eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego- "Termomodernizacja PP Nr 8 w Cz-Dz-Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z wyk. odnawialnych źródeł energii - etap II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego- „Termomodernizacja PP Nr 8 w Cz-Dz-Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z wyk. odnawialnych źródeł energii – etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego- „Termomodernizacja PP Nr 8 w Cz-Dz-Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z wyk. odnawialnych źródeł energii – etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab62fa5d-8352-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Termomodernizacja PP Nr 8 – sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze postępowanie stanowi część projektu „Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II” . Umowa nr UDA-RPSL.04.03.02-24- OB72/20-00 z dnia 19 lipca 2021 r. dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044066/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8949,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Termomodernizacja PP Nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach-Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II” obejmuje sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z termomodernizacją budynku Przedszkola Publicznego Nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Marii Konopnickiej 14 w branży:
- konstrukcyjno-budowlanej
- sanitarnej
- elektrycznej
- nadzór ornitologiczny - obejmuje nadzór nad przebiegiem prac termomodernizacyjnych i ich zgodność z decyzją Dyrektora Ochrony Środowiska WPN.6401.708.2021.MS z dnia 29.11.2021 r., sporządzenie sprawozdania z przebiegu nadzoru zawierającego kartę kontrolną 5 wizyt terenowych wraz z dokumentacją fotograficzną, sporządzenie i przekazania Koordynatorowi Inspektorów Nadzoru sprawozdania o którym mowa w pkt 9 decyzji RDOŚ.

Pełna dokumentacja projektowa załączona do przetargu na realizację robót budowlanych do pobrania na : www.bip.czechowice-dziedzice.pl w zakładce „Zamówienia Publiczne”
Znak sprawy: ZP.271.41.2021
pod adresem:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/zapytania_email,67277,d0d69d090dcf2ccd02a52149b7d2f817.html

Zakres obowiązków Wykonawcy:
Podstawowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów ustawy Prawo budowlane.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego określa projekt umowy – załącznik 9 do SWZ projektowane postanowienia umowy

Niniejsze postępowanie stanowi część projektu „Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II” , każda część jest przedmiotem oddzielnego postępowania.

Umowa nr UDA-RPSL.04.03.02-24-OB72/20-00 z dnia 19 lipca 2021 r. dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka Niskoemisyjna, działanie: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, poddziałanie: 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuję, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego - „Termomodernizacja PP Nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach - Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II” został unieważniony zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W wyniku analizy możliwości finansowych Gminy nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.
Kwota, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zadania wynosi 12 000,00 zł brutto.
W toku badania i oceny oferty nr 3 BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE INŻ. DANIEL SZCZĘSNY podczas sprawdzania poprawności złożonej oferty, Zamawiający stwierdził, iż oferta ww. Wykonawcy nie została opatrzona żadnym z wymaganych podpisów.
Wobec powyższego Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE INŻ. DANIEL SZCZĘSNY, Adres firmy: ul. Kryształowa 11, 43-200 Pszczyna ze względu na fakt, iż treść oferty jest niezgodna z przepisami ustawy. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
W toku badania i oceny oferty nr 2 STRUCTO NADZORY Sp. z o.o. podczas sprawdzania poprawności złożonej oferty Zamawiający stwierdził, iż zaoferowana cena 20 987,00 zł brutto jest niższa o ponad 30% od średniej arytmetycznej złożonych ofert wobec czego Zamawiający zgodnie z art. 224 ust. 1 Ustawy Pzp w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia zwrócił się do Wykonawcy z prośbą o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących zaoferowanej przez Wykonawcę ceny w złożonej ofercie.
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył stosownych wyjaśnień.
Wobec powyższego zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy STRUCTO NADZORY Sp. z o.o., Adres firmy: ul. Sarnia 19A, 43-300 Bielsko-Biała z uwagi na fakt, iż oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
W związku z odrzuceniem oferty nr 2 STRUCTO NADZORY Sp. z o.o., oferty nr 3 BUDOWNICTWO I NADZORY BUDOWLANE INŻ. DANIEL SZCZĘSNY oraz z uwagi na fakt, iż w wyniku analizy możliwości finansowych Gminy nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający nie udzielił zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z art. 262 ustawy Pzp w przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający, zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.