Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00034349/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych oraz na innych terenach gminnych miasta Zgierza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych oraz na innych terenach gminnych miasta Zgierza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b8ed67b-9279-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZM.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 479490,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem drzewostanu rosnącego w pasach drogowych dróg publicznych gminnych, wewnętrznych oraz nieruchomościach gminnych pozostających w granicach administracyjnych Miasta Zgierza obejmujących:
1) sadzenie drzew,
2) pielęgnację drzew
3) wycinkę drzew
4) roboty dodatkowe związane z pracami utrzymaniowymi w drzewostanie
zgodnie z załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia.
4. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Dyspozycyjność w zakresie wykonywania usług w godzinach 7.00-16.00,
ale również w godzinach popołudniowych w dni robocze oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
2. Wykonywanie zobowiązany jest do niezwłocznego przystąpienia realizacji prac i zabezpieczenia terenu robót wg zleceń Zamawiającego w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu lecz nie później niż 7 dni od chwili przekazania zlecenia, o ile warunki odnoszące się do poszczególnych rodzajów usług nie stanowią inaczej.
3. Właściwe zabezpieczenie terenu robót.
4. Wykonanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego.
5. Wykonywanie na każde polecenie Zamawiającego dokumentacji fotograficznej (w formie elektronicznej) oraz przesłanie jej na wskazany e-mail.
6. Wszelkie utrudnienia oraz możliwe koszty związane z ewentualnymi kolizjami
z liniami napowietrznymi (także z wyłączeniem energii w przewodach energetycznych) oraz zmianami organizacji ruchu ponosi Wykonawca.
7. Możliwość wykorzystania technik alpinistycznych oraz podnośnika przy pracach związanych z drzewami.
8. Doprowadzenie obszaru robót do stanu pierwotnego.
9. Obowiązkowe niezwłoczne (do 24 godzin) przesyłanie przez Wykonawcę (na wskazanye-mail) pisemnego powiadomienia Zamawiającego o wykonaniu prac zleconych w trybie interwencyjnym (do raportu Wykonawca załącza zdjęcia dokumentujące wykonane prace).
10. Obowiązkowe sporządzanie oraz przesłanie przez Wykonawcę (na wskazany e-mail) Zamawiającemu, w formie protokołu przekazania-odebrania nasadzeń.
11. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przewieźć inspektora GMZ z siedziby Zamawiającego na teren wykonywania prac własnym transportem - w celu oceny prawidłowości wykonywania robót.
12. Podstawą rozliczenia przedmiotowych robót będzie rzeczywiste wykonanie rzeczowo – ilościowe przyjęte protokołem odbiorczym prac przez Zamawiającego. Protokół odbioru winien zawierać obmiary robót z potwierdzeniem: ilości robót, miejsca realizacji i należytego ich wykonania.
13. Podane w formularzu ofertowym ilości są wielkościami prognozowanymi umożliwiającymi wybór najkorzystniejszej oferty. Natomiast zamówienie będzie realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego do wysokości kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w danym roku budżetowym. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie obliczone w oparciu o faktycznie wykonane prace i stawkę jednostkową określoną w formularzu cenowym.
14. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac składających się na przedmiot zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy.
15. Wykonawca będzie dysponował maszynami i urządzeniami niezbędnymi
do realizacji zamówienia, zapewniającymi potencjał wykonania prac realizowanych w ramach umowy na poziomie nie mniejszym niż 30 szt. miesięcznie prac (przycinania drzew, usuwania drzew, frezowania pni).
16. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na nasadzenia drzew.
17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót przy nieprzerwanym ruchu ulicznym, zabezpieczenia terenu na czas prowadzonych robót, zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu w czasie trwania robót, oznakowania robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych oraz do prowadzenia prac w sposób ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu.
5. Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności: - utrzymania terenów zielonych,
6. Przewiduje się udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu przedmiotowej usługi tj. utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych oraz na innych terenach gminnych miasta Zgierza.
Ww. zamówienie zostanie udzielone na podst. art. 214 ust. 1. pkt 7 po przeprowadzeniu negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, na warunkach określonych w umowie podstawowej.
Załącznik: Standardy jakościowe wykonania prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408799,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543676,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408799,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleń-Pawlak sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470768866
7.3.3) Ulica: Zbiorcza 2a
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZIELEŃ - PAWLAK SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"ZIELEŃ - PAWLAK SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408799,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sukcesywne dostawy sprzętu urologicznego jedno- i wielorazowego użytku
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu"
- Wykonanie nawierzchni drogi powiatowej 5120 E -Domaradzyn -Karnków
- Budowa oświetlenia publicznego na terenie Gminy Miasto Zgierz
- Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych i działkach miejskich na terenie Gminy Miasto Zgierz
- "Wykonanie klimatyzacji w budynkach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a i ul. Długiej 49 etap II"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie - etap II
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1).
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Pawłowice, Nadleśnictwa Kobiór w roku 2024
- Świadczenie usługi utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według IV części zamówienia
- Całoroczne utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Rewaloryzacja zabytkowej alei lipowo-kasztanowcowej w Stolnikach
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.