Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080901/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa monitoringu wizyjnego: obszar zbiornika wodnego „SMUG”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.michalowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa monitoringu wizyjnego: obszar zbiornika wodnego „SMUG”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47c2ba48-9fba-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001971/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Budowa monitoringu wizyjnego: obszar SMUG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080901/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji kamer przeznaczonych do monitoringu wizyjnego oraz podłączenie ich do centralnego systemu monitoringu gminnego. Zamówienie realizowane w ramach zadania budżetowego „Budowa monitoringu gminnego”.
2. Instalacja wykonana zostanie na obszarze wokół zbiornika wodnego „Smug” w Nowej Wsi. Działki 404/2 i 404/4 w obrębie geodezyjnym nr 7 (Nowa Wieś) przy ul. Heleny w Nowej Wsi.
3. Forma realizacji: „pod klucz”– projekt i realizacja.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany podjąć wszelkie czynności zmierzające do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym w zakresie opisanym w ust. 5:
2) Sprawowanie nadzoru autorskiego przez Projektanta - autora dokumentacji projektowo-kosztorysowej, nad realizacją robót budowlanych wynikających z tej dokumentacji ,
3) Wykonanie na podstawie ww. dokumentów robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji monitoringu wizyjnego oraz włączenia go do monitoringu gminnego,
4) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem i złożeniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany podjąć wszelkie czynności zmierzające do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w szczególności:
1) opracować inwentaryzację stanu istniejącego;
2) uzyskać mapy do celów projektowych wraz z ich późniejszą aktualizacją (w razie potrzeby);
3) pozyskać wypisy i wyrysy z rejestru ewidencji gruntów i budynków;
4) uzyskać wszelkie uzgodnienia z administratorami sieci;
5) wykonać ocenę oddziaływania na środowisko - raport oddziaływania na środowisko projektowanej inwestycji wymagany prawem polskim wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej (w przypadku gdy będzie ona niezbędna);
6) opracować operat wodno-prawny (jeśli będzie wymagany) oraz uzyskać pozwolenie wodno-prawne (jeśli będzie wymagane);
7) uzyskać warunki techniczne oraz wszelkie wymagane opinie i uzgodnienia dla przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej (w przypadku zaistnienia kolizji);
8) wykonać projekt koncepcyjny wraz z propozycjami rozwiązań;
9) uzyskać od Zarządcy Drogi zgodę na lokalizację urządzenia w pasie drogowym oraz zgodę na zajęcie pasa w celu prowadzenia robót
10) opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w przypadku gdy będzie ona niezbędna);
11) wykonać projekt techniczny zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609) i z rozporządzeniem rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454 z dnia 2021.12.29), oraz z poszanowaniem wymogów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.); wykonać przez osobę uprawnioną (np.: architekt krajobrazu, dendrolog) inwentaryzację i waloryzację zieleni (drzewa, krzewy), projekty wykonawcze opracowane na podstawie projektu budowlanego, z uwzględnieniem warunków zawartych w opiniach i uzgodnieniach oraz szczegółowych wytycznych, wraz z uzyskaniem zgody na wycinkę drzew w zakresie niezbędnym do realizacji przyjętego rozwiązania projektowego (jeżeli dotyczy);
12) opracować projekt budowlany spełniający wymagania formalno–prawne niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;
13) uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie decyzje administracyjne, uzgodnienia, warunki techniczne i opinie niezbędne do zatwierdzenia dokumentacji przez organ administracji architektoniczno – budowlanej;
14) uzyskać w imieniu Zamawiającego zezwolenie na realizację inwestycji, pozwolenie na budowę lub uzyskać przyjęcie bez uwag zgłoszenia na prowadzenie robót budowlanych.
6. W ramach Przedmiotu zamówienia Wykonawca na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji wykona również roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji kamer w celu monitoringu wizyjnego oraz włączy go do monitoringu gminnego.
7. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w programie funkcjonalno-użytkowym i projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI REGUŁY
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biel
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę ulic."
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.