eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnogród › Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 71 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umtarnogrod.bip.lubelskie.pl/index.php?id=618

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-481801cc-9932-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010637/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072626/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród o następujących frakcjach: 1) kruszywo o frakcji 0-31,5 mm, 2) kruszywo o frakcji 11-22 mm, 3) kruszywo o frakcji 0-2 mm f 5 (piasek średnioziarnisty) wraz z zakupem, załadunkiem, transportem, rozładunkiem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3.2 Podstawowa ilość przewidzianych do dostawy kruszyw wyniesie: 1) kruszywo o frakcji 0-31,5 mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 – 2 000 ton, 2) kruszywo o frakcji 11-22 mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 – 1 000 ton, 3) kruszywo o frakcji 0-2 mm ƒ 5 (piasek średnioziarnisty) – 800 ton, a objęta prawem opcji dodatkowo: 1) kruszywo o frakcji 0-31,5 mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 – 800 ton, 2) kruszywo o frakcji 11-22 mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 – 400 ton, 3) kruszywo o frakcji 0-2 mm ƒ 5 (piasek średnioziarnisty) – 320 ton. 3.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji
(w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie
Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Dostawa kruszywa
w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.
3.4 Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. 3.5 Dostarczone kruszywo będzie posiadało wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normie PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnej. 3.6 Dostarczone kruszywo będzie posiadało: 1) certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 ustawy Pzp, lub 2) deklarację właściwości użytkowych zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG potwierdzające zgodność materiału z normą PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważną które należy przedstawić dla dostarczonej partii materiału w momencie dostawy. 3.7 Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 3.8 Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych. 3.9 Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. 3.10 Strony uzgadniają, że dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane Wykonawcy w sposób określony w § 4 ust. 4 projektu umowy, określające: a) ilość kruszywa danej frakcji, b) miejsce dostawy, rozładunku kruszywa, rozplanowanie (dostawa na określone drogi i/lub zwałki na terenie Gminy Tarnogród), c) sposób rozładunku kruszywa, tj.: punktowo (we wskazanym miejscu na hałdę) i/lub ciągle (z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka), d) osobę upoważnioną do odbioru kruszywa i podpisania dokumentu WZ. 3.11 Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek kruszywa w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Tarnogród. 3.12 Dostawy będą realizowane przy użyciu samochodów samowyładowczych dopuszczonych do ruchu o ładowności do 30 ton, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęło 6 ofert: 1) Rutkowski & Trębacz s.c. ul. Paderewskiego 1, 37-300 Leżajsk z ceną ofertową brutto 537 264,00 zł 2) P.H.U. CAREX Grzegorz Domagała Brzeziny ul. Chęcińska 353, 26-026 Morawicaz ceną ofertową brutto 490 770,00 zł 3) Firma Handlowo – Usługowa Stanisław Łach
ul. Rzeszowska 4, 36-051 Górno z ceną ofertową brutto 429 466,80 zł 4) TRANS – MAT Mateusz Wójcik ul. Polna 8/46, 26-800 Białobrzegi
z ceną ofertową brutto: 432 566,40 zł 5) F.U.H. „REBAKO” Waldemar Skoczylas ul. Raki 18, 37-110 Żołynia z ceną ofertową brutto 370 471,08 zł 6) Usługi Pogrzebowe Bartosz Skoczylas Smolarzyny 217, 37-110 Smolarzyny z ceną ofertową brutto 384 729,24 zł. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 220 000,00 zł brutto. Po dokonanej analizie możliwości finansowych Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy Pzp ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.