eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Przebudowa drogi gminnej wraz z oświetleniem od ul. Świętokrzyskiej do ul. Targowej od km 0+224 do km 397,24 (wzdłuż cmentarza).



Ogłoszenie z dnia 2022-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej wraz z oświetleniem od ul. Świętokrzyskiej do ul. Targowej od km 0+224 do km 397,24 (wzdłuż cmentarza).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752823

1.5.8.) Numer faksu: 486752106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej wraz z oświetleniem od ul. Świętokrzyskiej do ul. Targowej od km 0+224 do km 397,24 (wzdłuż cmentarza).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de9296ca-a04c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018388/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowwa drogi gminnej wraz z oświetleniem od ul. świętokrzyskiej do ul. Targowej od km 0+224 do km 397,24

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081291/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.11.2022.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka drogi gminnej o długości około 174 m oraz dobudowie w formule „zaprojektuj i wybuduj” oświetlenia drogowego na tym odcinku.
1) Lokalizacja inwestycji: Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ew. 1754, obręb 0001 Przysucha, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Działka objęta zadaniem inwestycyjnym nie jest wpisana do rejestru zabytków oraz nie podlega ochronie na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, nie znajduje się w granicach terenu górniczego.
2) Charakterystyka zakresu robót budowlanych branża drogowa: Roboty budowlane obejmują odcinek o długości 174 m (od km 0+224 do km 397,24). Parametry techniczne przebudowywanej drogi: klasa drogi – D; kategoria ruchu – KR1, prędkość projektowa : 40 km/h. Szerokość jezdni 5,0 m, obustronne pobocza o szerokości 0,75 m. Konstrukcja nawierzchni drogi: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 3,0 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4,0 cm; podbudowa o grubości 20 cm z kruszywa łamanego 0/45 mm stabilizowanego mechanicznie; wzmocnione podłoże o grubości 15 cm z mieszanki CBGM 0/11,2 mm klasa C1,5/2,0; warstwa odsączająca o grubości 15 cm z pospółki. Obustronne pobocza o szerokości 0,75 m i grubości 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie: pod wlotem w ul. Czermińskiego należy wykonać przepust z rur karbowanych PVC o Φ 40 cm ułożonych na posypce z kruszywa naturalnego grubości 15 cm, zakończenia przepustu ścianki czołowe z elementów prefabrykowanych, ustawione na podsypce z kruszywa naturalnego grubości 15 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tej branży, w tym: parametry techniczne obiektu, rozwiązania materiałowe, elementy wykończeniowe określają: Projekt wykonawczy pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej w Przysusze od ul Świętokrzyskiej do ul. Targowej od km 0+224 do km 0+397,24 ora Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3) Dobudowa oświetlenia drogowego – wymagania zamawiającego. Zakres robót budowlanych w branży elektrycznej obejmuje dobudowę oświetlenia ulicznego wraz z linią kablową w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przewidywana liczba słupów 4 sz. Wysokość słupów ok. 8 m, materiał aluminium. Oprawy oświetlenia ulicznego typu LED o mocy 40 – 50 W montowane na wysięgnikach. Słupy i lampy powinny być wzorcowo i kolorystycznie spójne z już istniejącym oświetleniem w tej drodze. Koncepcję budowy/dobudowy oświetlenia wraz z planowanym rozmieszczeniem słupów i przebiegiem linii kablowej zawiera Załącznik pod nazwą: Koncepcja dobudowy oświetlenia nr ew. dz. 1754. Zakres rzeczowy dobudowy oświetlenia obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie projektu technicznego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz kompletem dokumentów w zakresie niezbędnym do uzyskania wymaganych odpowiednimi przepisami decyzji, pozwoleń, zezwoleń niezbędnych do należytego wykonania zamówienia.
b) Uzgodnienie pisemne opracowanej dokumentacji projektowej ( w tym: rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych, kolorystyki, itp. ) z zamawiającym.
c) Uzyskanie w imieniu zamawiającego stosownych decyzji, uzgodnień na realizację robót jeżeli będą wymagane.
d) Realizacja robot zgodnie z zatwierdzonym do realizacji projektem oraz wydanymi warunkami i decyzjami administracyjnymi.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiar robót (branża drogowa) załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej wraz z oświetleniem od ul. Świętokrzyskiej do ul. Targowej od km 0+224 do km 397,24 (wzdłuż cmentarza) nr ref. ZPI.271.11.2022.PS prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 ust. 1 ust. ustawy Prawo Zamówień Publicznych do dnia 11 luty 2022 r. do godziny 10:00 (termin składania ofert) nie została złożona żadna oferta.
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. Zgodnie z art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.