Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00057813/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082142 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Usługa hotelowo-gastronomiczna dotycząca wizyty studyjnej w instytucji przełamywania lęku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: ˜Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜256431935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜monika.wachnikowska@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Usługa hotelowo-gastronomiczna dotycząca wizyty studyjnej w instytucji przełamywania lęku2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ed7dfd4d-b7b6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu „Uniwersyteckie innowacje w dziedzinie nauk społecznych UPH w Siedlcach”, Nr projektu POWR.03.05.00-00-ZR43/18-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00057813/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜DZPZ.290.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141841,43
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej dotyczącej wizyty studyjnej w instytucji przełamywania lęku2. Przedmiot zamówienia obejmuje:Usługa hotelowo-gastronomiczna z wizytą studyjną w instytucji przełamywania lęku –(park linowy). Przedmiot zamówienia obejmuje:1) 4 x nocleg ze śniadaniem dla dwóch grup:w terminie 14-18 czerwca 2021 r. - 63 osobyw terminie 28 czerwca – 02 lipca 2021 r. - 62 osoby doba hotelowa liczona od dnia przyjazdu 10-11 do dnia wyjazdu 13-14łącznie 125 osób w domkach letniskowych z pokojami 1 lub 2-osobowymi (zgodnie z procedurą bezpieczeństwa w świetle Covid-19), w odległości od siedziby Uczelni do 70 km. Z uwagi na charakter obozu domki powinny być wyposażone w węzeł sanitarny i być usytuowane w terenie leśnym, w odległości do 1000 m od zbiornika wodnego,(w pobliżu rzeki lub jeziora)ośrodek powinien udostępnić boiska sportowe, kort tenisowy, zadaszoną wiatę oraz strzelnicę paintbalową.Ośrodek musi znajdować się w odległości do 1000 m od parku linowego.Zamawiający informuje iż liczba uczestników może ulec zmianie.2) Wyżywienie dla 125 osób (2 grupy) przez 5 dni Wyżywienie zaczyna się pierwszego dnia obiadem i kończy ostatniego dnia obiadem(obiad – zupa w wazie 300 ml/osobę – np.: rosół/ flaki/ żurek/ ogórkowa/ jarzynowa (zamiennie), II danie - danie mięsne (150-180 gram na osobę/danie wegetariańskie - do wyboru, np.: kotlet schabowy, kotlet mielony, ryba, gołąbki, devolay, kotlety sojowe, (porcja dla osoby dorosłej (zamiennie), ziemniaki gotowane/pieczone/ryż/kasza 150 gram – porcja dla osoby dorosłej (zamiennie), bukiet surówek (150 gram na osobę). Deser – ciasto, np.: sernik, szarlotka, pleśniak, makowiec (100 gram na osobę (zamiennie) Napój – sok/kompot/kawa/herbata (zamiennie) 200 ml na osobę Kolacja – gorące danie mięsne 150 – 180 gram na osobę/ danie wegetariańskie (zamiennie) – porcja dla osoby dorosłej, np.: gotowane parówki, szaszłyk, pieczony kurczak, jajecznica z boczkiem, kiszka ziemniaczana.zimne przekąski – 150 gram/osobę, np.: wędlina – szynka, schab, pasztet, kiełbasa, sałatka warzywna 2 rodzaje, pomidory, ogórki, pieczywo różne 150 gram na osobę;napoje – sok/kompot 200 ml na osobę, kawa, herbata bez ograniczeń).Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków dla faktycznej liczny uczestników szkoleniaMenu zostanie ustalone miedzy stronami na 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi.3) Suchy prowiant na pobyt w parku:Kanapki z wędliną lub wegetariańskie do wyboru 200 – 250 gram na osobę. Napoje - woda mineralna gazowana i niegazowana 500 ml na osobę, soki owocowe naturalne witaminizowane 200 ml na osobę, przekąski wysokokaloryczne 100 gram na osobę, np.: ciastko, owoce – np.: banany, jabłka, – 150 gram na osobę.Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania suchego prowiantu dla faktycznej liczny uczestników szkolenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81250,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81250,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81250,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜RELAKS Perła Serpelic” S.C., Sałata Dawid, Szmydko-Kurzydło Katarzyna,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜384634224
7.3.3) Ulica: ˜Serpelice 128,
7.3.4) Miejscowość: ˜Serpelice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜08-221
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81250
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-14 do 2021-07-022021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siedlce
- Wycieczka do Krakowa
- Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy świetlicy w miejscowości Grabianów
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji trzech konferencji dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim"
- Świadczenie usługi cateringowej w trakcie WEZUT 2024 dla Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch konferencji dotyczących podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na części
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Sukcesywna usługa cateringowa z zakresu przygotowania, dostarczania i podawania posiłków na spotkania oraz różne eventy organizowane przez komórki organizacyjne Ministerstwa Cyfryzacji
- Dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników projektu
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.