Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00072626/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 71 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umtarnogrod.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-481801cc-9932-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010637/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072626/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa na remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród o następujących frakcjach: 1) kruszywo o frakcji 0-31,5 mm, 2) kruszywo o frakcji 11-22 mm, 3) kruszywo o frakcji 0-2 mm f 5 (piasek średnioziarnisty) wraz z zakupem, załadunkiem, transportem, rozładunkiem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3.2 Podstawowa ilość przewidzianych do dostawy kruszyw wyniesie: 1) kruszywo o frakcji 0-31,5 mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 – 2 000 ton, 2) kruszywo o frakcji 11-22 mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 – 1 000 ton, 3) kruszywo o frakcji 0-2 mm ƒ 5 (piasek średnioziarnisty) – 800 ton, a objęta prawem opcji dodatkowo: 1) kruszywo o frakcji 0-31,5 mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 – 800 ton, 2) kruszywo o frakcji 11-22 mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 – 400 ton, 3) kruszywo o frakcji 0-2 mm ƒ 5 (piasek średnioziarnisty) – 320 ton. 3.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji
(w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie
Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Dostawa kruszywa
w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.
3.4 Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. 3.5 Dostarczone kruszywo będzie posiadało wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normie PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnej. 3.6 Dostarczone kruszywo będzie posiadało: 1) certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 ustawy Pzp, lub 2) deklarację właściwości użytkowych zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG potwierdzające zgodność materiału z normą PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważną które należy przedstawić dla dostarczonej partii materiału w momencie dostawy. 3.7 Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 3.8 Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych. 3.9 Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. 3.10 Strony uzgadniają, że dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane Wykonawcy w sposób określony w § 4 ust. 4 projektu umowy, określające: a) ilość kruszywa danej frakcji, b) miejsce dostawy, rozładunku kruszywa, rozplanowanie (dostawa na określone drogi i/lub zwałki na terenie Gminy Tarnogród), c) sposób rozładunku kruszywa, tj.: punktowo (we wskazanym miejscu na hałdę) i/lub ciągle (z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka), d) osobę upoważnioną do odbioru kruszywa i podpisania dokumentu WZ. 3.11 Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek kruszywa w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Tarnogród. 3.12 Dostawy będą realizowane przy użyciu samochodów samowyładowczych dopuszczonych do ruchu o ładowności do 30 ton, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęło 6 ofert: 1) Rutkowski & Trębacz s.c. ul. Paderewskiego 1, 37-300 Leżajsk z ceną ofertową brutto 537 264,00 zł 2) P.H.U. CAREX Grzegorz Domagała Brzeziny ul. Chęcińska 353, 26-026 Morawicaz ceną ofertową brutto 490 770,00 zł 3) Firma Handlowo – Usługowa Stanisław Łachul. Rzeszowska 4, 36-051 Górno z ceną ofertową brutto 429 466,80 zł 4) TRANS – MAT Mateusz Wójcik ul. Polna 8/46, 26-800 Białobrzegi
z ceną ofertową brutto: 432 566,40 zł 5) F.U.H. „REBAKO” Waldemar Skoczylas ul. Raki 18, 37-110 Żołynia z ceną ofertową brutto 370 471,08 zł 6) Usługi Pogrzebowe Bartosz Skoczylas Smolarzyny 217, 37-110 Smolarzyny z ceną ofertową brutto 384 729,24 zł. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 220 000,00 zł brutto. Po dokonanej analizie możliwości finansowych Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy Pzp ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- Dostawa i rozplantowanie pospółki do naprawy dróg leśnych /2024 rok/
- Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2024/2025 ROKU
- Dostawa, zakup kruszywa
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych przeznaczonych do remontów dróg gminnych na terenie Gminy Płużnica w 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.