eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaDostawa wyposażenia "Laboratorium przygotowania proszków" - dylatometr



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091000 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków” – dylatometr

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178711700

1.5.8.) Numer faksu: 8711277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Energetyki

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie wyrobów dla przemysłu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków” – dylatometr

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-755fc6ef-a752-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002474/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia "Laboratorium przygotowania proszków" - dylatometr

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041790/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/2021/PPv1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego dylatometru (1 szt.) - zwanego dalej „urządzeniem”- z wyposażeniem i oprogramowaniem wraz z jego montażem, uruchomieniem
i instruktażem pracowników Zamawiającego. Szkolenie, o którym mowa powyżej w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego
Cena oferowana za przedmiot zamówienia obejmuje koszty związane z dostawą, montażem, uruchomieniem i instruktażem pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy. W koszt wliczona jest również gwarancja w terminie oferowanym oraz bezpłatny serwis w czasie jej trwania. Urządzenie ma być kompletne i gotowe do pracy – stanowić samodzielne stanowisko badawcze.
Oferowane urządzenie musi być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży
i użytkowania na terenie RP.
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzenia, zostały określone punkcie 4.9 SWZ.
Urządzenie jest wyposażone w/posiada/obsługuje:
• poziomy układ pomiarowy,
• piec wysokotemperaturowy z temp. pracy min. do 1600oC,
• zakres pomiarowy min. do 1600 oC,
• dokładność pomiaru temperatury 1oC,
• zakres pomiaru zmiany długości ± 5000µm,
• rozdzielczość ΔI: 2nm ( w całym zakresie pomiarowym) Optomechaniczny czujnik pomiarowy zmiany wydłużenia próbki,
• mechanizm zapewniający stałą siłę docisku podczas całego pomiaru,
• urządzenie ma mechanizm zapewniający bieżącą kontrolę siły działającej na próbkę podczas pomiaru
• zakres przykładanego obciążenia na próbkę: 10 mN-3N ( z możliwością ustawiania kroków co 0,2 mN),
• możliwość pomiaru takich parametrów jak: liniowa zmiana długości względem temperatury, współczynnik rozszerzalności cieplnej, przemiany fazowe,
• automatyczne wyznaczanie długości próbki z dokładnością 0,01mm (po uprzednim określeniu siły działającej na próbkę),
• długość próbki mierzonej ok 10-50 mm
• powtarzalność wyników,
• oprogramowanie zapewnia zaprogramowanie do 70 segmentów temperaturowych,
• oprogramowanie pozwala na automatyczną identyfikację badanych próbek w oparciu
o dostarczoną bazę danych pomiarów dylatometrycznych,
• oprogramowanie wraz z bezterminową komercyjną licencją użytkowania.

Poza tym:
•wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru
•reakcja serwisu gwarancyjnego powinna nastąpić, nie później niż w ciągu 72 godzin w dni robocze (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), od chwili przystąpienia do naprawy z wyłączeniem czasu spedycji części i materiałów oraz czasu oczekiwania na nie w przypadku ich braku w magazynie. Maksymalny czas usunięcia usterki (awarii) nie przekroczy 5 dni roboczych.
Te dwa ww. parametry oferty są oprócz ceny kryteriami oceny ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.
Miejsce realizacji dostawy: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy (w kolejnych punktach wskazany jest termin realizacji umowy w ujęciu dziennym tj. 70 dni, ze względu na techniczną niemożność podania tego zakresu w tygodniach, należy ją czytać jako 10 tygodni od daty zawarcia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434100-7 - Analizatory rozszerzalności

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38432000-2 - Aparatura do analizowania

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

48461000-7 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania

48620000-0 - Systemy operacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINSEIS MESSGERAETE GMBH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE132951806

7.3.3) Ulica: VIELITZER

7.3.4) Miejscowość: SELB

7.3.5) Kod pocztowy: 95100

7.3.7.) Kraj: Niemcy

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-16
2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.