eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywna dostawa mrożonek warzywno - owocowych w 2022 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mrożonek warzywno - owocowych w 2022 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 1

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-186

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lwk.zgora@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuska-bip.ohp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.lubuska-bip.ohp.pl/przetargi.php/6/699

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa mrożonek warzywno - owocowych w 2022 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c7c1468-79e8-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019611/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa mrożonek warzywno - owocowych w 2022 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028209/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LWK.ZZP.271.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 417689,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14830,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mrożonek warzywno-owocowych w 2022 r. na potrzeby OSiW OHP w Zielonej Górze.
Szacunkowe ilości produktów planowane do zakupu w 2022 r. zawiera załącznik asortymentowo-cenowy - nr 1 a – Załącznik asortymentowo-cenowy dla OSiW OHP w Zielonej Górze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 3519,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mrożonek warzywno-owocowych w 2022 r. na potrzeby OSiW OHP w Nowej Soli.
Szacunkowe ilości produktów planowane do zakupu w 2022 r. zawiera załącznik asortymentowo-cenowy - nr 1 b – Załącznik asortymentowo-cenowy dla OSiW OHP w Nowej Soli

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 3127,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mrożonek warzywno-owocowych w 2022 r. na potrzeby OSiW OHP w Wiechlicach.
Szacunkowe ilości produktów planowane do zakupu w 2022 r. zawiera załącznik asortymentowo-cenowy - nr 1 c – Załącznik asortymentowo-cenowy dla OSiW OHP w Wiechlicach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 1921,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mrożonek warzywno-owocowych w 2022 r. na potrzeby OSiW OHP w Międzyrzeczu.
Szacunkowe ilości produktów planowane do zakupu w 2022 r. zawiera załącznik asortymentowo-cenowy - nr 1 d – Załącznik asortymentowo-cenowy dla OSiW OHP w Międzyrzeczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 3486,91 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mrożonek warzywno-owocowych w 2022 r. na potrzeby OSiW OHP w Strzelcach Krajeńskich.
Szacunkowe ilości produktów planowane do zakupu w 2022 r. zawiera załącznik asortymentowo-cenowy - nr 1 e – Załącznik asortymentowo-cenowy dla OSiW OHP w Strzelcach Krajeńskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 2774,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił zapisów ustawy
o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 13 stycznia 2022 r. Dz.U.
z 2022 r. poz. 196, zmniejszającej podatek VAT na artykuły spożywcze z 5% na 0%. Wykonawca nie miał możliwości przedstawienia oferty uwzględniającej dwie stawki podatku VAT (0% do 31 lipca 2022 r. oraz 5% od 01 sierpnia do 31 grudnia 2022 r.).
W przygotowanych przez Zamawiającego formularzach ofertowych oraz załącznikach asortymentowo-cenowych brak było miejsca na ujęcie dwóch stawek VAT, przez co nie było możliwości prawidłowego wyliczenia ceny oferty na cały okres obowiązywania umowy.
W powyższych częściach postępowania zostały złożone oferty. Jednak ze względu na błąd jakim obarczone jest postępowanie, Zamawiający odstąpił od ich weryfikacji i oceny.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił zapisów ustawy
o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 13 stycznia 2022 r. Dz.U.
z 2022 r. poz. 196, zmniejszającej podatek VAT na artykuły spożywcze z 5% na 0%. Wykonawca nie miał możliwości przedstawienia oferty uwzględniającej dwie stawki podatku VAT (0% do 31 lipca 2022 r. oraz 5% od 01 sierpnia do 31 grudnia 2022 r.).
W przygotowanych przez Zamawiającego formularzach ofertowych oraz załącznikach asortymentowo-cenowych brak było miejsca na ujęcie dwóch stawek VAT, przez co nie było możliwości prawidłowego wyliczenia ceny oferty na cały okres obowiązywania umowy.
W powyższych częściach postępowania zostały złożone oferty. Jednak ze względu na błąd jakim obarczone jest postępowanie, Zamawiający odstąpił od ich weryfikacji i oceny.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 3 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił zapisów ustawy
o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 13 stycznia 2022 r. Dz.U.
z 2022 r. poz. 196, zmniejszającej podatek VAT na artykuły spożywcze z 5% na 0%. Wykonawca nie miał możliwości przedstawienia oferty uwzględniającej dwie stawki podatku VAT (0% do 31 lipca 2022 r. oraz 5% od 01 sierpnia do 31 grudnia 2022 r.).
W przygotowanych przez Zamawiającego formularzach ofertowych oraz załącznikach asortymentowo-cenowych brak było miejsca na ujęcie dwóch stawek VAT, przez co nie było możliwości prawidłowego wyliczenia ceny oferty na cały okres obowiązywania umowy.
W powyższych częściach postępowania zostały złożone oferty. Jednak ze względu na błąd jakim obarczone jest postępowanie, Zamawiający odstąpił od ich weryfikacji i oceny.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił zapisów ustawy
o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 13 stycznia 2022 r. Dz.U.
z 2022 r. poz. 196, zmniejszającej podatek VAT na artykuły spożywcze z 5% na 0%. Wykonawca nie miał możliwości przedstawienia oferty uwzględniającej dwie stawki podatku VAT (0% do 31 lipca 2022 r. oraz 5% od 01 sierpnia do 31 grudnia 2022 r.).
W przygotowanych przez Zamawiającego formularzach ofertowych oraz załącznikach asortymentowo-cenowych brak było miejsca na ujęcie dwóch stawek VAT, przez co nie było możliwości prawidłowego wyliczenia ceny oferty na cały okres obowiązywania umowy.
W powyższych częściach postępowania zostały złożone oferty. Jednak ze względu na błąd jakim obarczone jest postępowanie, Zamawiający odstąpił od ich weryfikacji i oceny.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.