Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00562439/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic: Lubuskiej, Krupczyńskiej i Gorzowskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w m. Karnin, Deszczno, Brzozowiec gm. Deszczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DESZCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubuska 90
1.5.2.) Miejscowość: Deszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-446
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariusz.florczak@deszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f924ab54-9eab-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulic: Lubuskiej, Krupczyńskiej i Gorzowskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w m. Karnin, Deszczno, Brzozowiec gm. Deszczno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f924ab54-9eab-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035780/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa ulic: Lubuskiej, Krupczyńskiej i Gorzowskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w m. Karnin, Deszczno, Brzozowiec gm. Deszczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi G001809F w Karninie, Deszcznie i Brzozowcu (gm. Deszczno) oraz drogi G001615F w Deszcznie tzw. ul. Lubuskiej "Bocznej" w zakresie infrastruktury dla niechronionych użytkowników ruchu tj.: drogi dla pieszych i rowerzystów, zmiany SOR, elementów BRD, przebudowy dojść dla pieszych do przystanków autobusowych oraz drogi G001615F w Deszcznie w zakresie zmiany Stałej Organizacji Ruchu i BRD.
Zadanie podzielono na dwa odcinki, wzajemnie połączone, co do których przyjęto wspólny kilometraż:
a) odcinek 1 obejmuje G 001809F na odcinku km: od 0+020 do 7+260,
b) odcinek 2 obejmuje G 001615F na odcinku km: 0+000-0+390 (w odniesieniu do kilometrażu drogi G 001809F jest to odcinek km 2+280 do 2+670).
Obowiązkiem Wykonawcy będzie założenie książki obiektu budowlanego zgodnie z aktualnymi przepisami prawa oraz ustanowienie kierownika robót elektrycznych posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży elektrycznej.
Okres rękojmi i gwarancji jest kryterium oceny i będzie wynikał ze złożonej oferty, przy czym Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8147399,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11650145,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8147399,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMIX Kamil Tołkacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360549997
7.3.3) Ulica: Wiejska 10
7.3.4) Miejscowość: Zwierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 66-542
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAMIL TOŁKACZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAMIL TOŁKACZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8147399,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.