eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Sukcesywne świadczenie usług transportowych na rzecz Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług transportowych na rzecz
Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umchorzow.zetopzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne świadczenie usług transportowych na rzecz
Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b61847-8990-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052690/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 92592,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: sukcesywne świadczenie usług transportowych i jest podzielony na dwie części:

część 1

Sukcesywne świadczenie usług transportowych na potrzeby wyjazdów organizowanych dla seniorów z chorzowskich klubów emerytów, rencistów, inwalidów, związków kombatanckich, itp.
Termin realizacji: od maja 2022 r. do października 2022 r.;
Lokalizacja: wyjazdy wyłącznie na terenie kraju;
Zakres usług: wyjazdy jednodniowe o charakterze turystyczno – krajoznawczym; wyjazdy planowane są w miesiącach maj – październik 2022 r., w skali roku ok. 38 wyjazdy (z czego około połowa przypada na miesiące od czerwca do sierpnia)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: sukcesywne świadczenie usług transportowych i jest podzielony na dwie części: część 2

Sukcesywne świadczenie krajowych usług transportowych przy użyciu autokarów i busów, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki w roku 2022 r.

Termin realizacji: marzec – grudzień 2022
Lokalizacja: wyjazdy na terenie kraju;
Zakres usług: wyjazdy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki w roku 2022 r. Istnieje możliwość wyjazdów kilkudniowych, przy czym największe natężenie wyjazdów w miesiącu od czerwca do października, co powoduje potrzebę zapewnienia w jednym terminie do czterech busów i czterech autokarów.

W marcu planuje się organizację dwudniowych zawodów narciarskich w Wiśle, przy użyciu 7 autokarów łącznie: jednego dnia przeprowadzone zostaną zawody dla uczniów szkół podstawowych, drugiego dnia dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Wyjazd zostanie przeprowadzony bez noclegu – przykładowo jednego dnia uczniowie zostaną przetransportowani czterema autokarami, drugiego trzema.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 52592,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
W tej części postępowania złożono dwie oferty, których ceny przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56350 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57050 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57050 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Jojko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271425128

7.3.3) Ulica: ul. Kluczborska 12a

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-508

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

a) Przedsiębiorstwo Transportowe Łukasz Łach, NIP 629-22-29-728 Dabrowa Górnicza 41-303, ul. Laski 138 – usługa transportu według zapotrzebowania autokarem ,Mercedes sprinter SD8910J,Mercedes sprinterKNT52885,Mercedes sprinter KNT63718

b) Usługi Przewozowe „JAGER” Jacek Germel, NIP 6431030960, ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice - usługa transportu według zapotrzebowania Mercedes Vito SL5963F,

c) Usługi Transportowe Trzeciok Grzegorz, Ruda Ślaska 41-712, NIP 6411025275 - usługa transportu według zapotrzebowania Mercedes SL0342H, Temsa SL9638G,

d) Przedsiębiorstwo Transportowe Adrian Łach, NIP 629-219-21-61 Dabrowa Górnicza 41-303,– usługa transportu według zapotrzebowania autokarem Mercedes Tourismo KNT 63278,

e) Przewóz Osób Autobusem, Małgorzata Czernal, Sosnowiec 41-219, NIP 6441094565 – usługa transportu według zapotrzebowania SETRA SK672UR, SETRA ZS830HL

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57050 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.