eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołuda Wielka › Ochrona osób i mienia na terenie Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej oraz Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083622 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia na terenie Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej oraz Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołuda Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523513391

1.5.8.) Numer faksu: 523513541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izkoludaprzetargi@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://izzd-koluda-wielka.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka badawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

jednostka badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia na terenie Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej oraz Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0bbab40-cdcc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym
postępowaniuZamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania
oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji:a) elektronicznie na adres e-mail:
izkoludaprzetargi@wp.plb)lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod tym adresem:
https://zdkoludawielka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Pytania i odpowiedzi”.2. Oświadczenia,
wnioski,zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty
złożone wterminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu
(godziny pracyZamawiającego: 7-15 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień orazinformacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę
dostarczeniawiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za
datę wpływuoświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
złożenia/wysłania naPlatformie - https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne
zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt VIII.7 niniejszej SWZ:
1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl
lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający
zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w
postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się
pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do
Systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani / Pana
danychosobowych uzyskanych w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania i realizacją
umowy,która będzie zawarta w wyniku jego rozstrzygnięcia jest INSTYTUT ZOOTECHNIKI -
PaństwowyInstytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka, Kołuda Wielka ul. Parkowa 1, 88-
160Janikowo, tel: +48 52 351 33 91, faks: +48 52 351 35 41 lub 48 52 351 33 94, email:
izkoludaprzetargi@wp.pl, strona www: www.izzd-koluda-wielka.com.pl;2. Inspektorem ochrony
danychosobowych u Administratora jest Rafał Andrzejewski, e-mail: iod@izoo.krakow.pl;3. Pani / Pana
daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i b RODO w celu związanym z
niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i realizacją umowy, która będzie
zawarta wwyniku jego rozstrzygnięcia;Oznaczenie sprawy: 5/2021Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówieniaw przetargu pn.: Strona 14 z 37„Dostawa środków ochrony roślin do Zakładu
Doświadczalnego wKołudzie Wielkiej”.4. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.
3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i
2018);5. Pani / Panadane osobowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania oudzielenie zamówienia, a dane związane z zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego orazjej wykonaniem przez okres, w którym Zamawiający jest zobligowany do ich
przechowywania iarchiwizacji, zgodnie z przepisami szczególnymi;6. Obowiązek podania przez
Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym wprzepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPZP;7. W odniesieniu do
Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie
do art. 22RODO;8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowychPani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danychosobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z uPZPoraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.3) na
podstawie art. 18 RODOOgłoszenie nr 2021/BZP 00015144/01 z dnia 2021-03-092021-03-09 Biuletyn
Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyprawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie
przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani / Pana
danychosobowych uzyskanych w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania i realizacją
umowy,która będzie zawarta w wyniku jego rozstrzygnięcia jest INSTYTUT ZOOTECHNIKI -
PaństwowyInstytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka, Kołuda Wielka ul. Parkowa 1, 88-
160Janikowo, tel: +48 52 351 33 91, faks: +48 52 351 35 41 lub 48 52 351 33 94, email:
izkoludaprzetargi@wp.pl, strona www: www.izzd-koluda-wielka.com.pl;2. Inspektorem ochrony
danychosobowych u Administratora jest Rafał Andrzejewski, e-mail: iod@izoo.krakow.pl;3. Pani / Pana
daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i b RODO w celu związanym z
niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i realizacją umowy, która będzie
zawarta wwyniku jego rozstrzygnięcia;Oznaczenie sprawy: 5/2021Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówieniaw przetargu pn.: Strona 14 z 37„Dostawa środków ochrony roślin do Zakładu
Doświadczalnego wKołudzie Wielkiej”.4. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.
3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i
2018);5. Pani / Panadane osobowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania oudzielenie zamówienia, a dane związane z zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego orazjej wykonaniem przez okres, w którym Zamawiający jest zobligowany do ich
przechowywania iarchiwizacji, zgodnie z przepisami szczególnymi;6. Obowiązek podania przez
Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym wprzepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPZP;7. W odniesieniu do
Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie
do art. 22RODO;8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowychPani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danychosobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z uPZPoraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.3) na
podstawie art. 18 RODOOgłoszenie nr 2021/BZP 00015144/01 z dnia 2021-03-092021-03-09 Biuletyn
Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyprawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie
przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia na terenie Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej oraz Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach. (kod CPV 79710000-4).
Część nr 1 zamówienia - świadczenie usług ochrony osób i mienia na terenie Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej, gmina Janikowo pow. inowrocławski,

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia na terenie Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej oraz Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach. (kod CPV 79710000-4).
Część nr 2 zamówienia - świadczenie usług ochrony osób i mienia w Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach, gmina Kórnik, pow. poznański.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. są uprawnieni do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia w oparciu o aktualną koncesję wydaną na podstawie ustawy dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 838 z późn. zm.).
2) Sytuacji ekonomicznej lub zawodowej.
Są objęci ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, a poziom tej ochrony powinien spełniać co najmniej poniższe wymogi:
a) Przedmiot ubezpieczenia – obejmuje m.in. działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług ochrony osób i mienia,
b) Zakres ubezpieczenia: szkody osobowe i rzeczowe będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność kontraktowa),
c) Suma gwarancyjna - nie niższa niż 500 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej.
1) zapewnią do realizacji zamówienia osoby dysponujące kwalifikacjami w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z rozdziałem V ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 838 z późn. zm.);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 838 z późn. zm.);
5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie w właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
6) aktualne zaświadczenie właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
7) dokument potwierdzający objęcie Wykonawcy ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia o poziomie ochrony nie niższym niż określony w pkt. V 2.2) SWZ wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczeniowej;
8) wykaz osób spełniających kryteria określone w pkt V.2.3) SWZ (wzór ujęty załączniku nr 8 do SWZ – dla części 1 zamówienia oraz w załączniku nr 8A do SWZ – dla części 2 zamówienia).
9) Wykonawca w terminie 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5 uPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór ujęty w załączniku nr 8 do SWZ). Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązana z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 838 z późn. zm.);
5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie w właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
6) aktualne zaświadczenie właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
7) dokument potwierdzający objęcie Wykonawcy ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia o poziomie ochrony nie niższym niż określony w pkt. V 2.2) SWZ wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczeniowej;
8) wykaz osób spełniających kryteria określone w pkt V.2.3) SWZ (wzór ujęty załączniku nr 8 do SWZ – dla części 1 zamówienia oraz w załączniku nr 8A do SWZ – dla części 2 zamówienia).
9) Wykonawca w terminie 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5 uPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór ujęty w załączniku nr 8 do SWZ). Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązana z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składające się na ofertę:
1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt. VI niniejszej SWZ.
2) Wypełniony Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
3) Wypełniony Formularz Cenowy (załącznik nr 6 i/lub 6a do SWZ - w zależności od części zamówienia).
4) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przetargu udzielone dla osoby/osób podpisującej ofertę i wymagane oświadczenia, o ile osoba/osoby składająca i podpisująca ofertę nie jest ujawniona w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego / informacji z CEIDG (proponowany wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
5) Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia należy przedstawić w dodatkowym (-ych) załączniku (-kach) do Formularza Oferty, o ile nie można ich wskazać w formularzu ofertowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku zlecenia przez Wykonawcę realizacji części dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, podwykonawca w szczególności musi spełniać następujące warunki:
1) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ust. 1 uPZP oraz spełniać warunki
udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów; sytuacji ekonomicznej lub finansowej; zdolności technicznej lub
zawodowej na poziomie nie niższym niż Wykonawca.
2) Przekazać Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy z
Wykonawcą, a obowiązki podwykonawcy muszą być co najmniej tożsame z obowiązkami
Wykonawcy względem Zamawiającego uregulowanymi w umowie zawartej w wyniku
rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
3) Uzyskać wyraźną zgodę Zamawiającego przed rozpoczęciem dostaw.
2. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w pkt. 1 uprawnia Zamawiającego do
złożenia zastrzeżeń lub sprzeciwu co do uznania statusu zainteresowanego podmiotu jako
podwykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadkach określonych w art. 455 uPZP.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach umowy wyłącznie w przypadku, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadku zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie przeprowadzenia postępowania i zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.