eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TworógZakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: " Nowoczesne edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: " Nowoczesne edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tworóg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Tworóg

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@ug.tworog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: " Nowoczesne edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b07e621-a4f5-4fd2-8baf-d703444f5b40

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005721/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu p.t.: Nowoczesna edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg..

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiający informuje, iz projekt Nowoczesna edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), FESL.06 Fundusze Europejskie dla edukacji Działanie FESL.06.02.Kształcenie w ramach program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FESL 2021-2027) w ramach umowy nr FESL. 06.02.IZ.01-02F9/23-004.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1055942

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu pod adresem postępowania.
a) Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania czynności związanych ze złożeniem oferty znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1055942
b) Po wypełnieniu Formularza składania oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca może złożyć ofertę w formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu pod adresem postępowania.
a) Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania czynności związanych ze złożeniem oferty znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1055942
b) Po wypełnieniu Formularza składania oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
c) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę”.
d) Oferta powinna być:
- sporządzona, pod rygorem nieważności, w języku polskim na podstawie załączników niniejszej SWZ,
- złożona w ogólnodostępnym formacie danych , w formie elektronicznej (tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
e) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
g) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
h) Ofertę sporządza się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, np.: .pdf, .doc.
i) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę. Sposób dokonywania wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
j) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 uPzp.
k) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.
Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien zastrzec.
Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu,
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: „Nowoczesna edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg”, w podziale na części prowadzonym w trybie podstawowym,
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”,
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność,
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Grp.I.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do treningu i terapii metodą Biofeedback. Przeznaczony do: doskonalenia funkcji poznawczych mózgu i poprawę jego pracy. Do zastosowania jako element terapii dzieci z problemami szkolnymi, nadpobudliwymi, u osób po urazach mózgu, w terapii niektórych schorzeń psychicznych, a także w celu poprawienia koncentracji lub jako trening relaksacyjny dla osób zdrowych. Pakiet EEG nr 1 – EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny w zakresie spełniania zadań treningowo terapeutycznych i składu zestawu:
Skład zestawu minimum: 2-kanałowa głowica wzmacniaczy biologicznych EEG DigiTrack BF, specjalistyczne oprogramowanie systemu EEG Biofeedback w języku polskim do analizy i sterowania czynnością bioelektryczną mózgu podczas treningu, 63 plansz stymulacyjnych do prowadzenia treningu, ujętych w 20 typów, oprogramowanie Baza Danych Pacjentów umożliwiające rejestrację pacjentów, tworzenie opisów treningów, eksportowanie badań, prowadzenie archiwizacji i tworzenia statystyk, funkcja porównywania wyników treningów – „krzywa uczenia”, moduł stymulacji oddechu pozwalający na dostosowanie m.in fazy wdechu i wydechu do indywidualnych potrzeb badanego – moduł EEG BREATH, instrukcja obsługi w języku polskim, zestaw elektrod miseczkowych i usznych, pasta przewodząco-klejąca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
1. Opisane poniżej kryteria są takie same dla wszystkich części 1-8 przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1) „Cena” – C – waga kryterium 60 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”

Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt:

najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Wykonawca podaje cenę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.


2) Długość okresu gwarancji – G – waga kryterium 30%

Opis sposobu oceny ofert w kryterium „długość okresu gwarancji”:
Długość okresu gwarancji punktacja
Długość okresu gwarancji punktacja
24 miesiące 0
30 miesięcy 15
36 miesięcy 30

1) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 36 miesięcy.
2) Wykonawca podaje długość okresu gwarancji w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
3) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 36 miesiące, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu oferty długości okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjęty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesiące i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
6) Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 pkt.

3) „Termin wykonania zamówienia” – T – waga kryterium 10%
Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjęty wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
W zakresie kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia”, Wykonawca gdy poda w ofercie:
14 dni dostaje 10 pkt
21 dni dostaje 5 pkt
30 dni dostaje 0 pkt
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt.

Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty:

Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G + T, gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych, takich jak: Pomoc do naki kodowania
Domino algebraiczne 2
Domino algebraiczne 3
Prostokątny układ współrzędnych - magnetyczny
Domino algebraiczne 1
Pakiet multimedialny do nauki matematyki
Mikroskop stereoskopwy
Mikroskop biologiczny
Zestaw narzędzi preparacyjnych w piórniku.
Zestaw preparatów - bakterie
Zestaw preparatów - genetyka
Rzędy owadów - zestaw
Systematyka stawonogów -zestaw preparatów
Preparat biologiczny - Przystosowanie odnóży owadów do trybu życia
Konik polny - rozwój, preparat
Jedwabnik - rozwój, preparat.
Słupek i pręciki - przekrój na tablicy, model dydaktyczny.
Model dydaktyczny. Tkanka roślinna obwodowa - przekrój
Model Organelli
Model tętnicy i żyły
Model mózgu
Model nerki
Model eugleny
Model pantofelka
Zestaw edukacyjny WODA - filtrowanie, oczyszczanie, uzdatnianie
Walizka Eko-Badacza
Kwasomierz glebowy z płynem Helliga oraz płytką ceramiczną
Model poziomic i warstwic
Dydaktyczny model wirusa, zestaw
Zestaw plastyczny dla 25 osób
Warsztaty do nauki kodowania
Podłoga interaktywna z oprogramowaniem
Program multimedialny, matematyczny
Scenariusze, j.polski
Zestaw do wynalazków
Mata do kodowania
Stolik świetlny
Słuchawki wygłuszające
Projektor świetlny
Masa plastyczna, zestaw
Zestaw brył geometrycznych
Domino matematyczne – zamiana jednostki (miary długości)
Domino matematyczne– zamiana jednostki (miary wagowe)
Domino matematyczne – zamiana jednostki (miary objętości)
Trening budowania zdań angielskich
Mapa polityczna - Puzzle Europa
Mapa świata - geofizyczna, 3D
Mapa Polski - magnetyczna, konturowa, zestaw.
Plansze przyrodnicze interaktywne
Lustro terapeutyczne Tryptyk
Narzędzie logopedyczne - Zestaw pomocy logopedycznych.
Zestaw do ukierunkowanej obserwacji dziecka
Farby eko do malowania palcami, zestaw
Farby akrylowe, zestaw
Farby Tempery, zestaw
Farby w sztyfcie
Farby Akwarele
Plastelina
Kółka do origami
Papiery podstawowe, zestaw
Papiery rysunkowe, zestaw
Papier do origami, zestaw
Tektura w prążki
Tektura w kropki
Bibuła woskowana
Bloki techniczny A4, zestaw 10 sztuk
Blok techniczny A3, zestaw 10 sztuk
Papier ksero
Akursze filcowe, zestaw
Paletki do farb
Pędzle zestaw, różna grubość
Pędzle zestaw, grube
Tektura falista zestaw, mix kolorów
Tektura falista zestaw, złota i srebna
Bibuła w kropki zestaw , mix kolorów
Pastele olejne
Brokaty zestaw , mix kolorów
Klej wikol
Klej w sztyfcie, zestaw.
Pistolet do kleju na gorąco
Sztyfty do pistoletu do kleju.
Klej zestaw, magik
Druciki kreatywne, zestaw , mix kolorów
Brystol zestaw, biały, A3
Brystol zestaw , mix kolorów
Dziurkacze duże, różne wzory

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
1. Opisane poniżej kryteria są takie same dla wszystkich części 1-8 przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1) „Cena” – C – waga kryterium 60 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”

Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt:

najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Wykonawca podaje cenę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.


2) Długość okresu gwarancji – G – waga kryterium 30%

Opis sposobu oceny ofert w kryterium „długość okresu gwarancji”:
Długość okresu gwarancji punktacja
Długość okresu gwarancji punktacja
24 miesiące 0
30 miesięcy 15
36 miesięcy 30

1) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 36 miesięcy.
2) Wykonawca podaje długość okresu gwarancji w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
3) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 36 miesiące, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu oferty długości okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjęty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesiące i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
6) Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 pkt.

3) „Termin wykonania zamówienia” – T – waga kryterium 10%
Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjęty wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
W zakresie kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia”, Wykonawca gdy poda w ofercie:
14 dni dostaje 10 pkt
21 dni dostaje 5 pkt
30 dni dostaje 0 pkt
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt.

Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty:

Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G + T, gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa instrumentów i sprzętu muzycznego, takich jak: Dzwonki chromatyczne, 27 tonowe - 2 oktawy w dwóch rzędach, nity metalowe.
W komplecie 2 pałeczki drewniane.
Ukulele sopranowe. Wykonane z naturalnego drewna w całości. Klucze, stroiki – metalowe. 12 progów. Menzura 340 – 345 mm. Futerał, pokrowiec w zestawie.
"Bezprzewodowy system mikrofonowy Power Dynamics z 4 mikrofonami UHF lub równoważny.
Szczegółowy opis w załączniku OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
1. Opisane poniżej kryteria są takie same dla wszystkich części 1-8 przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1) „Cena” – C – waga kryterium 60 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”

Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt:

najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Wykonawca podaje cenę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.


2) Długość okresu gwarancji – G – waga kryterium 30%

Opis sposobu oceny ofert w kryterium „długość okresu gwarancji”:
Długość okresu gwarancji punktacja
Długość okresu gwarancji punktacja
24 miesiące 0
30 miesięcy 15
36 miesięcy 30

1) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 36 miesięcy.
2) Wykonawca podaje długość okresu gwarancji w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
3) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 36 miesiące, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu oferty długości okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjęty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesiące i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
6) Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 pkt.

3) „Termin wykonania zamówienia” – T – waga kryterium 10%
Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjęty wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
W zakresie kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia”, Wykonawca gdy poda w ofercie:
14 dni dostaje 10 pkt
21 dni dostaje 5 pkt
30 dni dostaje 0 pkt
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt.

Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty:

Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G + T, gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa książek i gier dydaktycznych takich jak: Myślę, czuję, działam – psychoedukacja.
Gra edukacyjno-terapeutyczna
Gra terapeutyczna
Pudełko terapeutyczne
Gra terapeutyczna - emocje
Gra edukacyjno-terapeutyczna - góra uczuć
Układanka terapeutyczna - Ekspresje
Gra terapeutyczna - Jak się to stało
Narzędzie terapeutyczne.
Sing, learn & play – kolekcja piosenek angielskich
"Fiszki mówiące - Czytanie ze zrozumieniem.
Komplet, poziomy 1 - 5."
Practice Tests - komunikacja czynna i bierna w j.angielskim
Gra edukacyjna - Escape Room. Geografia
Pakiet terapeutyczny - Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole.
Gra logopedyczna - Memory dźwiękowe z gąsienicą
Gra terapeutyczna - Nauka emocji- Montesorri
Narzędzie diagnostyczne - Logopedyczny test dla dzieci i młodzieży
Ćwiczenia logopedyczne - Z muchą na luzie ćwiczymy buzię czyli zabawy logopedyczne dla dzieci.
Zestaw ćwiczeń - Trening Superkoncentracji.
Książki terapeutyczne, zestaw

4.2.6.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
1. Opisane poniżej kryteria są takie same dla wszystkich części 1-8 przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1) „Cena” – C – waga kryterium 60 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”

Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt:

najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Wykonawca podaje cenę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.


2) Długość okresu gwarancji – G – waga kryterium 30%

Opis sposobu oceny ofert w kryterium „długość okresu gwarancji”:
Długość okresu gwarancji punktacja
Długość okresu gwarancji punktacja
24 miesiące 0
30 miesięcy 15
36 miesięcy 30

1) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 36 miesięcy.
2) Wykonawca podaje długość okresu gwarancji w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
3) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 36 miesiące, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu oferty długości okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjęty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesiące i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
6) Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 pkt.

3) „Termin wykonania zamówienia” – T – waga kryterium 10%
Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjęty wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
W zakresie kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia”, Wykonawca gdy poda w ofercie:
14 dni dostaje 10 pkt
21 dni dostaje 5 pkt
30 dni dostaje 0 pkt
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt.

Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty:

Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G + T, gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli, takich jak: krzesła do biurka (20szt.), pufa gruszka, krzesła, fotel do biurka, szafki, stoły modułowe, stoły. Szczegółowe ilości i opisy ujęte w załączniku OPZ do poszczególnej części,.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
1. Opisane poniżej kryteria są takie same dla wszystkich części 1-8 przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1) „Cena” – C – waga kryterium 60 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”

Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt:

najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Wykonawca podaje cenę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.


2) Długość okresu gwarancji – G – waga kryterium 30%

Opis sposobu oceny ofert w kryterium „długość okresu gwarancji”:
Długość okresu gwarancji punktacja
Długość okresu gwarancji punktacja
24 miesiące 0
30 miesięcy 15
36 miesięcy 30

1) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 36 miesięcy.
2) Wykonawca podaje długość okresu gwarancji w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
3) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 36 miesiące, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu oferty długości okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjęty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesiące i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
6) Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 pkt.

3) „Termin wykonania zamówienia” – T – waga kryterium 10%
Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjęty wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
W zakresie kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia”, Wykonawca gdy poda w ofercie:
14 dni dostaje 10 pkt
21 dni dostaje 5 pkt
30 dni dostaje 0 pkt
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt.

Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty:

Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G + T, gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pakietów programowania multimedialnego, takich jak:
Multimedialny zestaw do zajęć logopedii
Multimedialny program logopedyczny
Pakiet oprogramowania logopedycznego
Program terapeutyczny - Eduterapeutica.
Program multimedialny -Rozwijanie kompetencji emcjonalno- społecznych
Program terapeutyczny - Problemy emocjonalne.
Ćwiczenia edukacyjne z języka angielskigo
Pomoc dydaktyczna online do języka angielskiego - Digi Primary
Program multimedialny - Ortografia
Program terapeutyczny - Akademia Bambika
Program terapeutyczny - Spektrum Autyzmu.
Program multimedialny - mTalent Koncentracja i pamięć

4.2.6.) Główny kod CPV: 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
1. Opisane poniżej kryteria są takie same dla wszystkich części 1-8 przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1) „Cena” – C – waga kryterium 60 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”

Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt:

najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Wykonawca podaje cenę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.


2) Długość okresu gwarancji – G – waga kryterium 30%

Opis sposobu oceny ofert w kryterium „długość okresu gwarancji”:
Długość okresu gwarancji punktacja
Długość okresu gwarancji punktacja
24 miesiące 0
30 miesięcy 15
36 miesięcy 30

1) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 36 miesięcy.
2) Wykonawca podaje długość okresu gwarancji w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
3) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 36 miesiące, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu oferty długości okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjęty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesiące i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
6) Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 pkt.

3) „Termin wykonania zamówienia” – T – waga kryterium 10%
Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjęty wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
W zakresie kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia”, Wykonawca gdy poda w ofercie:
14 dni dostaje 10 pkt
21 dni dostaje 5 pkt
30 dni dostaje 0 pkt
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt.

Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty:

Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G + T, gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy sensorycznych takich jak:Hamak terapeutyczny
Panel sensoryczny
Światłowodowe drzewko
Świetlny jeż
Zestaw świecących kamieni
Deskorolka terapeutyczna
Piłki sensoryczne - zestaw
Suchy basen
Panel świetlny
Żelowe literki
Worek duszek
Kącik emocji
Obręcze gimnastyczne
Wstęgi gimnastyczne

Ilości i szczegółowy opis znajduje się w załączniku OPZ do części 7.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
1. Opisane poniżej kryteria są takie same dla wszystkich części 1-8 przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1) „Cena” – C – waga kryterium 60 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”

Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt:

najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Wykonawca podaje cenę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.


2) Długość okresu gwarancji – G – waga kryterium 30%

Opis sposobu oceny ofert w kryterium „długość okresu gwarancji”:
Długość okresu gwarancji punktacja
Długość okresu gwarancji punktacja
24 miesiące 0
30 miesięcy 15
36 miesięcy 30

1) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 36 miesięcy.
2) Wykonawca podaje długość okresu gwarancji w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
3) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 36 miesiące, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu oferty długości okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjęty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesiące i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
6) Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 pkt.

3) „Termin wykonania zamówienia” – T – waga kryterium 10%
Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjęty wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
W zakresie kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia”, Wykonawca gdy poda w ofercie:
14 dni dostaje 10 pkt
21 dni dostaje 5 pkt
30 dni dostaje 0 pkt
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt.

Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty:

Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G + T, gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Routera/wzmacniacza sygnału.
Urządzenie sieciowe – router bezprzewodowy powinien:
1. Możliwość pracy minimum jako Acces Point i Router
2. Rodzaje wejść/wyjść i ich liczba minimum: RJ-45 10/100/1000 (LAN) - 4 szt. RJ-45 10/100/1000 (WAN) - 1 szt., USB 2.0 (lub wyższe) - 1 szt., Złącze zasilania - 1 szt.
3. WiFi – obsługiwane standardy: Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac). Częstotliwość pracy. 2.4 / 5 GHz (DualBand).
4. Prędkość transmisji Wifi max. minimum 1200 Mb/s"

4.2.6.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
1. Opisane poniżej kryteria są takie same dla wszystkich części 1-8 przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1) „Cena” – C – waga kryterium 60 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”

Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt:

najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Wykonawca podaje cenę w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.


2) Długość okresu gwarancji – G – waga kryterium 30%

Opis sposobu oceny ofert w kryterium „długość okresu gwarancji”:
Długość okresu gwarancji punktacja
Długość okresu gwarancji punktacja
24 miesiące 0
30 miesięcy 15
36 miesięcy 30

1) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 36 miesięcy.
2) Wykonawca podaje długość okresu gwarancji w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
3) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 36 miesiące, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu oferty długości okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjęty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesiące i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
6) Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 30 pkt.

3) „Termin wykonania zamówienia” – T – waga kryterium 10%
Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części) do specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca nie określi w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjęty wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadającą temu ilość punktów.
Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
W zakresie kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia”, Wykonawca gdy poda w ofercie:
14 dni dostaje 10 pkt
21 dni dostaje 5 pkt
30 dni dostaje 0 pkt
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt.

Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty:

Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G + T, gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji”;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie to zgodnie z art. 273 w związku z art. 125 ustawy Pzp stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.
8.2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz. 129), stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załączniki nr 4a do SWZ;
8.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w pkt 8.2 SWZ lub jest ono niekompletne, lub zawiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8.4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w pkt 8.2 SWZ.
8.5. Oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w pkt. 8.2 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8.6. Oświadczenia wskazane w rozdziale 8.1 SWZ, 8.2 SWZ przekazuje się środkiem komunikacji elektronicznej wskazanym w rozdziale 11 SWZ.
8.7. Dokumenty elektroniczne muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści
i kontekstu zapisanych informacji.
8.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie ma:
8.8.1. rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), zwanym dalej „rozporządzeniem w sprawie podmiotowych środków dowodowych” oraz;
8.8.2. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), zwanym dalej „rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji elektronicznej”.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 8.1. SWZ, ust. 8.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

13.16. Ofertę dla każdej części zamówienia składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
13.16.1. Formularz ofertowy, dotyczący części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę – na załącznikach 2a do 2h do SWZ; Stanowią one integralne elementy ofert i nie podlegają uzupełnieniu na zasadach określonych w przepisach art. 274 ust. 1 ustawy Pzp. Brak wskazania tych danych może stanowić podstawę odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
13.16.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – wzór stanowi załącznik 4 do SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w/w dokument, składa każdy z wykonawców.
13.16.3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 4a do SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w/w dokument, składa każdy z wykonawców.
13.16.4. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
13.16.5. stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, o którym mowa w ust. 13.15 (jeżeli dotyczy).
13.16.6. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SWZ,
13.16.7. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy, wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4c do SWZ.
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
13.16.8. podmiotowe środki dowodowe:
nie dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 8.1. SWZ, ust. 8.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy ich rodzaj i zakres został ujęty we wzorze umowy. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej Umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy jak również wszelkie oświadczenia zmierzające do jej rozwiązania wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zgodnie z art. 455 Pzp, o ile nie zmieniają one ogólnego charakteru umowy. W związku ze zdaniem poprzednim, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) wprowadzenia zmian w wykonywanych dostawach, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawiła się dopiero w trakcie realizacji umowy, a zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego,
2) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkiem z nich wynikającymi,
3) wysokości wynagrodzenia brutto w części dotyczącej podatku VAT, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, będąca 16
Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu:
„Nowoczesna edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg”
elementem wynagrodzenia Wykonawcy; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstawą wyliczenia nowego wynagrodzenia będzie kwota netto,
4) zmiany terminu realizacji umowy na skutek siły wyższej lub klęski żywiołowej w przypadku zadziałania siły wyższej tj. zdarzeń, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania oraz których wystąpienie jest niezależne od stron i którym nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (a które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy),
5) zmiany przepisów powodujących konieczność wprowadzenia innych rozwiązań niż zakładano w dokumentach zamówienia,
6) w przypadku powstania konieczności wprowadzenia zmian do niniejszej umowy wynikających ze zmian umowy o dofinansowanie lub aktów prawnych lub dokumentów dotyczących Projektu Nowoczesna edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg lub/ i Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 w ramach których niniejsza umowa jest realizowana
- dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy, na które wpływ ma dokonanie powyższych zmian, w szczególności w tym właściwości przedmiotu umowy określone w niniejszej Umowie i SWZ, sposób realizacji zobowiązań przez Wykonawcę, w tym termin realizacji przedmiotu umowy;
7) zmiany producenta lub modelu sprzętu (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości) w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
d) zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów.
e) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego Ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1055942

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.