eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › "Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sokołowski w Sokołowie Podlaskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 23

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257817400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-sokolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sokolowski.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd32c8d0-ac4b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061585/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
6. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
1) .zip
2) .7Z
8. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
2) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
9. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne zostały określone w Rozdziale 14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Rozdziale 28 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Rozdziale 28 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Fn.272.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego” ma na celu odtworzenie zniszczonej przez wieloletnią eksploatację dróg powiatowych, które obecnie są w złym stanie technicznym i lokalnie utraciły nośność.
1. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3912W na odcinku Buczyn Szlachecki – Nowy Ratyniec - Stary Ratyniec o długości około 4,5 km”.
Zakres robót zadania 1 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze i wycinka krzaków;
- roboty rozbiórkowe;
- przełożenie nawierzchni chodnika ze zjazdami;
- remont ścieku z elementów prefabrykowanych;
- wykonanie wymiany konstrukcji w miejscach utraty nośności;
- wykonanie warstwy wyrównawczo - wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- remont przepustów pod koroną drogi powiatowej i na zjazdach;
- oczyszczenie rowu z wyprofilowaniem skarp;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm.
2. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3904W w miejscowości Długie Kamieńskie, gm. Ceranów, na odcinku o długości ok. 0,990 km”.
Zakres robót zadania 2 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze i wycinka krzaków;
- roboty rozbiórkowe – rozbiórka przepustu, frezowanie korekcyjne nawierzchni oraz wykonanie wcinki na połączeniu nowej warstwy z istniejącą;
- remont przepustu  60 cm pod koroną drogi poprzez wymianę części przelotowej;
- wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm.
3. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3904W w miejscowości Długie Grzymki, gm. Ceranów, na odcinku o długości ok. 0,990 km”.
Zakres robót zadania 3 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze i wycinka krzaków;
- roboty rozbiórkowe – frezowanie korekcyjne nawierzchni oraz wykonanie wcinki na połączeniu nowej warstwy z istniejącą;
- wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm.
4. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3905W w miejscowości Zawady, gm. Ceranów na odcinku o długości około 0,850 km”.
Zakres robót zadania 4 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze i wycinka krzaków;
- wykonanie robót rozbiórkowych i robót ziemnych
- rozbiórka nawierzchni nad przepustem, koryto pod poszerzenia, ścieki, pobocza i elementy odwodnienia,
- wykonanie przebudowy przepustu poprzecznego i budowa przepustu pod skrzyżowaniem i odcinka rowu krytego,
- wykonanie warstwy odsączającej na poszerzeniach,
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm na poszerzeniach,
- wykonanie ścieków z kostki betonowej w krawężnikach najazdowych 22x15xcm,
- wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W;
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni na poszerzeniu z betonu asfaltowego AC11W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- wykonanie konstrukcji poszerzenia jezdni,
- wykonanie warstwy wyrównawczej poszerzeń z betonu asfaltowego AC11W;
- wykonanie warstwy wiążącej poszerzeń na poszerzeniu z betonu asfaltowego AC11W;
- wykonanie warstwy ścieralnej poszerzeń z betonu asfaltowego AC11S;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm.
5. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3932W w miejscowości Wyrozęby - Podawce, gm. Repki, na odcinku około 0,990 km”.
Zakres robót zadania 5 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze, zdjęcie humusu;
- roboty rozbiórkowe;
- wykonanie odcinków chodnika od km 0+337,70 do km 0+382,20 strona lewa i od km 0+483,10 do km 0+717,20 oraz zjazdów;
- przełożenie istniejącej nawierzchni chodnika na odc. od km 0+000,00 do km 0+145,10 str. lewa;
- wykonanie wymiany konstrukcji w miejscach utraty nośności;
- wykonanie poszerzenia jezdni na łuku w km 0+881,62 oraz jezdni na odc. od km 0+928,00 do km 0+990,00 str. L;
- wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W;
- ułożenie geosiatki na odcinkach poszerzeń jezdni;
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni na poszerzeniu z betonu asfaltowego AC16W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- regulacja wysokościowa pokryw studni telekomunikacyjnych wraz z wymianą pokryw;
- regulacja wysokościowa oraz oczyszczenie i udrożnienie istniejących wpustów deszczowych;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm.
6. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3933W w na odcinku Sawice-Dwór – Ostrowiec, gm. Repki, o długości około 0,990 km”. Odcinek I od km 0+059,00 do km 0+889,00 o długości 830 mb oraz odcinek II od km 1+097,00 do km 1+257,00 o długości 160 mb o łącznej długości 990,00 mb.
Zakres robót zadania 6 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze i wycinka krzaków;
- roboty rozbiórkowe – frezowanie nawierzchni na połączeniu nowej warstwy z istniejącą;
- wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm.
7.„Przebudowa drogi powiatowej nr 3926W na odcinku Kamianka – Szymanówka, gm. Repki o długości ok. 1,600 km”.
Zakres robót zadania 7 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze i wycinka krzaków;
- roboty rozbiórkowe i ziemne;
- wykonanie konstrukcji poszerzenia jezdni do 5,50 m;
- wykonanie wymiany konstrukcji w miejscu utraty nośności;
- ułożenie geosiatki na poszerzeniu jezdni i miejscu wymiany konstrukcji;
- wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm.
8. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3924W w miejscowości Wirów, gm. Jabłonna Lacka, na odcinku o długości około 0,990 km”.
Zakres robót zadania 8 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze i wycinka krzaków;
- roboty rozbiórkowe – frezowanie korekcyjne nawierzchni;
- wymiana istniejącego ścieku korytkowego z elementów betonowych;
- regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych;
- wykonanie konstrukcji poszerzenia na łuku do szerokości 5,50 m;
- wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- oczyszczenie odcinków istniejących rowów drogowych;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm.
9. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3918W na odcinku Nieciecz Włościańska – Jasień, gm. Sabnie, o długości około 0,200 km”.
Zakres robót zadania 9 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze;
- roboty rozbiórkowe;
- wykonanie przebudowy konstrukcji na całym odcinku;
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- remont przepustu pod koroną drogi;
- remont nawierzchni na istniejących zjazdach;
- oczyszczenie rowu z wyprofilowaniem skarp;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm;
- ustawienie oznakowania pionowego;
10. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3925W na odcinku Wierzbice-Strupki, gm. Jabłonna Lacka, na odcinku o długości około 0,990 km”.
Zakres robót zadania 10 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze i wycinka krzaków;
- roboty rozbiórkowe i ziemne;
- wymiana części przelotowej przepustu ᴓ60 cm pod koroną drogi;
- wykonanie konstrukcji poszerzenia jezdni do szerokości 5,50 m;
- ułożenie geosiatki na poszerzeniu jezdni;
- wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm.
11. „Przebudowa drogi powiatowej nr 4228W w miejscowości Paczuski Duże, gm. Bielany, na odcinku o długości około 0,990 km”.
Zakres robót zadania 11 obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze i wycinka krzaków;
- roboty rozbiórkowe i ziemne;
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S;
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/32 mm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 5 do SWZ – Dokumentacja techniczna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem 22 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości minimum 5.000.000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 8.000.000,00 zł brutto lub dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o wartości minimum 4.000.000,00 zł brutto każda.
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności:
- osobą posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej;

Informacje dodatkowe:
1) Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2021. poz.1646).
2) W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane są w Rozdziale 12.
4. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane są w Rozdziale 13.
5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ);
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ);
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz
z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji z zastrzeżeniem pkt. 10.8.;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia
01.03.2023 r. do godz. 10:00
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim
Nr 34 9221 0000 0002 1438 2000 0050
z dopiskiem: Wadium do postępowania Fn.272.1.2023

Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego.

Zamawiający ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.

4. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale 17 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały opisane w Rozdziale 13 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie mowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.