eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082618 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜G. Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: ˜Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 58 3472419

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜szp@wilis.pg.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://pg.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-4985507b-a97a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00046498/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP 9/WILiŚ/2021, CRZP 57/002/D/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 84022,75 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia w części A jest wirówka – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części A - Wirówka obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części A - Wirówka zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 36981,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia w części B jest spektrofotometr – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części B - Spektrofotometr obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części B - Spektrofotometr zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38433000-9 - Spektrometry

4.5.5.) Wartość części: 9627,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia w części C jest mineralizator – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części C - Mineralizator obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części C - Mineralizator zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

4.5.5.) Wartość części: 8070,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia w części D jest waga analityczna – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części D - Waga analityczna obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części D-Waga analityczna zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne

4.5.5.) Wartość części: 2294,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia w części E jest miernik biogazu – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części E - Miernik biogazu obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części E - Miernik biogazu zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 10100,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia w części F są elektrody – jeden zestaw. W skład zestawu wchodzą: elektroda pH – 3 sztuki, elektroda redox – 3 sztuki, czujnik do pomiaru tlenu – 1 sztuka oraz kombinowana elektroda Chlorki – 1 sztuka . Przedmiot zamówienia w części F - Elektrody obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części F - Elektrody zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej: elektroda pH - 6 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag, elektroda redox - 6 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag, czujnik do pomiaru tlenu – 36 miesięcy na sondę i 12 m-cy na osłonę sondy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag, kombinowana elektroda Chlorki – 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 11360,24 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia w części G jest multimetr – 1 sztuka. Przedmiot zamówienia w części G - Multimetr obejmuje w szczególności dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro, parter, pok. nr 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części G - Multimetr zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 5589,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38880,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58154,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38880,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜MERAZET Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000034996 NIP 7770001387

7.3.3) Ulica: ˜ul. Krauthofera 36

7.3.4) Miejscowość: ˜Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: ˜60-203

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38880,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Uzasadnienie faktyczneW postępowaniu do części B – Spektrofotometr zostały złożone dwie oferty:Oferta nr 5 Wykonawcy HACH LANGE Sp. z o.o., ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław; cena oferty: 14.957,78 zł.Oferta nr 7 Wykonawcy Th Geyer Polska Sp. z o.o., ul. Czeska 22A, 03-902 Warszawa; cena oferty: 19.557,00 zł.Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części B – Spektrofotometr kwotę 11.841,58 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 19.05.2021r.Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu do cz. B – Spektrofotometr przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.Uzasadnienie prawneDo przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14957,78

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19557,00

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Uzasadnienie faktyczneW postępowaniu do części C – Mineralizator zostały złożone dwie oferty:Oferta nr 5 Wykonawcy HACH LANGE Sp. z o.o., ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław; cena oferty: 11.167,42 zł.Oferta nr 7 Wykonawcy Th Geyer Polska Sp. z o.o., ul. Czeska 22A, 03-902 Warszawa; cena oferty: 14.637,00 zł.Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części C – Mineralizator kwotę 9.926,59 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 19.05.2021r.Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu do cz. C – Mineralizator przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.Uzasadnienie prawneDo przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11167,42

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14637,00

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2273,04

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3185,70

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2273,04

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Witold Lewandowski RADWAG Wagi Elektroniczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜duży przedsiębiorca

7.3.3) Ulica: ˜ul. Toruńska 5

7.3.4) Miejscowość: ˜Radom

7.3.5) Kod pocztowy: ˜26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2273,04

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14145,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14145,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14145,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜EKO-EFEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 430006627 NIP 7120154175

7.3.3) Ulica: ˜ul. Bolesława Prusa 8

7.3.4) Miejscowość: ˜Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: ˜20-064

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14145,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜56 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Uzasadnienie faktyczneW postępowaniu do części F – Elektrody została złożona jedna oferta: Oferta nr 5 Wykonawcy HACH LANGE Sp. z o.o., ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław; cena oferty: 15.057,46 zł.Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części F – Elektrody kwotę 13.973,10 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 19.05.2021r.Cena oferty złożonej w postępowaniu do cz. F – Elektrody przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.Uzasadnienie prawneDo przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15057,46

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15057,46

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Uzasadnienie faktyczneW postępowaniu do części G – Multimetr została złożona jedna oferta: Oferta nr 5 Wykonawcy HACH LANGE Sp. z o.o., ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław; cena oferty: 7.345,08 zł.Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części G – Multimetr kwotę 6.874,47 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 19.05.2021r.Cena oferty złożonej w postępowaniu do cz. G – Multimetr przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.Uzasadnienie prawneDo przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7345,08

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7345,08

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

˜Wykonanie przedmiotu umowy w cz. A - Wirówka nastąpi w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.Wykonanie przedmiotu umowy w cz. D - Waga analityczna nastąpi w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy.Wykonanie przedmiotu umowy w cz. E - Miernik biogazu nastąpi w terminie do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.