eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dygowo › Rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Dygowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101884 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Dygowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dygowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Dygowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 943-584-195

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dygowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dygowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.dygowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Dygowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5fc2d44-8578-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001265/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017520/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPP.7013.269.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6858990,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności, przebudowę, rozbudowę i nadbudowę budynku użyteczności publicznej budynku jednokondygnacyjnego w budynek 4-kondygnacyjny. Budynek zlokalizowany przy ul. Kolejowej 10 w Dygowie, na działkach nr 268 i 269/4, wraz z niezbędnym zagospodarowaniem wokół budynku. Zaprojektowano budynek w prostej formie kryty dachem płaskim. Wysokość projektowanego budynku nie przekracza 12m, liczonych od istniejącego poziomu terenu. W obiekcie będzie mieściła się sala fitness, siłownia, biblioteka, przedszkole, zaplecze gastronomiczne, sala konferencyjna, sale społeczne oraz pokoje potrzebne do obsługi Sali konferencyjnej. Po przebudowie istniejącego obiektu zmianie w zagospodarowaniu ulegnie powierzchnia utwardzona z racji zaprojektowanej drogi pożarowej oraz nowych dojść do istniejących i nowoprojektowanych wejść do budynku. Zwiększona zostanie również ilość miejsc postojowych. Zadanie obejmuje również wycinkę drzew. Dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy 2.672,41 m2; powierzchnia użytkowa części projektowanej budynku 1.684,08 m2.
Z uwagi na fakt, iż inwestycja znajduje się w centrum kompleksu szkolno-sportowego, wymaga się od wykonawcy, aby teren budowy był całkowicie, szczelnie ogrodzony. Należy zabezpieczyć teren przed wejściem osób niepowołanych (w szczególności dzieci), a prowadzone prace prowadzić pod szczególnym rygorem bezpieczeństwa w stosunku do terenów sąsiednich. W załączeniu do SWZ przedstawiono maksymalny teren możliwy do wygrodzenia i przeznaczenia pod teren budowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również oznakowanie terenu po zakończeniu budowy, wolnostojącą tablicą informacyjną o projekcie, w ramach którego przedmiot umowy jest realizowany. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9521654,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Iwicki Usługi Remontowo Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 671-171-17-09

7.3.3) Ulica: Bardy 1

7.3.4) Miejscowość: Dygowo

7.3.5) Kod pocztowy: 78-113

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 535 dni

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.