eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082391 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Powiat Bialski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 030237345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Brzeska 41

1.5.2.) Miejscowość: ˜Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜oferty@powiatbialski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.powiatbialski.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-27fdfcb4-ca6b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003420/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej email: oferty@powiatbialski.pl3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi dysponować urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet oraz posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia i wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub poczty elektronicznej email: oferty@powiatbialski.pl9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email oferty@powiatbialski.pl 10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: OA.272.3.2021.JW12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Wymagane informacje zostały szczegółowo określone w rozdziale XXIII. SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Wymagane informacje zostały szczegółowo określone w rozdziale XXIII. SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜OA.272.3.2021.JW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości części wspólnych budynku położonego przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane ˜Świadczenie usługi utrzymania czystości części wspólnych budynku położonego przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej, zmiana o maksymalnie 20% powierzchni objętej wykonaniem usług sprzątania na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu w ramach danej części zamówienia, wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium, waga): a) cena (Cn) – 60%b) czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R)– 40%.2. Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” (Cn): Cena = Cena oferowana minimalna brutto/Cena oferty badanej brutto x 100 pkt x 60% Maksymalną liczbę punktów (60 pkt.) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem.3. Kryterium czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R) obejmuje czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości lub wad stwierdzonych w toku kontroli, liczony od momentu przekazania protokołu z kontroli przez Zamawiającego do momentu przystąpienia do usunięcia nieprawidłowości, deklarowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób wskazany poniżej:a) Czas reakcji do 2 godzin – 40 punktów.b) Czas reakcji od ponad 2 godzin do 4 godzin – 20 punktówc) Czas reakcji od ponad 4 godzin do 8 godzin – 0 pkt.Maksymalny czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości wynosi do 8 godzin.4. Maksymalna liczba punktów do uzyskania łącznie: 100 punktów według wzoru:Cn + R = Pmax 5. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.10. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.11. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.12. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.13. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,2)wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu w ramach danej części zamówienia, wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium, waga): a) cena (Cn) – 60%b) czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R)– 40%.2. Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” (Cn): Cena = Cena oferowana minimalna brutto/Cena oferty badanej brutto x 100 pkt x 60% Maksymalną liczbę punktów (60 pkt.) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem.3. Kryterium czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R) obejmuje czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości lub wad stwierdzonych w toku kontroli, liczony od momentu przekazania protokołu z kontroli przez Zamawiającego do momentu przystąpienia do usunięcia nieprawidłowości, deklarowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób wskazany poniżej:a) Czas reakcji do 2 godzin – 40 punktów.b) Czas reakcji od ponad 2 godzin do 4 godzin – 20 punktówc) Czas reakcji od ponad 4 godzin do 8 godzin – 0 pkt.Maksymalny czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości wynosi do 8 godzin.4. Maksymalna liczba punktów do uzyskania łącznie: 100 punktów według wzoru:Cn + R = Pmax 5. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.10. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.11. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.12. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.13. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,2)wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości pomieszczeń budynku położonego przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ oraz na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane ˜Świadczenie usługi utrzymania czystości części pomieszczeń budynku położonego przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej, zmiana o maksymalnie 20% powierzchni objętej wykonaniem usług sprzątania na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu w ramach danej części zamówienia, wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium, waga): a) cena (Cn) – 60%b) czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R)– 40%.2. Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” (Cn): Cena = Cena oferowana minimalna brutto/Cena oferty badanej brutto x 100 pkt x 60% Maksymalną liczbę punktów (60 pkt.) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem.3. Kryterium czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R) obejmuje czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości lub wad stwierdzonych w toku kontroli, liczony od momentu przekazania protokołu z kontroli przez Zamawiającego do momentu przystąpienia do usunięcia nieprawidłowości, deklarowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób wskazany poniżej:a) Czas reakcji do 2 godzin – 40 punktów.b) Czas reakcji od ponad 2 godzin do 4 godzin – 20 punktówc) Czas reakcji od ponad 4 godzin do 8 godzin – 0 pkt.Maksymalny czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości wynosi do 8 godzin.4. Maksymalna liczba punktów do uzyskania łącznie: 100 punktów według wzoru:Cn + R = Pmax 5. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.10. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.11. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.12. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.13. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,2)wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu w ramach danej części zamówienia, wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium, waga): a) cena (Cn) – 60%b) czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R)– 40%.2. Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” (Cn): Cena = Cena oferowana minimalna brutto/Cena oferty badanej brutto x 100 pkt x 60% Maksymalną liczbę punktów (60 pkt.) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem.3. Kryterium czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R) obejmuje czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości lub wad stwierdzonych w toku kontroli, liczony od momentu przekazania protokołu z kontroli przez Zamawiającego do momentu przystąpienia do usunięcia nieprawidłowości, deklarowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób wskazany poniżej:a) Czas reakcji do 2 godzin – 40 punktów.b) Czas reakcji od ponad 2 godzin do 4 godzin – 20 punktówc) Czas reakcji od ponad 4 godzin do 8 godzin – 0 pkt.Maksymalny czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości wynosi do 8 godzin.4. Maksymalna liczba punktów do uzyskania łącznie: 100 punktów według wzoru:Cn + R = Pmax 5. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.10. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.11. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.12. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.13. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,2)wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości otoczenia budynku położonego przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowiącymi załączniki nr 1C do SWZ oraz na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane ˜Świadczenie usługi utrzymania czystości otoczenia budynku położonego przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej, zmiana o maksymalnie 20% powierzchni objętej wykonaniem usług sprzątania na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu w ramach danej części zamówienia, wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium, waga): a) cena (Cn) – 60%b) czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R)– 40%.2. Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” (Cn): Cena = Cena oferowana minimalna brutto/Cena oferty badanej brutto x 100 pkt x 60% Maksymalną liczbę punktów (60 pkt.) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem.3. Kryterium czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R) obejmuje czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości lub wad stwierdzonych w toku kontroli, liczony od momentu przekazania protokołu z kontroli przez Zamawiającego do momentu przystąpienia do usunięcia nieprawidłowości, deklarowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób wskazany poniżej:a) Czas reakcji do 2 godzin – 40 punktów.b) Czas reakcji od ponad 2 godzin do 4 godzin – 20 punktówc) Czas reakcji od ponad 4 godzin do 8 godzin – 0 pkt.Maksymalny czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości wynosi do 8 godzin.4. Maksymalna liczba punktów do uzyskania łącznie: 100 punktów według wzoru:Cn + R = Pmax 5. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.10. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.11. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.12. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.13. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,2)wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu w ramach danej części zamówienia, wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium, waga): a) cena (Cn) – 60%b) czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R)– 40%.2. Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” (Cn): Cena = Cena oferowana minimalna brutto/Cena oferty badanej brutto x 100 pkt x 60% Maksymalną liczbę punktów (60 pkt.) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem.3. Kryterium czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości (R) obejmuje czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości lub wad stwierdzonych w toku kontroli, liczony od momentu przekazania protokołu z kontroli przez Zamawiającego do momentu przystąpienia do usunięcia nieprawidłowości, deklarowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób wskazany poniżej:a) Czas reakcji do 2 godzin – 40 punktów.b) Czas reakcji od ponad 2 godzin do 4 godzin – 20 punktówc) Czas reakcji od ponad 4 godzin do 8 godzin – 0 pkt.Maksymalny czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości wynosi do 8 godzin.4. Maksymalna liczba punktów do uzyskania łącznie: 100 punktów według wzoru:Cn + R = Pmax 5. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.10. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.11. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.12. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 10, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.13. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,2)wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi związane z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalne do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.Przez usługi związane z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalne do przedmiotu zamówienia rozumie się wykonanie lub wykonywanie nieprzerwanie przez okres minimum 3 miesięcy: a) w zakresie części nr 1: - co najmniej 1 usługi sprzątania budynków biurowych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1.500 m2, b) w zakresie części nr 2:- co najmniej 1 usługi sprzątania budynków biurowych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 750 m2,c) w zakresie części nr 3:- co najmniej 1 usługi utrzymania terenów zielonych oraz dojść, dojazdów i parkingów o powierzchni nie mniejszej niż 8.000m2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Do oferty należy dołączyć:a) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru albo pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik;b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;c) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami Zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.