcia odpowiedzialności przez każdego z nich poprzez przerzucanie odpowiedzialności. | Zamawiający postanowił zastosować powyższe rozwiązanie z uwagi na fakt, że wiele prac ingeruje w prace uprzednio wykonane, a niektóre z nich mogą nawet je naruszać. Bez względu na to, czy prace te ingerują, czy też nie, Wykonawca obowiązany jest przejąć wszystkie roszczenia gwarancyjne – celem uchronienia się przed mnożeniem roszczeń i koniecznością ustalenia, czy prace te ingerują w wykonaną część, czy nie. | Warunki gwarancji Wykonawcy muszą być na warunkach nie gorszych niż gwarancja uprzedniego wykonawcy. UWAGA. Gwarancja nie obejmuje urządzeń. Uprzedni wykonawca nie traci odpowiedzialności z tytułu rękojmi. | Wobec powyższego Zamawiający obliguje wykonawców do odbycia wizji lokalnej. Termin przewidziany na wizję – przed upływem terminu na zadawanie pytań do SWZ z obowiązkiem udzielenia wyjaśnień przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45313100-5 - Instalowanie wind

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W środę 30.06.2021 o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert. Cena oferty z najniższą ceną – 2 433 662,40 zł – przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 1 749 998,52 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.