eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › Budowa parkingu "parkuj i jedź" w Komorowie przy ul. Kolejowej



Ogłoszenie z dnia 2022-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu „parkuj i jedź” w Komorowie przy ul. Kolejowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.michalowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu „parkuj i jedź” w Komorowie przy ul. Kolejowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7bcebbc-8dc8-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022724/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa parkingu Parkuj i Jedź w Komorowie przy ul. Kolejowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów "Parkuj i Jedź” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056905/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1254704,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres robót w ramach inwestycji obejmuje m. in.
1) budowę dwukierunkowej jezdni ul. Kolejowej o szerokości 5,00m (z lokalnymi poszerzeniami),
2) budowę chodników o szerokości od 2,00m do 4,90m (wymiar w świetle obramowania),
3) budowę zatok postojowych do parkowania równoległego (głębokość 2,50m) oraz prostopadłego (głębokość 5,00m),
4) budowę skrzyżowań zwykłych z drogami publicznymi gminnymi – ulicą Zaciszną (nr 310270W) oraz ulicą Spokojną (nr 310263W),
5) budowę zjazdów indywidualnych wraz z poboczami,
6) budowę zjazdu publicznego,
7) budowę odwodnienia w postaci wpustów, odwodnień liniowych (szczelinowych), przykanalików, studni oraz zestawów skrzynek retencyjno - rozsączajacych,
8) przebudowę sieci wodociągowej w zakresie przeniesienia hydrantu,
9) budowę kablowej sieci elektrycznej niskiego napięcia wraz z przyłączami,
10) budowę kablowej sieci elektrycznej średniego napięcia,
11) budowę kablowej sieci elektrycznej oświetlenia ulicznego wraz ze słupami OU,
12) budowę kablowej sieci elektrycznej zasilającej stację ładowania samochodów elektrycznych oraz stację ładowania rowerów elektrycznych wraz ze stacjami ładowania,
13) budowę kablowej sieci elektrycznej zasilającej znaki aktywne,
14) budowę kanalizacji teletechnicznej monitoringu miejskiego, monitoringu zajętości miejsc postojowych oraz obsługującej znaki aktywne, w tym budowa fragmentu kanalizacji poza pasem drogowym ulicy Kolejowej – na dz. nr ew. 132/2,
15) budowę obiektów małej architektury: ławek miejskich i wiaty rowerowej,
16) rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników w ul. Kolejowej,
17) rozbiórkę ogrodzenia,
18) rozbiórkę napowietrznej linii elektrycznej niskiego napięcia wraz z oświetleniem ulicznym oraz przyłączami,
19) rozbiórkę napowietrznej linii elektrycznej średniego napięcia,
20) rozbiórkę hydrantu na sieci wodociągowej,
21) wykonanie nasadzeń drzew i roślinności niskiej
22) humusowanie oraz obsianie trawą niezagospodarowanej części pasa drogowego,
23) wykonanie miejsc odpoczynku wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej, na których należy ustawić ławki miejskie oraz kosze na odpadki,
24) wykonanie elementów stałej organizacji ruchu oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
25) wykonanie zieleni drogowej (humusowanie z obsianiem mieszanką traw powierzchni zielonych, przesadzenie drzew i ich pielęgnacja).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223320-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu parkuj i jedź

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2531966,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3192465 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.