eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane mające na celu kompleksowe wykonanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych 4 szt. klatek schodowych w budynku A Instytutu "CZMP" w systemie "zaprojektuj i wybuduj".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082317 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Roboty budowlane mające na celu kompleksowe wykonanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych 4 szt. klatek schodowych w budynku A Instytutu „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜INSTYTUT "CENTRUM ZDROWIA MATKI POLKI"

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 471610127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Rzgowska 281/289

1.5.2.) Miejscowość: ˜Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜93-338

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: ˜42 271 17 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜malgorzata.drozdowska@iczmp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.iczmp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

˜Instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Roboty budowlane mające na celu kompleksowe wykonanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych 4 szt. klatek schodowych w budynku A Instytutu „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-0ae8e98b-cd0c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

˜1. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu pn.: „Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie „CZMP” w Łodzi”, 2.Umowy celowej z Ministerstwem Zdrowia pn.: „Zabezpieczenie oddziałów całodobowych oraz spełnienie minimalnych wymogów p. poż. W budynkach A i B”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://iczmp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Poczta elektroniczna:malgorzata.drozdowska@iczmp.edu.pl - w zakresie określonym w SWZ oraz Platforma:https://iczmp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Platforma zakupowa: Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Poczta elektroniczna: Pliki o wielkości do 15 MB. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych iorganizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ. Oferta, inne oświadczenia i dokumenty opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Informacje dot. przetwarzania i ochrony danych osobowych zostały opisane w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Informacje dot. przetwarzania i ochrony danych osobowych zostały opisane w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP/46/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane mające na celu kompleksowe wykonanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych 4 szt. klatek schodowych w budynku A Instytutu „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach:2.1. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu pn.: „Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie „CZMP” w Łodzi”, umowa o dofinansowanie POIS.09.02.00-00-0172/19:- Priorytet IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia;- Działanie 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych;2.2. Umowy celowej z Ministerstwem Zdrowia pn.: „Zabezpieczenie oddziałów całodobowych oraz spełnienie minimalnych wymogów p. poż. W budynkach A i B”, nr umowy DOI/INST/85112/6230/62/147 z dnia 7 maja 2021 r.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - wykonanie kompleksowej instalacji przeciwpożarowej w 4 klatkach (K2, K4, K5,K7) – klatki schodowe w budynku A służące do ewakuacji wraz z oświetleniem awaryjnym;- wymianę klap dymowych przeciwpożarowych z siłownikami;- instalację systemu ewakuacji, montaż SSP i DSO oraz urządzeń służących do oddymiania;- inne prace remontowo – budowlane i instalacyjne.4. Zamawiający posiada decyzję NR DAR-UA-XIII.557.2020 z dnia 28 lutego 2020 r. (Pozwolenie na budowę) dotyczącą przedmiotowej realizacji prac, stanowiącą Załącznik nr 7 do SWZ.5. Uwaga:Obecnie w Klinice Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii oraz Pododdziale Noworodków I trwają prace remontowe.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych w sposób zapewniający ich skoordynowanie z robotami realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę w Klinice Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii oraz Pododdziale Noworodków I – Firmą: CLIMAMEDIC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa. Szczegółowe informacje dotyczące trwającej inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 22.05.2019 r. i dokumentacji postępowania nr ZP/68/2019 zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego: www.iczmp.edu.pl.6. Zamawiający przekazuje Projekt budowlany oraz Projekt wykonawczy klatek schodowych realizowanych w ramach inwestycji: ZP/68/2019 - Roboty budowlane w Klinice Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii oraz Pododdziale Noworodków I w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w związku z realizacją projektu pn. „Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie „CZMP” w Łodzi”, w postaci załączników nr 8 oraz 9 do SWZ.7. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają szczegółowo: 7.1 Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ,7.2 Istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.8. Zamawiający wymaga, stałej obecności tj. w każdym dniu roboczym w miejscu wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia osób pełniących funkcję: Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, Kierownika Budowy w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz Kierownika Budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia została opisana poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.Zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz 3, zgodnie z art. 101 ust. 4 dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:4) zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolnościtechniczne i zawodowe, jeżeli:1. Wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na rozbudowie, przebudowie lub remoncie czynnego obiektu szpitalnego (klasa obiektu 1264 wg PKOB), o łącznej powierzchni obiektu powyżej 40 000 m2 i udokumentuje, że robota budowlana została wykonana należycie.2. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:A. co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania:- posiadająca wykształcenie wyższe,- posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń ,- posiadająca co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe* po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz która pełniła funkcję Kierownika Budowy co najmniej przez 12 miesięcy przy inwestycji polegającej na rozbudowie, przebudowie lub remoncie czynnego obiektu szpitalnego (klasa obiektu 1264 wg PKOB); B. co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania:- posiadająca wykształcenie wyższe,- posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi,- posiadająca co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe* po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz która pełniła funkcję Kierownika Robót sanitarnych co najmniej przez 12 miesięcy przy inwestycji polegającej na rozbudowie, przebudowie lub remoncie czynnego obiektu szpitalnego (klasa obiektu 1264 wg PKOB); C. co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania:- posiadająca wykształcenie wyższe,- posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi,- posiadająca co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe* po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz która pełniła funkcję Kierownika Robót elektrycznych co najmniej przez 12 miesięcy przy inwestycji polegającej na rozbudowie, przebudowie lub remoncie czynnego obiektu szpitalnego (klasa obiektu 1264 wg PKOB);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1. Wykaz roboty budowlanej wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wrazz podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, narzecz którego robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Wzór wykazu stanowiZałącznik nr 5 do SWZ.2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜§Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 5 265,00 PLN, słownie: pięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt pięć PLN 00/100.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich tych Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, którzy ustanawiają pełnomocnika. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym – przez mocodawcę lub notariusza.3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.4. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty składanej przezWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy na żądanieZamawiającego, zobowiązani są przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą w szczególności:1. wskazania reguł ponoszenia odpowiedzialności przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,2. wskazania podmiotu, który będzie wystawcą faktury w ramach realizacjizamówienia,3. wskazania podmiotu, który będzie ich reprezentował w stosunkachzewnętrznych,4. zapis, z którego wynika, że umowa regulująca współpracę tych Wykonawcównie może zostać rozwiązana przed zakończeniem realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:1. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobligowany ponieść w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad gromadzenia lub wpłat podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniający do pracowniczych planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie.2. Jeżeli z powodu przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego albo z przyczyn bezpośrednio wynikających ze stanu zagrożenia epidemiologicznego i/lub epidemii nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;3. W przypadku możliwości wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, ze zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę w formie pisemnej;4. W przypadku wystąpienia robót zamiennych i/lub dodatkowych – w zakresie w szczególności zmiany projektu, terminu realizacji lub wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia nastąpi na podstawie protokołu konieczności podpisanego przez obydwie strony umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany do umowy w formie aneksu. Podstawą rozliczenia będzie kosztorys szczegółowy oparty na średnich stawkach r-g, kosztów ogólnych, kosztów zakupu, zysku i cen materiałów dla województwa łódzkiego publikowane w SEKOCENBUDZIE za ostatni kwartał przed wystąpieniem zdarzenia. Średnie stawki stanowią wynagrodzenie maksymalne.5. W toku realizacji umowy możliwa jest zmiana podwykonawców oraz zakres prac powierzonych podwykonawcom, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;6. Zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;7. W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich,8. Zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;9. Zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;10. Zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://iczmp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-30

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.