eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bargłów Kościelny › Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2021 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084578 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bargłów Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augustowska, 47

1.5.2.) Miejscowość: Bargłów Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-320

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87/ 642-40-11

1.5.8.) Numer faksu: 87/ 642-45-62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@barglow.dt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec438986-ba6e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003096/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061980/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 367650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2021 roku. Łączna przewidywana ilość objęta zamówieniem: do 9.000 m3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie transportem Wykonawcy w terminach i ilościach odpowiadających bieżącym potrzebom Zamawiającego i na miejsce przez niego wskazane na terenie Gminy Bargłów Kościelny.
2. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia: wymaga, aby dostarczany materiał pochodził z kruszywa naturalnego z domieszką kruszywa łamanego (30%) o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Zamawiający wymaga, aby dostarczana pospółka posiadała odpowiednie właściwości do wykonywania nasypów drogowych (była spoista i łatwo zagęszczała się), miała właściwości do samozagęszczania się w trakcie normalnego użytkowania drogi.
3. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu deklarację zgodności oraz badanie typu materiału.
4. Pospółka musi pochodzić ze żwirowni posiadającej koncesję na wydobywanie kruszywa.
5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z wymogami przepisów o ruchu drogowym. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę dróg którymi będzie transportowana pospółka, Wykonawca zobowiązany jest do ich natychmiastowej naprawy.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego kruszywa.
7. Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi, w sposób przeciwdziałający zanieczyszczeniu dróg, po których będzie przewożony.
8. Ustalenie ilości dowiezionego kruszywa dokonywane będzie w miejscu dostawy i polegać będzie na obmiarze kruszywa w skrzyni ładunkowej pojazdu lub po jego rozładunku.
9. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup pospółki, jej załadunek, transport i rozładunek na odcinku drogi wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Bargłów Kościelny.
10. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianego kruszywa, co uzależnione jest bieżącym zapotrzebowaniem. Z tytułu zmniejszenia ilości zamawianej pospółki Zamawiający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie ceny jednostkowej wskazanej w ofercie i faktycznej ilości zamówionego i dostarczonego materiału.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia dostaw pospółki na wezwanie Zamawiającego złożone w formie telefonicznej, za pośrednictwem faksu bądź w formie elektronicznej przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia zgłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212210-5 - Mieszanka piasku i żwiru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212120-7 - Żwir

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450549,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1031724,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450549,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Andrzej Korenkiewicz "Żwirek"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441120341

7.3.3) Ulica: Energetyczna 8

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450549,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.