eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa urządzenia do elektroforezy oraz western blottingu na potrzeby Zakładu Histologii i Embriologii, Katedry Morfologii i Embriologii Człowieka UMW (AZ-260-WR - 14/21)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085963 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzenia do elektroforezy oraz western blottingu na potrzeby Zakładu Histologii i Embriologii, Katedry Morfologii i Embriologii Człowieka UMW (AZ-260-WR – 14/21)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717841788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olga.bak@umed.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umed.wroc.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzenia do elektroforezy oraz western blottingu na potrzeby Zakładu Histologii i Embriologii, Katedry Morfologii i Embriologii Człowieka UMW (AZ-260-WR – 14/21)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dc23fff-cf43-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017590/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.38 Dostawa urządzenia do elektroforezy oraz western blottingu na potrzeby Zakładu Histologii i Embriologii, Katedry Morfologii i Embriologii Człowieka UMW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1. Podstawę prawną zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki stanowi art. 305 pkt 2) Pzp:
w postępowaniu nr AZ-260-TP-11/21, prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, w zakresie części 4 nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-19fab8b3-88b2-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ-260-WR–14/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5104 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu Informacji Technicznej (załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia).
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia).
3) Miejsce, sposób dostawy:
Zakład Histologii i Embriologii, Katedra Morfologii i Embriologii Człowieka UMW,
ul. T. Chałubińskiego 6a, 50-368 Wrocław.
4) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: max. do 3 tygodni od daty podpisania umowy (termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie stanowił przedmiot negocjacji).
5) Okres gwarancji przedmiotu zamówienia: min. 12 m-cy licząc od daty podpisania protokołu odbioru (okres gwarancji przedmiotu zamówienia będzie stanowił przedmiot negocjacji)

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6277,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6277,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6277,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1180039931

7.3.3) Ulica: Bonifraterska 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-203

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6277,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.