Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00057264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00089759/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00089813/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dłutowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dłutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pabianicka 25
1.5.2.) Miejscowość: Dłutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 21
1.5.8.) Numer faksu: 44 634 01 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlutow@dlutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ee1b7e2-9c9a-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dłutowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ee1b7e2-9c9a-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052623/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dłutowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dłutowie” jest częścią projektu pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dłutowie oraz budowa sieci wodociągowej w Dłutówku ” współf. ze środków EFR na rzecz ROW w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 2).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6610000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I Część nr 1 dot. wykonania prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj, tj. zaprojektowanie a następnie wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową istniejącej oczyszczalni ścieków w Dłutowie wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia wraz z jej uruchomieniem, przeprowadzeniem rozruchu technologicznego oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków wraz z wymaganymi uzgodnieniami, poprzedzonej opracowaniem koncepcji architektoniczno-budowlanej,
2) uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Pabianicach, poprzedzonego uzyskaniem niezbędnych warunków, opinii, zgód, decyzji, pozwoleń i uzgodnień,
3) wykonanie robót budowlanych,
4) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla sieci i obiektów,
5) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowania sieci i obiektów do użytkowania i eksploatacji,
6) uruchomienie oraz przeprowadzenie rozruchu technologicznego wybudowanej oczyszczalni ścieków,
7) przeprowadzenie szkolenia z obsługi oczyszczalni pracowników ZUK,
8) opracowanie wymaganych instrukcji dla oczyszczalni ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
9) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
10) sporządzenie dokumentacji powykonawczej
11) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia pozwolenia na użytkowanie,
12) wykonanie innych czynności niezbędnych do zrealizowania zobowiązań określonych w punktach poprzedzających oraz PFU.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 12. PFU do niniejszej SWZ służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty. PFU określa rodzaj, zakres i technologię zamówienia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 7822800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II Część nr 2 dot. zakupu wraz z dostawą ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym i przyczepą rolniczą na potrzeby oczyszczalni ścieków w Dłutowie.Zamawiający wymaga by dostarczony ciągnik rolniczy z ładowaczem czołowym i przyczepą rolniczą były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne i sprawne technicznie, rok produkcji min. 2022, a także posiadały wymagane prawem certyfikaty dopuszczające pojazdy do ruchu i użytkowania. Powinny spełniać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwo homologacji oraz wszelkie wymogi norm określone obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający również wymaga aby w dniu dostawy ciągnik rolniczy posiadał pełny zbiornik paliwa oraz uzupełniony był w płyny eksploatacyjne.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz obowiązującymi przepisami prawa, przez uprawnionych i wykwalifikowanych pracowników posiadających niezbędne doświadczenie oraz wiedzę do zrealizowania przedmiotu zamówienia,
2) dostawę z transportem i rozładunkiem sprzętu na terenie oczyszczalni ścieków w Dłutowie, ul. Główna 71, 95-081 Dłutów oraz jego uruchomienie,
3) przeszkolenie z obsługi dostarczonego sprzętu pracowników ZUK w dniu dostawy w siedzibie wskazanej powyżej,
4) wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych i ewentualnych napraw w okresie gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji na własny koszt podstawia ciągnik/przyczepę do serwisu w celu wykonania przeglądów serwisowych, jeżeli czynności kontrolno-serwisowe, które podczas przeglądów należy wykonać wymagają specjalistycznego sprzętu oraz warsztatu,
5) skompletowanie i przedstawienie wymaganych dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia, w tym atestów, certyfikatów w zakresie dopuszczenia do ruchu publicznego, instrukcji obsługi, świadectwa homologacji, badań technicznych, itp.,
6) przedłożenie kompletu dokumentów wymaganych do rejestracji pojazdów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Szczegółowe parametry techniczne ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym i przyczepą rolniczą zostały opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 12.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 307500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, iż Zamawiajacy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty na następujące kwoty:
1) EKO-KOMPLEKS J. Fidrysiak, J. Budzińska S.J., ul. Guzewska 14, 95-030 Rzgów – 12 965 602,20 zł brutto.
2) IBG Instalbud Sp. z o.o., ul. Boya-Żeleńskiego 6A, 35-105 Rzeszów, cena oferty: 11 931 000,00 zł brutto.
Kwota, jaką Zamawiajacy zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia dla części nr 1 to: 7 822 800,00 zł brutto.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do oferowanej ceny. Brak zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia skutkuje unieważnieniem postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11931000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12965602,20 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 14.02.2023 r. do godz. 9:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
więcej: Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.