Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00490838/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
- 2022/BZP 00504384/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania „Modernizacja infrastruktury drogowej w Zakopanem na cele przygotowań do Igrzysk Europejskich w 2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48182020448
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania „Modernizacja infrastruktury drogowej w Zakopanem na cele przygotowań do Igrzysk Europejskich w 2023 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52693c68-7a1a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490838
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.107.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 241040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem drogowych robót budowlanych dla niżej wymienionych zakresów:
1) Zakres nr 1 – modernizacja istniejącej nawierzchni parkingu w ramach budowy parkingu buforowego na Spyrkówce przy DK47,
2) Zakres nr 2 – modernizacja parkingów na samochody osobowe przy Al. 3 Maja/GRK i DRK,
3) Zakres nr 3 – modernizacja parkingu górnego przy Al. 3 Maja/DRK,
4) Zakres nr 4 – modernizacja drogi ul. Tuwima,
5) Zakres nr 5 – modernizacja drogi gminnej ul. Zwierzyniecka – etap I i II,
6) Zakres nr 6 – modernizacja ul. B. Czecha wraz z zatokami postojowymi,
7) Zakres nr 7 – modernizacja drogi ul. Jagiellońska,
8) Zakres nr 8 – modernizacja ul. Chałubińskiego,
9) Zakres nr 9 – modernizacja ul. Droga do Olczy,
10) Zakres nr 10 – modernizacja wiat przystankowych i zatok autobusowych,
dla zadania inwestycyjnego nr nr 2022/18 „Modernizacja infrastruktury drogowej w Zakopanem na cele przygotowań do Igrzysk Europejskich w 2023 roku”.
2. Szczegółowy zakres usługi przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ .
3. Zakres robót budowlanych objęty usługą nadzoru inwestorskiego dostępny jest na stronie internetowej postępowania na wykonania robót budowlanych w przedmiotowym zakresie:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/675447
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181031,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181031,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA INŻYNIERII DROGOWEJ PIOTR KOWALCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120136494
7.3.3) Ulica: Podhalańska 4/29
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) do prowadzenia robót budowlanych w obiekcie położonym na terenie ochrony konserwatorskiej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR KOWALCZYK PRACOWNIA INŻYNIERII DROGOWEJ
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR KOWALCZYK PRACOWNIA INŻYNIERII DROGOWEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181031,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-30INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie robót budowlanych w budynku głównym Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
- Renowacja szpitalnych klatek ewakuacyjnych oraz remont Kaplicy Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa implantów: stabilizacja piersiowo - lędźwiowa w korekcji kręgosłupa, stabilizacja transpedikularna, stabilizacja międzytrzonowa w technice MIS
- Dostawa nowego podnośnika koszowego teleskopowego.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem część wysoka i niska - III etap
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie""
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na ....
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 459 w m. Żelazna" - branża telekomunikacyjna
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. "Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia"
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : budowa przedszkola w Jonkowie
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego - etap I w Zielonej Górze - Nowym Kisielinie w (...)zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.