eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Remonty (bieżące utrzymanie) dróg na terenie Gminy Raszyn w roku 2023 z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty (bieżące utrzymanie) dróg na terenie Gminy Raszyn w roku 2023 z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0be1d7cb-9320-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty (bieżące utrzymanie) dróg na terenie Gminy Raszyn w roku 2023 z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be1d7cb-9320-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029777

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023.DC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 975604,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Remonty (bieżące utrzymanie) dróg o nawierzchni bitumicznej:

• Bieżące remonty nawierzchni bitumicznej w zakresie:
- wycięcia i skucia uszkodzonego miejsca z nadaniem regularnych kształtów,
- wywozu materiałów z rozbiórki na odległość do 5 km,
- bieżącego remontu nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno- asfaltową, (wzmocnienie podbudowy naprawionego miejsca masą mineralno- asfaltową oraz wbudowanie mieszanki mineralno- asfaltowej warstwa - remont nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej (podwójne powierzchniowe utrwalenie),
- skropienia ręcznego warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową i oczyszczenie naprawianego miejsca nawierzchni,

- uszczelnienie elastyczną emulsją asfaltową krawędzi naprawionego miejsca,
- malowanie daty wykonania naprawy,
- przełożenie istniejących krawężników z odzysku z wykonaniem ławy i oporu betonowego,
- ustawienie krawężników betonowych wraz z ławą i oporem betonowym,
- przełożenie istniejących obrzeży z odzysku z wykonaniem ławy i oporu betonowego,
- ustawienie obrzeży betonowych wraz z ławą i oporem betonowym,
- ustawienie oporników wraz z ławą i oporem betonowym,
- ułożenie kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej,
- przełożenie istniejące kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej,
- ułożenie ścieku z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej,
- rozebranie krawężników, obrzeży, oporników, kostki betonowej, nawierzchni z betonu,
- korytowanie,
- wykonanie podbudowy z betonu C12/15 wraz z pielęgnacją,
- wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5,
- wykonanie nawierzchni/podbudowy z kruszywa 0-31,5, 0-63.
- kruszywo frakcji 0-31,5, 0-63, 31,5-63.

• Nawierzchnia z destruktu bitumicznego w zakresie:
- profilowania i zagęszczenia nawierzchni z destruktu bitumicznego
- wykonania poboczy z destruktu bitumicznego, rozścielenie i zagęszczenie,
- wykonania nawierzchni z destruktu bitumicznego wraz z zagęszczeniem,
- lokalnego uzupełnienia nawierzchni destruktem asfaltowy, rozścielenie i zagęszczenie,
- przewozu destruktu wraz z załadunkiem i rozładunkiem na odległość do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

• Remont nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie nakładki asfaltowej w zakresie:
- frezowania istniejącej nawierzchni,
- skropienia i mechanicznego czyszczenia nawierzchni drogowej,
- wywozu destruktu z terenu rozbiórki na odległość do 5 km,
- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową,
- wykonania nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej.

• Regulacja i wymiana istniejących urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej, tj.:
- regulacja pionowa infrastruktury podziemnej (studni kanalizacyjnych, wodociągowych teletechnicznych, zaworów wodociągowych, kratek ściekowych, ulicznych)
- wymiana krat wpustu drogowego, pokryw studni oraz skrzynek ulicznych do zasuw i hydrantów,
- demontaż i montaż płyty nastudziennej.

• Odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w miejscu wykonanego remontu.
Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą prowadzenia robót utrzymaniowych na drogach o nawierzchni bitumicznej zarządzanych przez Gminę Raszyn zgodnie z Załącznikiem nr 7.1.

UWAGA:
Podane w Załączniku nr 8.1 (kosztorys ofertowy) ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 599999,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Remonty (bieżące utrzymanie) dróg gruntowych oraz jezdni, chodników, placów
i zjazdów z elementów betonowych na terenie Gminy Raszyn

Do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2, przewiduje się następujące asortymenty robót w ramach bieżącego utrzymania nawierzchni dróg:
- rozebranie nawierzchni: z tłucznia kamiennego, z betonu, z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- rozebranie podbudowy: z tłucznia kamiennego, z betonu,
- rozebranie elementów dróg takich jak: płyty chodnikowe, krawężniki, obrzeża, kostka betonowa, części przelotowe przepustów, płyty żelbetowe MON, płyty betonowe (trylinka),
- wywóz ziemi i gruzu z terenu budowy na odległość do 5 km,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm,
- wykonanie podbudowy z chudego betonu gr. 10 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr. 10 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 gr. 15 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5-63 gr. 15cm,
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (2,5 MPa, 5 MPa) gr. 10 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa betonowego frakcji 0-31,5 lub 0-63 gr. 10 cm,
- separacja warstw gruntu geowłókniną,
- równanie i profilowanie przy użyciu równiarki wraz z zagęszczeniem podłoża,
- wykonanie koryta gr. 10 cm, 15 cm, lub 20 cm wraz z zagęszczeniem,
- wykonanie nawierzchni żwirowej gr. 10 cm,
- uzupełnianie ubytków kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5, 4-31,5 lub 0-63 gr. 10 cm,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5, 4-31,5 gr. 7cm,
- uzupełnienie ubytków w nawierzchni betonowej, betonem B-35, grubości 10 cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr. 10 cm,
- zagęszczenie przez wałowanie,
- kruszywo stabilizowane mechanicznie frakcji 0-31,5, 0-63, 31,5-63,
- przewóz materiałów sypkich np. piasek, kruszywo, destrukt wraz z załadunkiem i rozładunkiem na odległość do 5 km,
- miejscowe uzupełnienie poboczy pospółką wraz z zagęszczeniem, gr. 10 cm,
- oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, gr. namułu 10 cm lub 20 cm,
- obłożenie skarp rowów płytami betonowymi, ażurowymi. Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem
i obsianiem trawą,
- przełożenie płyt betonowych, ażurowych. Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianiem trawą,
- wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur PCVØ 400,
- wykonanie korytek odwodnieniowych z rusztem żeliwnym h=15cm,
- wykonanie korytek odwodnieniowych z rusztem żeliwnym h=25cm,
- ścieki uliczne płaskie z dwóch rzędów kostki 8 cm układanego na płask na podsypce cementowo- piaskowej 4 cm,
- ścieki uliczne z prefabrykowanych elementów betonowych 60x50x15 na podsypce cementowo - piaskowej
4 cm,
- odtworzenie trawników- posianie trawy z warstwą humusu gr. 10 cm,
- przełożenie nawierzchni z elementów betonowych tj. płyt drogowych gr. 15 cm (trylinka), płyt chodnikowych 50x50x7, kostki betonowej 8 cm lub 6 cm, krawężników 15x30x100, 20x30x100, obrzeży 8x30x100, 6x20x100,
- wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych MON (100x300x19),
- ułożenie chodnika z płyt betonowych 50x50, płyt betonowych 35x35 na podsypce cementowo - piaskowej lub piaskowej,
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm lub 8 cm (szarej lub kolorowej),
- ustawienie krawężników betonowych 20x30x100 i 15x30x100 na ławie i oporem z betonu C12/15,
- ustawienie obrzeży betonowych 6x20x100 i 8x30x100 na ławie i oporem z betonu C12/15,
- ustawienie krawężników betonowych peronowych profilowanych (przystankowych
z zaokrągleniem w stopie) wraz z ławą i oporem z betonu C12/15 (F= 0,085 m3)
- ułożenie płyt wskaźnikowych z wypustkami koloru żółtego 0,3x0,3 m na podsypce cem-piaskowej 4 cm,
- ułożenie płyt chodnikowych 0,3x0,3 m na podsypce cem-piaskowej 4 cm,
- ułożenie płyt żelbetowych podwójnie zbrojonych 200x50x5,5 cm,
- wykonanie podsypki z piasku średnioziarnistego gr. 10 cm,
- cięcie mechanicznie nawierzchni betonowej lub asfaltowej,
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 4 cm, spoiny wypełnione piaskiem – progi zwalniające,
- ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km,
- wykonanie palisady z prefabrykowanych elementów betonowych – słupków o przekroju kołowym fi 20 cm, dł. 1,0 m zakotwionych w ławie betonowej C20/25
- przewóz materiałów typu kostka, płyta betonowa trylinka na paletach z załadunkiem
i rozładunkiem na odległość do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
- wymiana krat wpustu drogowego, studni na D400, skrzynek ulicznych do zasuw i hydrantów,
- demontaż i montaż płyty nastudziennej,
- regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych, wodociągowych,
- regulacja kratek ściekowych, zaworów wodociągowych i hydrantu, studni
telekomunikacyjnych.

Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą prowadzenia robót utrzymaniowych na drogach zarządzanych przez Gminę Raszyn zgodnie z Załącznikiem nr 7.2.

UWAGA:
Podane w Załączniku nr 8.2 (kosztorys ofertowy) ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 599994,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602374,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1008600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602374,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOUTH STREAM SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141948014

7.3.3) Ulica: Kotorydz, Piaseczyńska 16

7.3.4) Miejscowość: Tarczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602374,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453676,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787852,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453676,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUSZYWOSORT PPHU Wiktor Siadaczka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670915189

7.3.3) Ulica: Marglowa 83

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453676,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.