eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Zagospodarowanie terenu Szpitala w ramach zadania pn. "Droga do zdrowia" - jako III etap w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu Szpitala w ramach zadania pn. „Droga do zdrowia” – jako III etap w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciągłówka 9

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182026811

1.5.8.) Numer faksu: 182068141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rehabilitacja.zakopane.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu Szpitala w ramach zadania pn. „Droga do zdrowia” – jako III etap w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5754481-a0c0-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068455/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu wokół Szpitala "Droga do Zdrowia"etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 9.2. Zamawiający
wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Jan Rola – 1822026818, w zakresie
przedmiotu zamówienia; Bronisław Miętus 182026813 – zakresie formalnym;9.3. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do
komunikacji”.9.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 9.5. Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 9.6. Za datę
przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP. 9.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako
załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich
postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul.
Ciągłówka 9, adres email: sekretariat@rehabilitacja.zakopane.pl, tel. 182026811;2)administrator
wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
info@rehabilitacja.zakopane.pl,3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.
1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego nr ZPP-2810-04/22 na zadanie pn. „Zagospodarowanie terenu Szpitala w ramach zadania pn. „Droga do zdrowia” – jako III etap w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem.”. prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;4)dbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy Pzp;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7)w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.8)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPP-2810-04/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: „Zagospodarowanie terenu Szpitala w ramach zadania pn. „Droga do zdrowia” – jako III etap w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem”. Na przedmiot zamówienia składa się m. in. następujący zakres robót:

a) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej,
b) wykonanie dodatkowych ścieżek spacerowych,
c) nasadzenie krzewów ogrodowych, drzew ozdobnych, itp.,
d) inne roboty budowlane i instalacyjne (sanitarne, elektryczne).

tj: obejmujący m. In. następujące m.in. czynności:

- rozbiórka elementów betonowych, podłoża, z betonu żwirowego, obrzeży trawnikowych, nawierzchni z kostki brukowej betonowej, murów i schodów terenowych z kamienia naturalnego,
- wykonywane koryta o szerokości chodników i schodów terenowych w gruncie o głębokości do 35•cm wraz z transportem urobku,
- wykonywanie wykopów jamistych i liniowych dla fundamentów i dla urządzeń instalacji podziemnych (rurociągów) oraz przy odkrywaniu istniejących fundamentów o głębokości do 1,2m,
a) pozyskiwanie gruntu z ukopu,
b) zasypywanie wykopów o głebokości do 1m.

- wykonywaniu zbrojenia ścian fundamentowych, nakrywy muru kamiennego i żelbetowego oraz konstrukcji płyt stropowych (jako uzupełnienie) nad istniejącymi szachtami przy budynku Szpitala.
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej na terenie Szpitala, tj.:
- tynków zwykłych zewnętrznych z zaprawy cementowej na ścianach muru zewnętrznego,

- instalowanie (nadłożenie) balustrady schodowej i prostej (na podeście) stalowej, jednopłaszczyznowej z pochwytem stalowym ze stali nierdzewnej na istniejącym murku kamiennym schodów zewnętrznych,
- instalowanie obustronne balustrad schodowych, stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo (z gotowych elementów) o wys. 1,10m przy schodach terenowych.
- wykonanie podbudowy pod chodniki, dojścia i schody terenowe z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie nawierzchni chodników, dojść, pochylni i schodów z betonowej kostki brukowej na posypce piaskowej, o gr. 6cm i 8cm,
- wykonanie w części nowej, zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej w dowiązaniu do istniejącej zmodernizowanej części instalacji jw. od strony północnej i zachodniej budynku Szpitala.

- wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej na terenie Szpitala, tj.: w części instalacji oświetlenia zewnętrznego, obejmujace instalowanie lamp parkowych.


5.2. Szczegółowy zakres robót określony został zawarty w specyfikacji technicznej robót, przedmiarze robót oraz w dokumentacji budowlanej, załączonych do SWZ. Szczegóły dotyczące wyposażenia i wykończenia zostały opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5.3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamówienie jest dostępne dla wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz zapewnia poziom konkurencji między wykonawcami.
Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Wskazane jest, aby zamówienie realizował jeden Wykonawca, który będzie odpowiadał z tytułu gwarancji i rękojmi za cały przedmiot zamówienia, a nie kilku Wykonawców odpowiedzialnych za poszczególne elementy robót, które są ściśle ze sobą związane.
5.4. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ, zamawiający wskazał znaki towarowe lub określił ich pochodzenie, użyte w w/w dokumentach nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga aby wykonawcy uczestniczący w postępowaniu kierowali się tymi danymi jako wskaźnikami co do wymagań parametrów technicznych i jakościowych.
5.5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia realizacji całego przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 17 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
16.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
16.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
16.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
16.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą: minimum 200 000,00 złotych (słownie złotych: dwieście tysięcy).
16.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) posiadanie doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlane polegające na budowie, rozbudowie, remoncie, zagospodarowania terenu o wartości robót minimum 100 000,00 złotych brutto każda robota budowlana;
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami na stanowiska:
 kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Wskazane osoby winny posiadać wymagane uprawnienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia oraz aktualny wpis na listę członków właściwiej izby samorządu zawodowego. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333).
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (ustawa z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 18.3.1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
18.3.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
18.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 18.3.2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
18.5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 18.4 SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18.3.3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
18.3.4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ;
18.3.5. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ;
18.3.6. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty. 2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,
CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w
celupotwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do
jegoreprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których
mowa,jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, oile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3) Jeżeli w
imieniuwykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
zdokumentów, o których mowa w pkt 2) należy przedłożyć pełnomocnictwo lub inny
dokumentpotwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. 4) Zapis w pkt 3)
stosuje sięodpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się
oudzielenie zamówienia. 5) Zapisy zawarte w pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio do
osobydziałającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art.
118Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich
zasadach.6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym
postępowaniu ozamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i
zawarciaumowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców
ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia. 7) W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
robotybudowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim
przypadkuWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególniWykonawcy. 8) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotówudostępniających zasoby zgodnie z art. 118 Pzp składa z ofertą zobowiązanie
podmiotuudostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzebyrealizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

31.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
2 000 złotych (słownie: dwa tysiącę 00/100 złotych);
31.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
31.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
31.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING Bank Śląski S.A. o/Zakopane 72 1050 1474 1000 0022 1051 3558 z dopiskiem „wadium – nr ZPP-2810-04/22”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
31.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S> Jasińskiego w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Ciągłowka 9
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
31.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona (226 ust. 1 pkt 14 Pzp).
31.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winnobyć załączone do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W przypadku, o którym
mowa w pkt 2,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub
usługi wykonająposzczególni wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzieleniezamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 18.1 SWZ, składa każdy z
wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do
wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

piśmiepod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w
zakresie:1) zmiany terminu wykonania, w szczególności w następujących przypadkach: a)
ujawnienianiezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją
lubdokumentacją projektową sieci, instalacji lub urządzeń i koniecznością wykonania
robótzwiązanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji; b) w przypadku
występowaniawarunków atmosferycznych uniemożliwiających lub znacznie utrudniających
realizacjęzamówienia; c) z powodu działań osób trzecich (w tym organów administracji,
osóbindywidualnych) uniemożliwiających prowadzenie/wykonanie prac, które to działania nie
sąkonsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy; d) zawieszenia lub wstrzymania
przezZamawiającego wykonania robót budowlanych z przyczyn nie leżących po stronie
Wykonawcy;e) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i zmiany
umowy; f) wprzypadku zmian w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót; g) z
powoduuzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia; h)
koniecznościwykonania dodatkowych badań i ekspertyz wynikłych w trakcie realizacji robót
budowlanych,których nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do robót;i) działania siły
wyższejmającej wpływ na wykonanie zamówienia, jako zdarzenia zewnętrznego, którego nie
można byłoprzewidzieć ani mu zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; za siłę wyższą
uważać siębędzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki,
atakiterrorystyczne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej; 2) jeżeli w trakcie
prowadzeniarobót zaistnieje okoliczność dokonania zmian, w szczególności dotyczących
wykonania,technologii lub elementów robót; 3) zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy
zprzyczyn niezależnych od Wykonawcy; 4) zmiany przepisów prawa istotnych dla
realizacjiprzedmiotu umowy; 5) Wykonawca może: a) powierzyć realizację części
zamówieniapodwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia
podwykonawcom,b) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż w ofercie, c) wskazać innych
podwykonawców niż przedstawieni w ofercie, d) zrezygnować z podwykonawstwa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez miniPortal zgodnie z instrukcją zawartą w pkt 14 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: możeje
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał woświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dane umożliwiające dostęp do tychśrodków; 2. Wykonawca nie
jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,które zamawiający
posiada,jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowośći aktualność. 3. W
zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do oświadczeń idokumentów składanych
przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególnościprzepisy rozporządzenia
Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. wsprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakichmoże żądać zamawiający od
wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.