Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526505/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00010368/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 7
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wojtowicz@kulturapodkarpacka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdk.podkarpackie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dd296a5-8840-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056921/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 „Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Numer identyfikacyjny projektu: RPPK.06.04.04-IZ-00-18-001/18 Utworzenie podkarpackiego centrum nauki. Regionalny program operacyjny województwa podkarpackiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa VI – Spójność przestrzenna społeczna, działanie 6.4 – Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.4 – Instytucje popularyzujące naukę2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Demonstrator oporów aerodynamicznych, Demonstrator wpływu prędkości wiatru na turbinę,4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 59855,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Demonstrator równanie soczewki, przyrządy optyczne, Demonstrator pomiaru prędkości światła, Demonstrator polaryzacji światła; Demonstrator energii światła, Demonstrator dyfrakcji światła, Demonstrator promieniowania cieplnego i efektu cieplarnianego, Chłodziarko-zamrażarka4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 115967,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wykonawcy uchylili się od zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257992,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257992,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich - 2 zadania
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz podległych mu Sądów Funkcjonalnych
- Zapewnienie wsparcia technicznego i praw do aktualizacji oprogramowania/subskrypcji dla systemów w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie''
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem automatycznego ekspresu do kawy
- Sprzedaż i dostarczenie mebli dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mikroskopów stereoskopowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych dla uczestników projektu oraz pomocy i materiałów eksploatacyjnych do prowadzenia zajęć" w ramach realizacji projektu pn. "Akademia równych szans"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rabie Wyżnej w ramach projektu pn. Włączeni w edu-kację - rozwijanie i wskazywanie mocnych stron
- Skompletowanie i dostawa zestawów edukacyjnych na potrzeby CNK w ramach programu Nauka dla Ciebie.
- Szkoły nowych możliwości w Gminie Mirsk - wsparcie szkolnictwa podstawowego !
- Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu "Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach" - 2 części
- "Doposażenie pracowni ZSS w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik" - III
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





