eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › "Oczyszczanie mechaniczne, zamiatanie i zmywanie ulic na terenie Miasta Sulejówek polegające na oczyszczaniu całej szerokości jezdni wraz z krawężnikami ...- zamówienie uzupełniające".



Ogłoszenie z dnia 2022-03-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Oczyszczanie mechaniczne, zamiatanie i zmywanie ulic na terenie Miasta Sulejówek polegające na oczyszczaniu całej szerokości jezdni wraz z krawężnikami ...– zamówienie uzupełniające”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Oczyszczanie mechaniczne, zamiatanie i zmywanie ulic na terenie Miasta Sulejówek polegające na oczyszczaniu całej szerokości jezdni wraz z krawężnikami ...– zamówienie uzupełniające”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76c663ee-ac10-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018703/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Oczyszczanie mechaniczne, zamiatanie i zmywanie ulic na terenie Miasta Sulejówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Jest to zamówienie uzupełniające udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług. Przedmiot zamówienia uzupełniającego
polega na powtórzeniu usług tj.oczyszczaniu mechanicznym, zamiataniu i zmywaniu ulic na terenie Miasta Sulejówek, oczyszczaniu mechanicznym lub ręcznym chodników oraz zwalczaniu chwastów w chodnikach i przy krawężnikach.Uprzednie zamówienie podstawowe było udzielone w trybie podstawowym,
a zamówienie uzupełniające było przewidziane w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest
zgodne z jego przedmiotem. Podstawa prawna art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na oczyszczaniu mechanicznym ulic z zalegającego piasku i zanieczyszczeń oraz mechaniczne zamiatanie chodników wraz ze zwalczaniem chwastów w chodnikach i przy krawężnikach na terenie Miasta Sulejówek w skład, której wchodzi:
1) usługa oczyszczania mechaniczne, zamiatania i zmywanie ulic utwardzonych na całej szerokości jezdni wraz z krawężnikami, bezpiecznikami, zatokami przystankowymi i parkingowymi z zalęgającego piasku i zanieczyszczeń o długości 48,19 km,
2) mechaniczne lub ręczne zamiatanie chodników o długości 30.000,00 mb,
3) zwalczanie chwastów w chodnikach i przy krawężnikach o długości 20.000,00 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166404,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166404,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166404,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Bałtycka Energia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512371649

7.3.3) Ulica: Zawodzie 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-981

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166404,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 231 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.