eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno do remontu dróg wojewódzkich w sezonie 2021/2022 " - nr postępowania 044/21

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086799 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa mieszanki mineralno – bitumicznej na zimno do remontu dróg wojewódzkich
w sezonie 2021/2022 ” – nr postępowania 044/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-048

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa mieszanki mineralno – bitumicznej na zimno do remontu dróg wojewódzkich
w sezonie 2021/2022 ” – nr postępowania 044/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9b5d9ee-cf59-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000501/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa mieszanki mineralno – bitumicznej na zimno do remontu dróg wojewódzkich na sezon zimowy 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx,
.xls, .xlsx .jpg (.jpeg) zeszczególnym wskazaniem na .pdf. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa
w Rozdziale X ust. 1SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Postępowanie prowadzone
jest w językupolskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na
pytaniapreferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 4. Za datę
przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania zapośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość
dozamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
zamawiającego.5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej
zapośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,
zmianyspecyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformiew sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jestkonkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwemplatformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 6. Wykonawca jako podmiot
profesjonalny maobowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.plprzesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii
lub powiadomieniemoże trafić do folderu SPAM. 7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r.
poz. 2452), określaniezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: a.stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s, b. komputerklasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows
7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ichnowsze wersje, c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w
przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 10 0., d. włączona obsługa JavaScript, e. zainstalowany
program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf, f. Platformazakupowa.pl działa
według standarduprzyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru
danych przezplatformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8. Zamawiający informuje,
żeinstrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,
składaniawniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych
wniniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje
dlaWykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje9. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się
numerem przedmiotowego postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa, (22) 244-90-00 do 12;
2) w MZDW powołany został Inspektor Ochrony Danych . Adres e-mail: iod@mzdw.pl; adres: MZDW w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa. Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej MZDW: bip.mzdw.pl.*;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa mieszanki mineralno – bitumicznej na zimno do remontu dróg wojewódzkich w sezonie 2021/2022 ” – nr postępowania 044/21 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5) okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a) przez okres realizacji celu przetwarzania danych osobowych, wskazany w obowiązujących przepisach prawa;
b) niezbędny do dochodzenia roszczeń przez MZDW w związku z prowadzoną działalnością statutową lub w celu ochrony przed roszczeniami kierowanymi wobec MZDW, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 044 21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 418 Mg mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno w ramach zamówienia podstawowego oraz 83,60 Mg w ramach prawa opcji do remontu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2021/2022 do poszczególnych jednostek organizacyjnych MZDW na terenie województwa mazowieckiego, zgodnie z wykazem określonym w pkt. 10.
1) Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 winien być dostarczony w terminie:
- etap I – 2 miesiące od daty podpisania umowy – 198,00 Mg
- etap II – 8 miesięcy od daty podpisania umowy – 220,00 Mg
- prawo opcji – 9 miesięcy od daty podpisania umowy
2) Maksymalny czas realizacji dostawy wynosi: 8 dni roboczych. Oferty deklarujące czas realizacji dostawy powyżej 8 dni roboczych zostaną odrzucone.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczana mieszanka mineralno – bitumiczna na zimno mogła być stosowana na wilgotne podłoże w temperaturze otoczenia od -10oC do +30oC.
4) Dostawca mieszanki zobowiązany przy każdej dostawie przekazać Zamawiającemu Aprobatę Techniczną lub deklarację zgodności producenta oraz firmowej instrukcji w języku polskim, określające szczegółowe warunki jej stosowania, składowania i transportu.
5) Dostawy objęte zamówieniem będą realizowane sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00 (zlecenia przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej).
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekierowania dostawy do innego Rejonu Drogowego (Obwodu Drogowego).
7) Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z części dostaw mieszanki mineralno – bitumicznej na zimno z uwagi na warunki atmosferyczne. W związku z tym Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń z tytułu mniejszej ilości zamówionej mieszanki.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli wybranych partii dostaw, celem sprawdzenia ich jakości w specjalistycznych laboratoriach. W przypadku stwierdzenia złej jakości mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno Zamawiający będzie miał prawo zażądać wymiany na materiał pozbawiony wad i obciążyć kosztami badań Wykonawcę.
9) Rozliczenie nastąpi na podstawie faktur za każdy zakończony etap dostawy. Do faktury za zrealizowany etap dostawy należy dołączyć protokoły odbioru ze wszystkich Rejonów Drogowych (wzór w załączeniu) zatwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego – Dyrektora każdego Rejonu Drogowego MZDW. W przypadku dostaw w ramach prawa opcji do faktury należy dołączyć protokół odbioru w ramach prawa opcji zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego – Dyrektora Rejonu Drogowego MZDW.
10) Dostawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do miejsc określonych przez Zamawiającego zgodnie z podziałem ilościowym i miejscowym zawartym w opisie przedmiotu Zamówienia – Część III SIWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

- prawo opcji (83,60 Mg) – 9 miesięcy od daty podpisania umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, wykazując wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy mieszanki mineralno – bitumicznej na zimno o wartości nie mniejszej niż: 180 000,00 zł brutto każda.

3. Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem, a w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum jeden z uczestników konsorcjum musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (w zakresie punktu 2.4) a)) (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem). Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na doświadczeniu innego podmiotu, musi on wykazać się całym wymaganym doświadczeniem.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż złoty polski Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zmówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do
tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej 2) Odpis
lub informacja zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane
wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
2. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią:
 warunki atmosferyczne uniemożliwiające dostarczenie przedmiotu umowy w tym przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,
 w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty,
b) zmiany osobowe
 zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub w innych ustawach;
 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.
c) płatności
 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy.
d) zmiana wysokości wynagrodzenia
- zmiana stawki podatku od towarów i usług,
e) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:
 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego,
 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający musi wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4. Za zmiany nieistotne uważa się:

a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w terminie:
- etap I – 2 miesiące od daty podpisania umowy – 198,00 Mg
- etap II – 8 miesięcy od daty podpisania umowy – 220,00 Mg
- prawo opcji – 9 miesięcy od daty podpisania umowy
2) Maksymalny czas realizacji dostawy wynosi: 8 dni roboczych. Oferty deklarujące czas realizacji dostawy powyżej 8 dni roboczych zostaną odrzucone.
2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.