eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082041 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 690316970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Dąbrowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: ˜Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.podkarpacka.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-988a4507-c9c9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00010070/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów dla jednostek Policji garnizonu podkarpackiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platforma.zakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platforma.zakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow.2. Środkiemkomunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:1) Platforma, dostępna pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_rzeszowi formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.UWAGA! Komunikat „Wyślij wiadomość…” nie służy do składania ofert!2) w sytuacjach awaryjnych np.gdy nie działa Platforma, Wykonawca może przesłać wiadomość na email Zamawiającego:zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl.3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.4. Zaleca się, abykomunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email.5. Zadatę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ichprzesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość dozamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.6.Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie Platformy poprzez kliknięcieprzycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.7.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwemPlatformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składaniai otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnegoWykonawcy.8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów iwiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż systempowiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.9.Wykonawca możezwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. 10. Zamawiający jestobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminuskładania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli Zamawiający nie udzieliwyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust.10, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny dozapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi donależytego przygotowania i złożenia ofert. 12. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ niewpłynął w terminie, o którym mowa w ust.10, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnieńSWZ oraz nie ma obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. 13. Przedłużenie terminu składaniaofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. 14. Treść zapytań wrazz wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów;• Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie sprawuje Inspektor ochrony danych:adres: ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów,e-mail: iod.kwp@rz.policja.gov.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp pn.: „Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie – dostawy okresowe”, oznaczonego numerem postępowania: ZP/13/2021;• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;• Okres przechowywania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres przechowywania może zostać również wydłużony w przypadku, gdy dane będą przetwarzane do celów archiwalnych w interesie publiczny;• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;• Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Panadanych osobowych1); na podstawieart. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychz zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.1) Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.2)Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP/13/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów zwanych dalej "urządzeniami " dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawarty jest w Załączniku nr 1A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2A do SWZ - Formularz oferty o ilości dodatkowe, wskazane w kolumnie nr 11 przedmiotowego załącznika

4.2.6.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30192300-4 - Taśmy barwiące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

˜1.Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte są dostawy materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wyszczególnione w Załączniku nr 2A do SWZ - Formularz oferty o ilości dodatkowe, wskazane w kolumnie nr 11 przedmiotowego załącznika.2. Warunki skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo określone w paragrafie 9 Załącznika nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów zwanych dalej "urządzeniami" dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawarty jest w Załączniku nr 1 B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2B do SWZ - Formularz oferty

4.2.6.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30192300-4 - Taśmy barwiące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

˜1. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte są dostawy materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wyszczególnione w Załączniku nr 2B do SWZ - Formularz oferty o ilości dodatkowe, wskazane w kolumnie nr 11 przedmiotowego załącznika.2.Warunki skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo określone w paragrafie 9 Załącznika nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Jakość

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli:a) w zakresie Części nr 1: w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów, kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto. b) w zakresie Części nr 2: w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów, kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowąlub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tejsamej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 4) lit. a) i b) SWZ – wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywane referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜1.W zakresie Części nr 1: 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby producenci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadali następujące certyfikaty: a) certyfikat potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważny,b) certyfikat ISO-14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko,a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę, produktów równoważnych Zamawiający wymaga dołączenia wyżej wymienionych certyfikatów do oferty,2) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego – tj. w celu potwierdzenia równoważności oferowanych produktów w zakresie wydajności drukowania w stronach, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą dokumentów (certyfikat, raport, zaświadczenie): a) dla wszystkich oferowanych zamienników tonerów czarnych i kolorowych do drukarek laserowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 19752 (dla tonerów czarnych) i normy ISO 19798 (dla tonerów kolorowych) wystawione i podpisane przez producenta zamienników oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów; b) dla wszystkich oferowanych zamienników kartridży czarnych i kolorowych do drukarek atramentowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 24711 (dla kartridży czarnych), i normy ISO 24712 (dla kartridży kolorowych) wystawione i podpisane przez producenta zamienników oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów kartridży; c) dla oferowanych równoważnych bębnów potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów.ZE WZGLĘDU NA OGRANICZONĄ LICZBĘ ZNAKÓW W PRZEDMIOTOWYM POLU, PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DO ZŁOŻENIA W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2 ZOSTAŁY WSKAZANE W POLU"WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW"

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Przedmiotowe środki dowodowe w zakresie Części nr 2:1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby producenci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadali następujące certyfikaty:a) certyfikat potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważny,b) certyfikat ISO-14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko,a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę, produktów równoważnych Zamawiający wymaga dołączenia wyżej wymienionych certyfikatów do oferty,2) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych/zalecanych przez producenta urządzeń wskazanych w Załączniku nr 2B do SWZ, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego – tj. w celu potwierdzenia równoważności oferowanych produktów w zakresie wydajności drukowania w stronach, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:a) dla wszystkich oferowanych zamienników tonerów czarnych i kolorowych do drukarek laserowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 19752 (dla tonerów czarnych) i normy ISO 19798 (dla tonerów kolorowych) oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC. Oświadczenie może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów;b) dla wszystkich oferowanych zamienników kartridży czarnych i kolorowych do drukarek atramentowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 24711(dla kartridży czarnych), i normy ISO 24712(dla kartridży kolorowych)oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC. Oświadczenie może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów kartridży;c) dla oferowanych równoważnych bębnów potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC . Oświadczenie może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów, wystawione przez : niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem oferowanego produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia (nie starszą niż 6 miesięcy od dnia otwarcia ofert oraz nie późniejszą niż dzień otwarcia ofert), zawierać datę ważności testów, nazwę modeli drukarek na których przeprowadzono testy z ich numerami seryjnymi umożliwiającymi weryfikację sprzętu u producentów urządzeń. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotycząlub  producenta/przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych/zalecanych na równi z materiałami producentów z możliwością zastosowania ich w miejsce oryginalnych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Strony mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:1) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)- na zasadach i w sposób określony w paragrafie 8 ust. 2 - 15 PPU, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 09:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.