Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00137563/01 - Wynik z dnia 2021-08-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081951 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawę artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Wielkopolski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Aleja Jana Pawła II 70
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜wielkopolski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.arimr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Pozostałe formy udzielania kredytów
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: ˜Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜10613083001300
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ˜Strzeszyńska 36
1.11.4.) Miejscowość: ˜Poznań
1.11.5.) Kod pocztowy: ˜60-479
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.9.) Numer telefonu: ˜618453833
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ˜wielkopolski@arimr.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: ˜www.arimr.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawę artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-90be2b67-c9ce-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/pn/arimr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Informacje dotyczące RODO przedstawiono w Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜BOR15.2618.1.2021.KS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜sprzedaż, dostarczenie i wniesienie artykułów biurowych, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie do 45 dni od podpisania umowy.W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
39292400-9 - Przybory do pisania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Cena oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT, w złotych polskich. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny jednostkowej netto i wartości netto dla każdej pozycji, a także wartości netto razem w szczegółowej kalkulacji ofertowej stanowiącej załącznik nr 2vdla części 1 załącznik nr 2, dla części 2 załącznik nr 3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Cena oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT, w złotych polskich. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny jednostkowej netto i wartości netto dla każdej pozycji, a także wartości netto razem w szczegółowej kalkulacji ofertowej stanowiącej załącznik nr 2vdla części 1 załącznik nr 2, dla części 2 załącznik nr 3.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Sprzedaż, dostarczenie i wniesienie papieru, zgodnie z asortymentem opisanymw szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie do 30 dni od podpisania umowy. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Cena oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) dla części 2 powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT, w złotych polskich. Wykonawca zobowiązany jest do podania: ceny jednostkowej netto i wartości netto dla każdej pozycji, a także wartości netto razem w szczegółowej kalkulacji ofertowej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Cena oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) dla części 2 powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT, w złotych polskich. Wykonawca zobowiązany jest do podania: ceny jednostkowej netto i wartości netto dla każdej pozycji, a także wartości netto razem w szczegółowej kalkulacji ofertowej4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
˜O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy (tj. zrealizował co najmniej dwie umowy na dostawy) materiałów biurowych o łącznej wartości co najmniej 280 000,- PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale IV niniejszej SWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww, warunki Wykonawca spełnił.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale III pkt 1.2.4 SWZ odpowiedni dla części, na którą/e Wykonawca składa ofertę, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
˜Karty katalogowe (kart produktu) lub inne dokumenty, z których w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowane artykuły biurowe oraz papier kserograficzny posiadają takie same lub lepsze (nie gorsze)parametry techniczne i jakościowe, niż określone przez Zamawiającego, w tym dokumenty potwierdzające parametry techniczne zaoferowanych artykułów biurowych wydanych przez producenta artykułu biurowego, z zastrzeżeniem warunków opisanych w Rozdziale I SWZ: Opis przedmiotu zamówienia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
˜Karty katalogowe (kart produktu) lub inne dokumenty, z których w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowane artykuły biurowe oraz papier kserograficzny posiadają takie same lub lepsze (nie gorsze)parametry techniczne i jakościowe, niż określone przez Zamawiającego, w tym dokumenty potwierdzające parametry techniczne zaoferowanych artykułów biurowych wydanych przez producenta artykułu biurowego, z zastrzeżeniem warunków opisanych w Rozdziale I SWZ: Opis przedmiotu zamówienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
˜Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. i zapisami SWZ. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum) Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu.
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
- Zakup materiałów biurowych
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.