eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi O¶wiêcim › Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych zwi±zanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Modernizacja szko³y podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej...

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-06-25


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00095477 z dnia 2021-06-25

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych zwi±zanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Modernizacja szko³y podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej...

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA O¦WIÊCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: O¶wiêcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych zwi±zanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Modernizacja szko³y podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej...

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-674c4620-d594-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00095477

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 PE£NIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA PN. Modernizacja szko³y podstawowej – nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji...

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1. Inwestycja realizowana z dofinansowaniem Projektu w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 – Umowa nr RPMP.11.02.00-12-0736/17-00-XVII/21/FE/21

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl , https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,342190,2021.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.3. Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ”Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych zwi±zanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Modernizacja szko³y podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeñ dla podnoszenia kapita³u spo³ecznego i aktywno¶ci spo³ecznej dla mieszkañców - modernizacja Szko³y Podstawowej w Babicach wraz z sal± gimnastyczn± i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyleg³ych” – znak sprawy: WI.2712.15.2021.
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. 5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. 6. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.7.Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346); b) podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
8. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego). 9. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
10. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. 11. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
12. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie ... pkt 13 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z pkt 28 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 28 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.2712.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest us³uga pe³nienia funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Modernizacja szko³y podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szko³y Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeñ dla podnoszenia kapita³u spo³ecznego i aktywno¶ci spo³ecznej dla mieszkañców - modernizacja Szko³y Podstawowej w Babicach wraz z sal± gimnastyczn± i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyleg³ych
1. Zakres prac budowalnych w/w inwestycji obejmuje:
- Nadbudowê Szko³y Podstawowej w Babicach
- Termomodernizacjê Szko³y Podstawowej w Babicach wraz z sal± gimnastyczn±
- Zagospodarowanie terenu
Zakres prac budowlanych zosta³ szczegó³owo okre¶lony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Szczegó³owy opis robót bêd±cych przedmiotem ¶wiadczenia us³ugi nadzoru inwestorskiego dostêpny jest do pobrania na stronie internetowej Gminy O¶wiêcim www.bip.malopolska.pl w zak³adce „Zamówienia publiczne – profil nabywcy”:
https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,a,1944414,modernizacja-szkoly-podstawowej-nadbudowa-i-termomodernizacja-szkoly-podstawowej-wraz-z-zagospodarow.html

2. Do obowi±zków Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) nale¿y:
1.Udzia³ w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiaj±cego placu budowy, na zasadach okre¶lonych w umowie z Wykonawc± robót budowlanych.
2.Reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie.
3.Pe³nienie nadzoru Inwestorskiego w ramach zawartej umowy,
4.Monitorowanie inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
5.Organizacja, nadzór i koordynacja ca³ego procesu inwestycyjnego objêtego realizacj± robót budowlanych i dostaw podczas realizacji przedsiêwziêcia.
6.Kontrola zgodno¶ci wykonywanych robót z dokumentacj± projektow±, pozwoleniem na budowê, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami sztuki i wiedzy in¿ynierskiej.
7.Kontrola jako¶ciowa robót i materia³ów budowlanych. Inspektor zatwierdza kartê materia³ow±. Karta jest elementem dokumentacji powykonawczej dostarczanej przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu.
8.Sprawdzanie dokumentów, zezwoleñ, deklaracji zgodno¶ci, certyfikatów itd., w celu unikniêcia u¿ycia materia³ów uszkodzonych lub niemaj±cych wymaganych certyfikatów.
9.Sprawowanie kontroli nad sposobem sk³adowania i przechowywania materia³ów.
10.Sprawdzanie poprawno¶ci wykonania i odbieranie robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych co zostaje potwierdzone wpisem do dziennika budowy.
11.Kontrolowanie prawid³owo¶ci prowadzenia dziennika budowy i dokonywanych w nim wpisów stwierdzaj±cych wszystkie okoliczno¶ci maj±ce znaczenie dla oceny w³a¶ciwego wykonania robót.
12.Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych,
13.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniêtych wad.
14.Organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad technicznych z udzia³em kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiaj±cego - na terenie placu budowy, sporz±dzenie protoko³u z rady budowy.
15.Bie¿±ce zg³aszanie projektantom zastrze¿eñ i ewentualnych zmian.
16.Dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnieñ.
17.Informowanie Zamawiaj±cego o konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, uzupe³niaj±cych zamiennych i innych. Weryfikacja przed³o¿onych przez Wykonawcê robót rozliczeñ robót i materia³ów zamiennych .
18.Przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzaj±cych, co najmniej prawid³owo¶æ i jako¶æ wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeñstwa i zdrowia.
19.Wydawanie zgodnie z warunkami umowy Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceñ dotycz±cych: usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, wykonania prób lub badañ, tak¿e wymagaj±cych odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotycz±cych prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urz±dzeñ technicznych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy.
20.¯±danie od Wykonawcy robót, kierownika budowy dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a tak¿e wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mog³aby wywo³aæ zagro¿enie b±d¼ spowodowaæ niedopuszczaln± niezgodno¶æ z projektem lub pozwoleniem na budowê.
21.Powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiaj±cego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych oraz okre¶lenie zakresu robót niezbêdnych do wykonania celem usuniêcia tych wad wraz z podaniem wymaganych terminów ich wykonania.
22.W czas swojej nieobecno¶ci, w czasie urlopów i zwolnieñ lekarskich, przekazanie na podstawie stosownego pe³nomocnictwa, swoich obowi±zków wskazanemu przez siebie zastêpcy posiadaj±cemu odpowiednie uprawnienia.
23.Zapewnienie dojazdu na budowê Inspektorów Nadzoru poszczególnych bran¿ i pozosta³ych swoich przedstawicieli we w³asnym zakresie.
24.Udzia³ w przegl±dach usuniêcia wad w okresie gwarancji i rêkojmi.
25.Kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeñ Wykonawcy z nimi.
26.Zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie jej kompletno¶ci zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami i wymogami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w umowie. Inspektor zatwierdza dokumentacjê na pierwszej stronie ka¿dego egzemplarza.
27.Dokonanie czynno¶ci odbioru koñcowego inwestycji.
28.Uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym (ostatecznym zadania).
29.Wystêpowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikaj±cych z realizacji inwestycji (w granicach udzielonego pe³nomocnictwa).
30.Przygotowanie dokumentów niezbêdnych do przekazania wykonawcom prac budowlanych, placu budowy i uczestnictwo w przekazaniu.
31.Sprawdzanie wykonanych przez Wykonawcê kalkulacji ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych nie przewidzianych w umowie, sporz±dzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla robót dodatkowych.
32.Kontrola prawid³owo¶ci wystawienia faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodno¶ci z harmonogramem i umowami zawartymi z wykonawc± robót budowlanych, kwalifikowanie faktur do zap³aty.
33.Przygotowanie informacji dla Wydzia³u Finansowego Zamawiaj±cego niezbêdnych do sporz±dzenia dowodów przekazania - przejêcia na maj±tek ¶rodków trwa³ych OT/ i/lub podwy¿szenia warto¶ci ¶rodków trwa³ych.
34.Powiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich roszczeniach Wykonawców robót budowlanych oraz rozbie¿no¶ciach miedzy dokumentacj± Zamawiaj±cego, a stanem faktycznym na terenie budowy.
35.Rozpatrywanie ewentualnych roszczeñ wykonawców robót budowlanych i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich Zamawiaj±cemu.
36.Rozliczanie umowy o roboty budowlane i us³ugi w przypadku ich wypowiedzenia.
37.W przypadku, gdy wszczêty zostanie spór s±dowy miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± robót budowlanych dotycz±cy realizacji umowy, wsparcie Zamawiaj±cego poprzez przedstawienie wyczerpuj±cych informacji i wyja¶nieñ dotycz±cych sporu oraz stanowiska Wykonawcy robót co do przedmiotu sporu.
38.Sporz±dzanie protoko³u konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych.
39.Organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad technicznych z udzia³em kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiaj±cego - na terenie placu budowy.
40.Sporz±dzanie w formie pisemnej protoko³ów z technicznych narad roboczych oraz przekazywania uczestnikom narady protoko³ów w formie elektronicznej ( e-mailem) w terminie 3-ch dni roboczych od dnia narady.
41.Wykonanie wszelkich innych czynno¶ci niewymienionych w niniejszej umowie o pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru budowlanego, które bêd± konieczne do prawid³owej realizacji zadania

Uwagi dodatkowe:
1. Inwestycja realizowana z dofinansowaniem Projektu w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 – Umowa nr RPMP.11.02.00-12-0736/17-00-XVII/21/FE/21
2. Obowi±zkiem Wykonawcy robót jest uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu (Decyzja pozwolenia na budowê nr 226/15 znak WAB.6740.1.26.2015 z dn. 29 kwietnia 2015 r.).
3. Wykonawca(Inspektor Nadzoru) zapewni nadzór osób uprawnionych w specjalno¶ci: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, instalacyjno-in¿ynieryjnej w zakresie sieci elektrycznych.

4. G³ównym inspektorem nadzoru inwestorskiego i koordynatorem realizacji zadania bêdzie inspektor bran¿y budowlanej o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ

5. Wybrany Wykonawca(Inspektor Nadzoru) po podpisaniu umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.
6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca (Inspektor Nadzoru) przed³o¿y Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce ¿e osoby skierowane do realizacji tego zamówienia posiadaj± stosowne uprawnienia budowlane i s± cz³onkami okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
7. Ilekroæ powy¿ej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób bêd±cych obywatelami krajów cz³onkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci: z ustaw± o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (t.j. Dz. U. z 2018r., poz.2272) oraz Ustaw± z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 ze zm.).
8. Zamawiaj±cy dopuszcza fakturowanie czê¶ciowe – w miesiêcznych okresach rozliczeniowych proporcjonalnie do zakresu wykonywanych robót – do wysoko¶ci 90% kwoty umownej brutto.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Do¶wiadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia obejmuj±ce nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie co najmniej jednego rodzaju robót: budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy, remontu budynku wraz z instalacjami jako inspektora nadzoru lub jako kierownik budowy zrealizowanej inwestycji o warto¶ci minimalnej 1 000.000 z³ brutto w okresie ostatnich 6 lat od daty z³o¿enia oferty 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia obejmuj±ce nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie co najmniej jednego rodzaju robót: budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy, remontu budynku wraz z instalacjami jako inspektora nadzoru lub jako kierownik budowy zrealizowanej inwestycji o warto¶ci minimalnej 1 000.000 z³ brutto w okresie ostatnich 6 lat od daty z³o¿enia oferty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
- Wykonawca spe³ni warunek dot. zdolno¶ci technicznej, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³:
w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie: co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie co najmniej jednego rodzaju robót: budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy, remontu budynku wraz z instalacjami, jako inspektor nadzoru lub jako kierownik budowy zrealizowanej inwestycji o warto¶ci minimalnej 1 000.000 z³ brutto ,
- Wykonawca spe³ni warunek dot. zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e
posiada co najmniej jedn± osobê, skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialn± za ¶wiadczenie us³ug(nadzorowanie robót budowlanych), kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez ni± czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania t± osob±. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapita³owej – Za³±cznik Nr 6 do SWZ
O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji wykonawcy
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób – Za³±cznik Nr 4 do SWZ
Wykaz osób – co najmniej jednej osoby skierowanej przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug(nadzorowanie robót budowlanych), kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz us³ug – Za³±cznik Nr 5
Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie co najmniej jednego rodzaju robót: budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy, remontu budynku wraz z instalacjami, jako inspektor nadzoru lub jako kierownik budowy zrealizowanej inwestycji o warto¶ci minimalnej 1 000.000 z³ brutto, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
Uwaga:
W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca powy¿szego warunku wyra¿ona bêdzie w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nast±pi³a publikacja og³oszenia o zamówieniu przedmiotowego postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:
1.Wszelkie uzupe³nienia i zmiany umowy mog± nast±piæ wy³±cznie za zgod± stron, wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2.Zmiany ceny brutto o kwotê wynikaj±c± z wprowadzenia zmian w obowi±zuj±cej stawce podatku od towarów i us³ug VAT w trakcie obowi±zywania umowy
3.Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza zmianê umowy, w tym zmianê terminu wykonania us³ugi nadzoru inwestorskiego w nastêpuj±cych przypadkach:
a) nadzorowania robót dodatkowych, zamiennych lub wprowadzenia zmiany technologii robót budowlanych wymagaj±cych wiêkszego nak³adu pracy,
b) wstrzymania nadzorowanych robót (np. wskutek kontroli, wypadku na budowie, itp.) przez inny uprawniony Organ np. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - o czas wstrzymania robót przez uprawniony Organ,
c) w wyniku interwencji osób trzecich, których interwencja ma bezpo¶redni wp³yw na termin realizacji przedmiotu zamówienia – o czas trwania przestoju,
d) konieczno¶ci zmiany technologii wykonania robót budowlanych spowodowanej czynnikami zewnêtrznymi niemo¿liwymi do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takimi jak: niewybuchy, niezinwentaryzowane na mapach sieci uzbrojenia technicznego, przewarstwienia geologiczne,
e) konflikty spo³eczne zwi±zane z prowadzeniem inwestycji (w tym reakcje stowarzyszeñ i fundacji ekologicznych itp.),
f) wyst±pienia si³y wy¿szej (klêski ¿ywio³owej: powód¼, susza, rozleg³y po¿ar terenu, trzêsienie ziemi, huragan, tornado, obfite opady ¶niegu, ekstremalny upa³ i mróz, osuwiska ziemi, katastrofy kosmiczne – upadek meteorytu; katastrofa budowlana; uderzenie pioruna; epidemie).
g) zmiany terminu wykonania robót budowlanych objêtych nadzorem

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-05 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-06-25 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.