eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › 1. Roboty remontowe w sali lekcyjnej w ZSP - Szkoła Podstawowa w Studzionce przy ul. Jordana 3. 2. Malowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Ćwiklicach przy ul. M. Oświęcimskich 71



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092718 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
1. Roboty remontowe w sali lekcyjnej w ZSP – Szkoła Podstawowa
w Studzionce przy ul. Jordana 3.
2. Malowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej
w Ćwiklicach przy ul. M. Oświęcimskich 71

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.pszczyna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1. Roboty remontowe w sali lekcyjnej w ZSP – Szkoła Podstawowa
w Studzionce przy ul. Jordana 3.
2. Malowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej
w Ćwiklicach przy ul. M. Oświęcimskich 71

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13b886c7-a26c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001002/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Roboty remontowe w placówkach oświatowych Gminy Pszczyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037830/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0009.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 obejmuje remont sali zajęć na parterze budynku ZSP w Studzionce w zakresie :
- wymiany wykładziny podłogowej wraz z wymianą poszczególnych warstw podłoża,
- malowania ścian i sufitu farbą lateksową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża,
- dwukrotnego lakierowania lakierem bezbarwnym ścian na wysokość lamperii,
- wywozu i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki ,
- roboty rozbiórkowe posadzki z wykładziny wraz z podłożem
termozgrzewalnej , izolacja z płyt styropianowych twardych grubości 5 cm , izolacja z folii polietylenowej szerokiej ,
posadzki cementowe zatarte na gładko grub. 5 cm ,wykonanie warstwy wyrównawczej grub. 5 mm
- ułożenie wykładziny obiektowej z wywinięciem na ściany na wysokość 15 cm
- zgrzewanie wykładziny
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 25967,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj; sali nr 1, 3, 6, 5 , szatni przy sali
gimnastycznej i korytarza przy sali gimnastycznej w budynku szkoły podstawowej w Ćwiklicach
w zakresie:
- malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną lateksową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża
- dwukrotnego lakierowania lakierem bezbarwnym ścian na wysokość lamperii,
- malowania stolarki drzwiowej ,
- malowania elementów metalowych i rur .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 16459,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28327,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39277,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28327,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Łukasz Oślislok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423154328

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 11

7.3.4) Miejscowość: Świerklany

7.3.5) Kod pocztowy: 44-266

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28327,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45995,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19967,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "IZOBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5490010875

7.3.3) Ulica: ul. Św. Floriana

7.3.4) Miejscowość: Bestwinka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-512

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19967,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-27
2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.