eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciasna › Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2023 rok



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2023 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIASNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Ciasna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-793

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ciasna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ciasna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2023 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00ec7a92-9b20-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.SW.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego) na terenie Gminy Ciasna. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu staje się po zawarciu umowy Operatorem w rozumieniu przepisów Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. (Dz. U. 2022 poz. 1343 z późn. zm.).
2. Usługi przewozowe będą realizowane według rozkładów jazdy opracowanych przez Wykonawcę.
3. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu rozkład jazdy.
4. Emitentem biletów dla pasażerów korzystających z usług realizowanych przez Wykonawcę będzie Wykonawca.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przewozu osobom korzystającym z linii komunikacyjnych objętych przedmiotem zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia do maksymalnie 60 min (włącznie) komunikacji zastępczej w przypadkach awaryjnych i zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z zapewnieniem komunikacji zastępczej oraz przedstawiania wyciągu z GPS.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich wypadkach i kolizjach, w szczególności skutkujących naruszeniem zdrowia lub utratą życia pasażera lub innego uczestnika zdarzenia.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów wobec przewożonych osób oraz osób trzecich.
9. W celu sporządzenia prawidłowej oferty cenowej należy zapoznać się z trasą i dostosować autobus do panujących warunków terenowych.
10. Schemat linii stanowi załącznik nr 6 do SWZ.


1) Część 1 – Trasa nr TC1: Dla trasy nr TC1: Wędzina – Glinica przez: Sieraków Śląski, Jeżowa, Ciasna, Zborowskie,
Zamawiający przewiduje 8 kursów dziennie (przez kurs należy rozumieć: jako kurs z Wędziny do Glinicy oraz kurs powrotny z Glinicy do Wędziny, tj. Wędzina – Glinica - Wędzina) od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, które reguluje art. 1 Ustawy o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1920). Szacunkowa ilość dni, w których świadczone będą usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla trasy to 250 dni roboczych. Szacunkowa łączna wielkość pracy eksploatacyjnej wyrażonej w wozokilometrach wyniesie 116 800,00. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości wozokilometrów ±15%.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części nr 1: od dnia zawarcia umowy, do dnia 31.12.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 385440,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego) na terenie Gminy Ciasna. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu staje się po zawarciu umowy Operatorem w rozumieniu przepisów Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. (Dz. U. 2022 poz. 1343 z późn. zm.).
2. Usługi przewozowe będą realizowane według rozkładów jazdy opracowanych przez Wykonawcę.
3. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu rozkład jazdy.
4. Emitentem biletów dla pasażerów korzystających z usług realizowanych przez Wykonawcę będzie Wykonawca.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przewozu osobom korzystającym z linii komunikacyjnych objętych przedmiotem zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia do maksymalnie 60 min (włącznie) komunikacji zastępczej w przypadkach awaryjnych i zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z zapewnieniem komunikacji zastępczej oraz przedstawiania wyciągu z GPS.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich wypadkach i kolizjach, w szczególności skutkujących naruszeniem zdrowia lub utratą życia pasażera lub innego uczestnika zdarzenia.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów wobec przewożonych osób oraz osób trzecich.
9. W celu sporządzenia prawidłowej oferty cenowej należy zapoznać się z trasą i dostosować autobus do panujących warunków terenowych.
10. Schemat linii stanowi załącznik nr 6 do SWZ.


2) Część 2 – Trasa nr TC2 : Panoszów – Glinica przez: Sieraków Śląski, Molna, Ciasna
Dla trasy nr TC2, Zamawiający przewiduje 8 kursów dziennie (przez kurs należy rozumieć: jako kurs z Panoszowa do Glinicy oraz kurs powrotny z Glinicy do Panoszowa, tj. Panoszów – Glinica - Panoszów) od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, które reguluje art. 1 Ustawy o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1920). Szacunkowa ilość dni w których świadczone będą usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla trasy to 250 dni roboczych. Szacunkowa łączna wielkość pracy eksploatacyjnej wyrażonej w wozokilometrach wyniesie 76 800,00. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości wozokilometrów ±15%.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części nr 2: od dnia zawarcia umowy, do dnia 31.12.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 253440,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt. 6 powołanej wyżej ustawy, Zamawiający unieważnia postępowania, jeśli owo postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszej sprawie postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego – a mianowicie błędnymi (sprzecznymi) danymi dotyczącymi SWZ Rozdziału VI pkt. 11 Część 1 i Część 2. Mianowicie w pierwotnej wersji SWZ zamieszczonej w dniu 24.01.2023 r. podana była ilość 10 kursów w dni robocze oraz 4 kursów w dni wolne dla obu części zamówienia. Zmiana wprowadzona w dniu 31.01.2023 r. stanowiła, że będą tylko kursy w dni robocze w ilości 8 kursów. SWZ z wprowadzonymi zmianami, był umieszczony bez wyraźnego opisu wskazującego wprowadzone zmiany w zamówieniu oraz bez wyraźnego wskazania których rozdziałów i punktów zmiana dotyczy. Wprowadzone zmiany w SWZ, również nie były zaznaczone kolorem dla ułatwienia odnalezienia wprowadzonych zmian dla ułatwienia oszacowania ofert przez Wykonawców. Wprowadzona zmiana w zamówieniu mogła spowodować błędne oszacowanie ofert przez Oferentów, oraz brak realnej możliwości porównania złożonych ofert a także porównania z cenami rynkowymi.
W tym stanie rzeczy postępowanie musi być unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335216,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463696,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt. 6 powołanej wyżej ustawy, Zamawiający unieważnia postępowania, jeśli owo postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszej sprawie postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego – a mianowicie błędnymi (sprzecznymi) danymi dotyczącymi SWZ Rozdziału VI pkt. 11 Część 1 i Część 2. Mianowicie w pierwotnej wersji SWZ zamieszczonej w dniu 24.01.2023 r. podana była ilość 10 kursów w dni robocze oraz 4 kursów w dni wolne dla obu części zamówienia. Zmiana wprowadzona w dniu 31.01.2023 r. stanowiła, że będą tylko kursy w dni robocze w ilości 8 kursów. SWZ z wprowadzonymi zmianami, był umieszczony bez wyraźnego opisu wskazującego wprowadzone zmiany w zamówieniu oraz bez wyraźnego wskazania których rozdziałów i punktów zmiana dotyczy. Wprowadzone zmiany w SWZ, również nie były zaznaczone kolorem dla ułatwienia odnalezienia wprowadzonych zmian dla ułatwienia oszacowania ofert przez Wykonawców. Wprowadzona zmiana w zamówieniu mogła spowodować błędne oszacowanie ofert przez Oferentów, oraz brak realnej możliwości porównania złożonych ofert a także porównania z cenami rynkowymi.
W tym stanie rzeczy postępowanie musi być unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.