eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReszelPrzebudowa i rozbudowa o część świetlicy wiejskiej budynku remizy OSP wraz z infrastrukturą na działce nr 98 obręb Pilec, gmina Reszel...



Ogłoszenie z dnia 2022-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa o część świetlicy wiejskiej budynku remizy OSP wraz z infrastrukturą na działce nr 98 obręb Pilec, gmina Reszel...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RESZEL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Reszel

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminareszel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipreszel.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa o część świetlicy wiejskiej budynku remizy OSP wraz z infrastrukturą na działce nr 98 obręb Pilec, gmina Reszel...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8223ca79-574b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000030/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i rozbudowa o część świetlicy wiejskiej budynku remizy OSP wraz z infrastrukturą na działce Nr 98 obręb Pilec, gmina Reszel

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303320/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TB-ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku użyteczności publicznej, tj. remizy OSP z rozbudową o część świetlicy wiejskiej z zadaszonym tarasem i pomieszczeniami zaplecza remizy wraz z infrastrukturą na działce Nr 98 obręb Pilec, gmina Reszel.
2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę budynku o część świetlicy wiejskiej i zaplecze remizy OSP, budowę tarasu, wykonanie z kostki betonowej nawierzchni podjazdu i dojść, w zakresie:
A. Branża ogólnobudowlana (zgodnie z dokumentacją), w szczególności:
- usunięcie betonowego tarasu,
- usunięcie istniejących warstw podłogowych w istniejącym budynku oraz wykonanie nowych,
- naprawa tynków wewnętrznych w istniejącym budynku,
- rozbiórka i odbudowa dobudówki z tyłu istniejącego budynku,
- usunięcie istniejących elementów instalacji elektrycznej oraz instalacji C.O. do skrzynki z głównym zaworem,
- demontaż istniejącego przęsła ogrodzenia z siatki i furtki,
- podbicie fundamentów ścian zewnętrznych istniejącej części budynku,
- wykonanie wykopów,
- wykonanie ław i stóp fundamentowych dla części projektowanej,
- budowa ścian fundamentowych wraz z izolacją termiczną i przeciwwilgociową,
- wykonanie ścian konstrukcyjnych,
- wykonanie stropów nad parterem dwukondygnacyjnej części zaprojektowanego budynku,
- budowa schodów wewnętrznych z betonu,
- budowa dachu krytego dachówką ceramiczną.
B. Branża elektryczna (zgodnie z dokumentacją), w szczególności:
- wymiana stojaka dachowego na potrzeby zaopatrzenia w energię elektryczną,
- demontaż istniejącej szafki licznikowej oraz przeniesienie układu do nowej szafki,
- wykonanie instalacji oświetlenia oraz zasilania kuchenki elektrycznej,
- instalacja zasilania dla centrali systemu powiadamiania,
- montaż syreny elektronicznej z anteną,
- instalacja oświetlenia ewakuacyjnego,
- wykonanie instalacji RTV,
- wykonanie instalacji odgromowej i ochrony przepięć,
- wykonanie uziomu fundamentowego,
- montaż wyłączników przeciwporażeniowych,
C. Branża sanitarna (zgodnie z dokumentacją), w szczególności:
- wybudowanie nowego odcinka przyłącza wodociągowego,
- budowa nowego odcinka przyłącza kanalizacyjnego,
- wykonanie instalacji zimnej oraz ciepłej wody użytkowej,
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej,
- wykonanie prób szczelności instalacji sanitarnej,
- montaż dwufunkcyjnego kotła gazowego,
- przebudowa przyłącza gazowego,
- budowa wewnętrznej instalacji gazowej,
- wykonanie przewodów spalinowych,
- wykonanie wentylacji kotłowni.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację przetargową. Szczegółowy zakres inwestycji oraz opis i sposób realizacji zamówienia zawiera:
- projekt budowlany przebudowy i rozbudowy o część świetlicy wiejskiej budynku remizy OSP dz. nr ew. 98, obręb Pilec, gm. Reszel,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- pozwolenie na budowę nr 133/19 z dnia 22.05.2019 r.,
- obowiązujące warunki techniczne, normy, przepisy, uzgodnienia gestorów sieci oraz zasady wiedzy technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1330298,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1570808,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1330298,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Mieczysław Kozak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510343395

7.3.3) Ulica: Maradki

7.3.4) Miejscowość: Sorkwity

7.3.5) Kod pocztowy: 11-731

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1330298,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.