eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081829 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 070621590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Al. Armii Krajowej 101

1.5.2.) Miejscowość: ˜Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜43-316

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜33 810 2177/ 60/ 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@hospital.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.hospital.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

˜samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-3cfcc12f-c9d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001450/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej w okresie 12 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Dodatkowy środek komunikacji elektronicznej - poczta elektroniczna przetargi@hospital.com.pl(maksymalny rozmiar plików 10 MB) – za wyjątkiem przekazywania ofert.2.Zamawiający wyznaczanastępujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Bożena Wiewióra i Agata Polok. 3. Korzystanie przezWykonawcę z Platformy Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej jestbezpłatne.4.Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych, kodowaniaoraz oznaczania czasu przekazania danych przy użyciu Platformy Przetargowej SzpitalaWojewódzkiego w Bielsku-Białej: https://hospital.logintrade.net/.1)Do połączenia używany jestszyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. CertyfikatSSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadającykontona Platformie Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej: ma dostęp do możliwościzłożenia, zmiany,wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań dotreści swz oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.2)Wymagania technicznewysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeńoraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego wBielsku-Białej:a) Rekomendowane przeglądarki internetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer9,Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;• Google Chrome 31;• Mozilla Firefox 26;• Opera18.b)Pozostałe wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet;• zainstalowana wtyczka flash - flashplayer- dotyczy kupca;• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;•włączonaobsługaJavaScript;•zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;•zainstalowanyAcrobatReader;•zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE RuntimeEnvironment 6Update 24 lub nowszy.3) Wymagane formaty przesyłanych danych: .doc, .docx, .rtf,.odt. .pdf.4)Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzonezłożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bezlogowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej,wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformiezakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóżofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danychjest toczas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.5. W przypadku gdy dokumentyelektroniczne w postępowaniu, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.z2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je wwydzielonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Zawiera tajemnicęprzedsiębiorstwa”.6.Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w swz w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 musibyć złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.7.Pozostałe informację określa Rozdział X swz.8.W sprawie sposobusporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej mają przepisy rozporządzenia PrezesaRady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r.poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała; tel.: +48 33 810 01 43, fax.: +48 33 810 21 01, e-mail: przetargi@hospital.com.pl2. w sprawach związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim w Bielsku-Białej: tel.: +48 33 810 22 37, e-mail: iod@hospital.com.pl ;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pod nazwą: Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej – nr referencyjny 24/21;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.);5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, nie krócej jednak niż okres obowiązywania umowy, upływ terminu gwarancji określonego w umowie, okres trwałości projektu/programu;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego;9. posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych przed upływem okresu 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜24/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz” wraz z dzierżawą analizatora, spełniającego parametry eksploatacyjno-użytkowe określone w Załączniku Nr 2 do swz oraz na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.2. Oferowane odczynniki laboratoryjne i materiały zużywalne muszą być nowe i nieużywane.3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Parametry eksploatacyjno – użytkowe oceniane analizatora

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej określone w ust. 2.2. Określenie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej podmiotowych środków dowodowych złożonych przez Wykonawcę, według formuły „spełnia – nie spełnia”, w następujący sposób: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże należyte wykonanie dwóch dostaw odczynników laboratoryjnych.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 swz, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII swz2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe wymienione w ust. 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.3. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowe środki dowodowe wymienione w ust. 2 dotyczące tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego – Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że pełnomocnictwo dla tej osoby zostało złożone wraz z ofertą, obejmuje swym zakresem umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w zakresie składania podmiotowych środków dowodowych i jest aktualne. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostepniającym zasoby na takich zasadach.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Sekcji 5.4).2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego – Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że pełnomocnictwo dla tej osoby zostało złożone wraz z ofertą, obejmuje swym zakresem umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w zakresie składania podmiotowych środków dowodowych i jest aktualne. Postanowienia ust. 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostepniającym zasoby na takich zasadach.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜1) Dokumenty (katalog, folder lub tym podobne) zawierające parametry jakościowe oferowanych odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych określonych w Załączniku Nr 2 do swz. Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć plik/dokument, której pozycji Formularza cenowego on dotyczy;2) aktualny Certyfikat CE lub deklaracja zgodności zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2020r. poz. 186 ze zm.) dla każdego rodzaju oferowanego towaru, będącego wyrobem medycznym;3) Dokumenty (katalog, folder lub tym podobne) w tym instrukcja obsługi oferowanego analizatora, zawierające parametry eksploatacyjno – użytkowe oferowanego analizatora w szczególności parametry wymagane i oceniane określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2 do swz;4) aktualny Certyfikat CE lub deklaracja zgodności zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2020r. poz. 186 ze zm.) dla oferowanego analizatora.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

˜1. Dokumenty (katalog, folder lub tym podobne) zawierające parametry jakościowe oferowanych odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych określonych w Załączniku Nr 2 do swz,2. aktualny Certyfikat CE lub deklaracja zgodności zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2020r. poz. 186 ze zm.) dla każdego rodzaju oferowanego towaru, będącego wyrobem medycznym,3. Dokumenty (katalog, folder lub tym podobne) w tym instrukcja obsługi oferowanego analizatora, zawierające parametry eksploatacyjno – użytkowe oferowanego analizatora określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2 do swz - dotyczy wyłącznie parametrów wymaganych,4. aktualny Certyfikat CE lub deklaracja zgodności zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2020r. poz. 186 ze zm.) dla oferowanego analizatora.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę:1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartętytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z swz (Załącznik Nr 1 do swz).2) WypełnionyZałącznik Nr 2 do swz zawierający obliczenie ceny oferty.2. Wykaz oświadczeń i dokumentówzłożonych wraz z ofertą:1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu wzakresiewskazanym w Rozdziale VII swz i spełnianiu warunków udziału w postępowaniuokreślonych w Rozdziale VI swz złożone na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do swz.a) wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którymmowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy zWykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.b) Wykonawca, którypolega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz zoświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającegozasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunkówudziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.2.Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz zofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środekdowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, októrym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotamiudostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać wszczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającegozasoby;b)sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobówpodmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.3. Jeżeli w imieniuWykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumenturejestrowego – Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzającyumocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Postanowienia pkt 3 stosuje się odpowiednio doosoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniapublicznego oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby nazasadach określonych w art. 118 ustawy pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotemudostępniającym zasoby na takich zasadach

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 340,00 PLN:2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572)4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. 54 1020 2528 0000 0102 0539 4954.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp.7. Zamawiający dokona zatrzymania wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,Pełnomocnik Konsorcjum, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego,przekaże Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy/ Wydzierżawiającego w następujących przypadkach:1) przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy/Wydzierżawiającego, w tym wynikających z niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy/Wydzierżawiającego, który wymaga akceptacji Zamawiającego/Dzierżawcy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy/ Wydzierżawiającego z zachowaniem pozostałych postanowień umowy;2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy/Wydzierżawiającego oraz zmiany adresu (siedziby) Wykonawcy na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy/Wydzierżawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia lub adresu (siedziby) Wykonawcy/ Wydzierżawiającego z zachowaniem pozostałych postanowień umowy;3) nastąpi zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy/ Wydzierżawiającego wskazanego w § 4 ust. 3 oraz w § 10 ust. 3 na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy/ Wydzierżawiającego;4) nastąpi zmiana cen urzędowych – zmiana cen jednostkowych towarów wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Umowy nastąpi z dniem wprowadzenia w życie aktu zmieniającego ceny urzędowe;5) zmiany stawki podatku VAT dla towarów wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Umowy oraz zmian stawki podatku VAT dla czynszu - zmiana cen jednostkowych brutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian;6) nastąpi zmiana stawki podatku akcyzowego dla towarów wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy/ Wydzierżawiającego, w którym Wykonawca/ Wydzierżawiający zobowiązany jest do wykazania wpływu zmiany wskazanej regulacji na ceny jednostkowe towarów wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Umowy; zmiana cen jednostkowych netto o wielkość zmiany podatku akcyzowego nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę;7) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny umownej dla danego towaru określonej w Załączniku Nr 1 do Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy/ Wydzierżawiającego, który wymaga akceptacji Zamawiającego/ Dzierżawcy;8) w przypadku zmiany parametrów jakościowych lub innych cech charakterystycznych towarów będących przedmiotem dostawy na parametry lub cechy o wyższej jakości, w tym zmiana numeru katalogowego produktu lub zmiana nazwy handlowej produktu, przy zachowaniu ceny umownej dla danego towaru określonej w Załączniku Nr 1 do Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy/ Wydzierżawiającego, który wymaga akceptacji Zamawiającego/ Dzierżawcy;9) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych Umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny umownej dla danego towaru określonej w Załączniku Nr 1 do Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy/ Wydzierżawiającego, który wymaga akceptacji Zamawiającego/ Dzierżawcy;10) Wykonawca/ Wydzierżawiający uprawniony jest do dostarczania towarów w cenie niższej niż wskazana w ofercie, za pisemnym powiadomieniem Zamawiającego/ Dzierżawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY1.Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa wswz w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 musi być sporządzona w postaci elektronicznej w formatachdanych: .doc, .docx, .rtf, .odt. .pdf. i złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznejtj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2.Treść oferty musi byćzgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w swz.3.Do oferty oraz oświadczenia, októrym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 należy dołączyć:1)przedmiotowe środki dowodowe, októrych mowa w Rozdziale VIII ust. 2;2)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, októrym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 2 (jeżeli dotyczy),3)pełnomocnictwo, o którym mowa wRozdziale VIII ust. 3 pkt 3 (jeżeli dotyczy),4)dowody na odstąpienie od wykluczenia, o którychmowa w Rozdziale VIII ust. 4 (jeżeli dotyczy).4.W przypadku gdy dokumenty elektronicznestanowiące ofertę, przedmiotowe środki dowodowe oraz oświadczenia i dokumenty złożonewraz z ofertą, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniuprzepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji(Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji,przekazuje je w wydzielonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Zawieratajemnicęprzedsiębiorstwa”.5.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Rozdzialezastosowanie mają postanowienia Rozdziału X swz oraz przepisy rozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z2020 r. poz. 2452).dot. Sekcji VIII. pkt 8.3)1.Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie ofertprzez Zamawiającego. 2.W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, powodującej brakmożliwości otwarcia ofert w terminie określonym w Sekcji VIII. pkt 8.3), otwarcie ofert nastąpiniezwłocznie po usunięciu awarii.3.Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert nastronie internetowej prowadzonego postępowania.FORMALNOŚCI, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆDOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIEZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO1.W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego ofertazostała wybrana jako oferta najkorzystniejsza, Zamawiający wyznaczy termin i miejscezawarciaumowy.2.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone wpieniądzu,Wykonawca wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. 54 10202528 0000 0102 0539 4954.3.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formieniepieniężnej winno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej na adres pocztyelektronicznej przetargi@hospital.com.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego wrozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041),osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki wBielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 101 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302).4.Zamawiającynie przewiduje:-zawarcia umowy ramowej;-zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art.214ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp;-zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.261ustawy pzp;-wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt2ustawy pzp;-obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań o którychmowa w art.60 i 121 ustawy pzp;-przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lubsprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa wart. 131 ust. 2 ustawy pzp;-wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, wokolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy pzp.
2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.